Nou nee niet echt. volgens mij toen zij erbij kwam ging ik eruitquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaja, lekker WhatsAppen tot in de nacht met haar zekers.
Ahh thanks moet hier nog kaarten voor kopen.quote:
die komt nooit terug. En haar andere accounts ook nietquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Donnie heeft een ban. Dan durf je wel he
Dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Donnie heeft een ban. Dan durf je wel he
En ik wil daten met Jennifer Lawrencequote:
Go for itquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik wil daten met Jennifer Lawrence
Ik wil het bed delen met Kaya Scodelario.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil gewoon daten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij vindt mij op donnie lijken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik niet eens![]()
Nee wij liggen elkaar niet, en hij maakt alleen maar puberale opmerkingen, echt elkeDus ja, leuk dat je oversekst bent, maar dat vind ik niet echt leuk om mee te praten zeg maar
gebanned?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die komt nooit terug. En haar andere accounts ook niet
Heb haar al getwitterd maar ze speelt hard2getquote:
quote:
Zij is dood toch?quote:
Joa, dat hoor ik mannen eigenlijk bijna altijd zeggen.. dat billen > borstenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon een handje vol kan je als man gezien genoeg mee. Tevens billen > borsten
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ahh thanks moet hier nog kaarten voor kopen.
Welterustenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga slapen. whatsapp me als er iets leukes gebeurt of tc ofzo.
doei
Heb geen 1 nummer meerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
doei
Gewoon beetje trollen met die gast.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik niet eens![]()
Nee wij liggen elkaar niet, en hij maakt alleen maar puberale opmerkingen, echt elkeDus ja, leuk dat je oversekst bent, maar dat vind ik niet echt leuk om mee te praten zeg maar
trustequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
doei
Ook dat is voor mij hoog gegrepenquote:
Haar borsten zijn toch letterlijk en figuurlijk ontploft?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij is dood toch?
[..]
Joa, dat hoor ik mannen eigenlijk bijna altijd zeggen.. dat billen > borsten!
[..]
Alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |