Behalve de opmerkingen naar jou waar ik regelmatig dms met complimenten voor krijgquote:Op zondag 1 december 2013 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tot nu toe heb je hier op Fok! nog geen enkel verbaal conflict gewonnen met je grootspraak.
Van zelfde zelfingenomen faalhazen als vogeltjesdans en wenfer2 zeker.quote:Op zondag 1 december 2013 13:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Behalve de opmerkingen naar jou waar ik regelmatig dms met complimenten voor krijg
Zo herkenbaar. En alt f4 ofzo doet het natuurlijk ook niet meer.quote:Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Vooral dat moment voor een potje dat het spel maar door blijft laden, maar er niks in beeld komt uiteindelijk is zo irritant.
Of dat je net lekker in je potje zit, en het hele spel zomaar freezed
Je kunt beter naar DICE gaan. Ga naar Battelog en open topics daar. Er zijn developers actief en mensen die dezelfde problemen hebben. Zij kunnen je beter helpen dan EA Nederlandquote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb trouwens antwoord van EA gehad. Ze kunnen inderdaad zien dat er een probleem is met het spel. Helaas kunnen ze geen ondersteuning voor het spel aanbieden en ook niet garanderen dat het daadwerkelijk werkt.![]()
Desondanks raden ze me wel aan de prullenbak leeg te maken.
Ook al gedaan. 2 dagen na het kopen. Nog steeds geen antwoord. Alleen maar van gebruikers die hetzelfde probleem hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je kunt beter naar DICE gaan. Ga naar Battelog en open topics daar. Er zijn developers actief en mensen die dezelfde problemen hebben. Zij kunnen je beter helpen dan EA Nederland
Als jij hebt ingestemd met hun terms & conditions wel ja.quote:Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ook al gedaan. 2 dagen na het kopen. Nog steeds geen antwoord. Alleen maar van gebruikers die hetzelfde probleem hebben.
Maar is het überhaupt wettelijk dat EA niet kan garanderen dat hun producten werken?
Phoe, ik weet niet hoe het zit met software.quote:Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ook al gedaan. 2 dagen na het kopen. Nog steeds geen antwoord. Alleen maar van gebruikers die hetzelfde probleem hebben.
Maar is het überhaupt wettelijk dat EA niet kan garanderen dat hun producten werken?
Het was een klacht op de Engelse battlelog website. In het Engels. Waar zou je dan willen dat ik hem neerzet?quote:Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef meneerman het volgende:
Ja een klacht in het Nederlands heeft vast zin
Inderdaad best lastig. Het is ook niet alsof ik consumenten rechten gestudeerd heb...quote:Op maandag 2 december 2013 16:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Phoe, ik weet niet hoe het zit met software.
Er zijn zoveel gasten die er problemen mee hebben en heb zelf nooit gehoord van een dergelijke case tegen een developer. Ik denk dat je beter de game kunt verkopen, of je moet gewoon afwachten.quote:Op maandag 2 december 2013 16:12 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Inderdaad best lastig. Het is ook niet alsof ik consumenten rechten gestudeerd heb...
Dat zeker inderdaad. Dice had toch ook al vaker aangegeven dat de deadline gewoon niet haalbaar was?quote:Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gasten die er problemen mee hebben en heb zelf nooit gehoord van een dergelijke case tegen een developer. Ik denk dat je beter de game kunt verkopen, of je moet gewoon afwachten.
Ik vind het juist enorm kut voor DICE. BF4 had niet in oktober uit moeten komen. Beter hadden ze gewacht tot januari of februari waardoor ze langer gebruik hadden kunnen maken van de Q&A fase.
Blame EA on this
quote:
Dit topic weerquote:
Hoezo zou ik dit verzinnen?quote:Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Dit topic weer![]()
Alsof het echt is
Inb4: als het echt echt is, dan heeft ts zwaar tijd te veel
Je weet dat EA slecht is, dan torrent je die shit toch lekker? Voel je je schuldig, of wil je het toch kopen, dan doe je dat lekker achteraf, als alle kinderziektes eruit zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 16:23 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dit verzinnen?
Hoezo is het gek te willen gamen?
Want dat kan natuurlijk met een online gamequote:
Als genoeg mensen torrenten komen vanzelf servers voor die torrents ja.quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Want dat kan natuurlijk met een online game![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |