Ik heb een nummer van een geile Fok!ster. Wil je hebben?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ingewikkeld:
Mijn lichaam/geest wilt seks hebben, maar:
- Nu geen vriendin
- Geen hoer
- Niet met me zelf
Opties overwogen:
- Trek er een van straat
- Hosselen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een nummer van een geile Fok!ster. Wil je hebben?
Wel moeilijk uit te leggen ja. Maar meestal komt het erop neer dat je positief uniek bent. Ofzoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idioot als in; een gekkie zoals een zwerver, junk, mongooltje, compleet verstrooid.. maar gewoon. Nog wel menselijk maar raar mag.
Geen grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Procentueel gezien ook vrij veel criminelen thoughquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef richolio het volgende:
Van die marokkanen die zich helemaal in paniek gaan verbergen als ze gefilmd worden alsof ze gezocht worden.Stelletje downies.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen grapjeapp mij naakt viddy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]
Geen grapjeIk denk dat ik dat nummer ook hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Uhm, weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onder welke subgroep vind je jezelf vallen dan?
Denk het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nummer ook heb
[..]
Geen grapjewtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
oh dacht dat je dearest bedoelde.quote:
[..]
Geen grapjeJij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |