Maf ze ik ga ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
Lieve mensjes ik ga lekker slapen![]()
Fijn weekend iedereen!![]()
![]()
![]()
Sweet dreams en fijn weekendquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Ja, ik vind jou ook wel raar maar op een positieve manier. Je bent anders dan andere en dat is dus al raar maar dat vind ik juist leukquote:
Pownewsquote:
Welterusten broquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Maf ze ik ga ook
Ja ze zijn gewoon gekquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Niet bijzonder raar. Maar het is maar net wat je raar noemt. Je hoeft echt niet wekelijks de meest gekke dingen doen, maar jezelf zijn en een eigen mening hebben. Maar iedereen heeft een eigen definitie voor raar.quote:
Slaaplekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Kijk dat filmpje dan maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die eckte volwassenen gothics wel wat andesr dan pubers die zich als een gothic kleden eigenlijk.
De laatste tijd vind ik het ook niet veel meer aan nee.quote:
Weet niet. Ben nu ook al 19 uur wakker.quote:
90k kan nogquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ik heb niet genoeg doorgepost dit jaar, had minimala verwacht de 90k te halen, aan het begin dacht ik nog de 100k te halen
nr plsquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
Ik heb een vriendin die gothic is en ze is echt tof
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou ook wel raar maar op een positieve manier. Je bent anders dan andere en dat is dus al raar maar dat vind ik juist leuk.
nah neequote:
Ik heb dit jaar al 95k gehaaldquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ik heb niet genoeg doorgepost dit jaar, had minimala verwacht de 90k te halen, aan het begin dacht ik nog de 100k te halen
Onder welke subgroep vind je jezelf vallen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:47 schreef xcachet het volgende:
Ik moet natuurlijk ook niet iedereen over een kam scheren.
Ik heb een nummer van een geile Fok!ster. Wil je hebben?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ingewikkeld:
Mijn lichaam/geest wilt seks hebben, maar:
- Nu geen vriendin
- Geen hoer
- Niet met me zelf
Opties overwogen:
- Trek er een van straat
- Hosselen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een nummer van een geile Fok!ster. Wil je hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |