Ik kom van Fifa 12 op de PS3 maar Fifa 14...wat een vooruitgangquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik was net finale fifa 14 aan het streamen maar werdt genadeloos afgeslacht :p stream straks wel wat AC / fifa
Mijne: TjRubenquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:58 schreef Bartcoah het volgende:
Word het dan niet eens tijd dat we usernames gaan uitwisselen?
Mijne: Bartcoah.
Happy gaming!
Ben je ook aan het streamen? Hier even je Twitch linkje plaatsenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef Bartcoah het volgende:
Heh Resogun is echt een heerlijk spel.
Straks maar weer Killzone ^^
Als je wilt dat ik ga streamen zal ik dat wel even doen hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:22 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ben je ook aan het streamen? Hier even je Twitch linkje plaatsen
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik ga streamen zal ik dat wel even doen hoor.
Ik vind alles prima, post maar je linkje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:27 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik ben met Veteran bezig dus je zal wel genieten ^^
Weet jij toevallig waar ik die link kan vinden? Aangezien ik dat nog niet heb gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:28 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, post maar je linkje.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, maar ik denk gewoon dat het je PSN naam is. En dat je dan bij Twitch kan zoeken op je gebruikersnaam.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:29 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar ik die link kan vinden? Aangezien ik dat nog niet heb gedaan
Heh bedankt dat was het ook!quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:31 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, maar ik denk gewoon dat het je PSN naam is. En dat je dan bij Twitch kan zoeken op je gebruikersnaam.
45 euro omgerekend. Je moet eerst een Amerikaanse psn account maken, en dan geld toevoegen. Dat kan je doen door PSN card te kopen, bijvoorbeeld hier: http://www.pcgamesupply.com/buy/Sony-Playstation-Network-50/quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:42 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
hoe duur zijn ze daar dan? en als ik daar wil komen moet ik dan in mijn ps4 de taal op usa/engels zetten ofzo of de tijdzone
Bij meerdere winkels nu ook hoor. Het gaat echt een tijd duren voordat je een PS4 kan kopen voor een normale prijs.quote:
Tweede levering is nog niet helemaal uitverkocht toch? Dus na de tweede leverig licht er vast al wat in de winkel of webshopsquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bij meerdere winkels nu ook hoor. Het gaat echt een tijd duren voordat je een PS4 kan kopen voor een normale prijs.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:10 schreef Nober het volgende:
Had ik er maar een gepreorderd, puur voor de verkoop.![]()
Kennelijk makkelijk te verkopen voor 600 en aangezien er toch niet zoveel interessante spellen zijn voor mij is dit wel een misser, ik ga zo maar eens de PS5 en Xbox2 preorderen bij een aantal winkels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |