abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133801186
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:50 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Tot nu toe heb je hier op Fok! nog geen enkel verbaal conflict gewonnen met je grootspraak.
Behalve de opmerkingen naar jou waar ik regelmatig dms met complimenten voor krijg ;)
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133806563
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 13:29 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Behalve de opmerkingen naar jou waar ik regelmatig dms met complimenten voor krijg ;)
Van zelfde zelfingenomen faalhazen als vogeltjesdans en wenfer2 zeker.

Maar gezien je dm's niet openbaar mag maken is het weer makkelijk stoefen.
pi_133806651
Vooral dat moment voor een potje dat het spel maar door blijft laden, maar er niks in beeld komt uiteindelijk is zo irritant.
Of dat je net lekker in je potje zit, en het hele spel zomaar freezed :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_133811689
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Vooral dat moment voor een potje dat het spel maar door blijft laden, maar er niks in beeld komt uiteindelijk is zo irritant.
Of dat je net lekker in je potje zit, en het hele spel zomaar freezed :')
Zo herkenbaar. En alt f4 ofzo doet het natuurlijk ook niet meer.

En dat freezen heeft ook iedereen last van. Echt wat een bagger bedrijf...
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133844849
Ik heb trouwens antwoord van EA gehad. Ze kunnen inderdaad zien dat er een probleem is met het spel. Helaas kunnen ze geen ondersteuning voor het spel aanbieden en ook niet garanderen dat het daadwerkelijk werkt. :(

Desondanks raden ze me wel aan de prullenbak leeg te maken. :')
pi_133844937
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb trouwens antwoord van EA gehad. Ze kunnen inderdaad zien dat er een probleem is met het spel. Helaas kunnen ze geen ondersteuning voor het spel aanbieden en ook niet garanderen dat het daadwerkelijk werkt. :(

Desondanks raden ze me wel aan de prullenbak leeg te maken. :')
Je kunt beter naar DICE gaan. Ga naar Battelog en open topics daar. Er zijn developers actief en mensen die dezelfde problemen hebben. Zij kunnen je beter helpen dan EA Nederland :')
pi_133844992
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Je kunt beter naar DICE gaan. Ga naar Battelog en open topics daar. Er zijn developers actief en mensen die dezelfde problemen hebben. Zij kunnen je beter helpen dan EA Nederland :')
Ook al gedaan. 2 dagen na het kopen. Nog steeds geen antwoord. Alleen maar van gebruikers die hetzelfde probleem hebben.

Maar is het überhaupt wettelijk dat EA niet kan garanderen dat hun producten werken?
pi_133845001
Ja een klacht in het Nederlands heeft vast zin :')
Op woensdag 23 juli 2014 03:46 schreef Monopoly het volgende:
Puik topic.
pi_133845010
Ja een klacht heeft vast zin :')
Puik topic.
pi_133845015
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ook al gedaan. 2 dagen na het kopen. Nog steeds geen antwoord. Alleen maar van gebruikers die hetzelfde probleem hebben.

Maar is het überhaupt wettelijk dat EA niet kan garanderen dat hun producten werken?
Als jij hebt ingestemd met hun terms & conditions wel ja. :')
pi_133845017
Ja een klacht :')
Puik topic.
pi_133845021
Roadtrip :')
Puik topic.
pi_133845025
TS :')
Puik topic.
pi_133845077
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Phoe, ik weet niet hoe het zit met software.
pi_133845114
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:09 schreef meneerman het volgende:
Ja een klacht in het Nederlands heeft vast zin :')
Het was een klacht op de Engelse battlelog website. In het Engels. Waar zou je dan willen dat ik hem neerzet?
pi_133845130
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:11 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Phoe, ik weet niet hoe het zit met software.
Inderdaad best lastig. Het is ook niet alsof ik consumenten rechten gestudeerd heb...
pi_133845341
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:12 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Inderdaad best lastig. Het is ook niet alsof ik consumenten rechten gestudeerd heb...
Er zijn zoveel gasten die er problemen mee hebben en heb zelf nooit gehoord van een dergelijke case tegen een developer. Ik denk dat je beter de game kunt verkopen, of je moet gewoon afwachten.

Ik vind het juist enorm kut voor DICE. BF4 had niet in oktober uit moeten komen. Beter hadden ze gewacht tot januari of februari waardoor ze langer gebruik hadden kunnen maken van de Q&A fase.

Blame EA on this :')
pi_133845451
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:18 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Er zijn zoveel gasten die er problemen mee hebben en heb zelf nooit gehoord van een dergelijke case tegen een developer. Ik denk dat je beter de game kunt verkopen, of je moet gewoon afwachten.

Ik vind het juist enorm kut voor DICE. BF4 had niet in oktober uit moeten komen. Beter hadden ze gewacht tot januari of februari waardoor ze langer gebruik hadden kunnen maken van de Q&A fase.

Blame EA on this :')
Dat zeker inderdaad. Dice had toch ook al vaker aangegeven dat de deadline gewoon niet haalbaar was?

EA is echt een enorm gierig kut bedrijf. Ook gewoon de brutaliteit om te mailen dat ze niet kunnen garanderen dat hun product werkt.

EA gaat omvallen. Ze makken ook bizar weinig winst.
pi_133845477
quote:
Roadtrip :')
quote:
TS :')
Dit topic weer :')

Alsof het echt is :')

Inb4: als het echt echt is, dan heeft ts zwaar tijd te veel :')
pi_133845513
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:22 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

[..]

Dit topic weer :')

Alsof het echt is :')

Inb4: als het echt echt is, dan heeft ts zwaar tijd te veel :')
Hoezo zou ik dit verzinnen?
Hoezo is het gek te willen gamen?
pi_133845597
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:23 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Hoezo zou ik dit verzinnen?
Hoezo is het gek te willen gamen?
Je weet dat EA slecht is, dan torrent je die shit toch lekker? Voel je je schuldig, of wil je het toch kopen, dan doe je dat lekker achteraf, als alle kinderziektes eruit zijn.
pi_133845763
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
torrent je die shit toch lekker?
Want dat kan natuurlijk met een online game :')
pi_133845856
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Want dat kan natuurlijk met een online game :')
Als genoeg mensen torrenten komen vanzelf servers voor die torrents ja.
pi_133845865
Jankert!
Serieus...wat een gezever. Enig idee hoeveel er bij komt kijken om een game voor miljoenen spelers feilloos te laten verlopen? Dat daar een paar problemen mee zijn in de beginfase is gewoon logisch.
"Ja, vroeger kon het toch ook"...zal je reactie wel zijn, maar er is nogal wat veranderd in de jaren.
Ten eerste VEEL meer gamers en ten tweede veel verder ontwikkelde mogelijkheden met alle mogelijke problemen die daar bij komen kijken.

Serieus...zo'n brief ;')
de overtreffende trap van kansloos!

[ Bericht 0% gewijzigd door very op 02-12-2013 16:42:59 ]
People assume too much.
  maandag 2 december 2013 @ 16:42:03 #175
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133846192
EA games op de eerste dag kopen. :')

Sommige mensen verdienen het om een hamster in hun poeperd te krijgen. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')