ja ik ben niet zo van het digitaal kopen moet ik zeggen. Als je nu echt niks meer met een spel doet kan je hem nog voor30 euro weg doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah wel nice dat je via iDeal ook je portemonnee kan vullen.
Jammer dat die digitale games zo duur zijn. Zou ze best digitaal willen kopen als ze ietsje goedkoper waren. Heb mezelf nu echt voorgenomen om deze generatie geen 1 game te verkopen. Wil gewoon nu echt een collectie opbouwen in plaats van telkens weer verkopen.
Met deze code 35 euro bij Bol.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS+ kost bij Bol en Gamenania slechts 37,50 voor een jaar
Koop ze in de USA store dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah wel nice dat je via iDeal ook je portemonnee kan vullen.
Jammer dat die digitale games zo duur zijn. Zou ze best digitaal willen kopen als ze ietsje goedkoper waren. Heb mezelf nu echt voorgenomen om deze generatie geen 1 game te verkopen. Wil gewoon nu echt een collectie opbouwen in plaats van telkens weer verkopen.
Erg tof iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Dat streamen via twitch is echt briljantdie functie leek me echt totaal nutteloos, maar nu al plezier aan beleefd
lekkere goal tegen krijg je netquote:
heb me geluid uit staan :pquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lekkere goal tegen krijg je neten zet NL commentaar uit joh
neenquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:59 schreef YouriNL het volgende:
Godverdomme, kun je alweer codes inwisselen?
zou van volgend jaar uitgaan..quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:09 schreef Laser. het volgende:
Je zal maar 800 Euro betalen via Marktplaats en dan een defecte PS4 ontvangen.![]()
Heb 'm gisteren bij Coolblue besteld, zie wel wanneer hij komt.
Dat doe ik zeker. Hopelijk deze maand nog, maar ik verwacht begin 2014.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:10 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
zou van volgend jaar uitgaan..
Ik was net finale fifa 14 aan het streamen maar werdt genadeloos afgeslacht :p stream straks wel wat AC / fifaquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:15 schreef BraboMeneer het volgende:
Is niemand meer aan het streamen?
Pics!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:52 schreef jhoopie het volgende:
doe dus niet je internet kabel erin en eruit terwijl de ps4 aanstaat! dit veroorzaakt kortsluiting oid! heel mn ding is doorgebrand
hoe duur zijn ze daar dan? en als ik daar wil komen moet ik dan in mijn ps4 de taal op usa/engels zetten ofzo of de tijdzonequote:Op zaterdag 30 november 2013 14:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Koop ze in de USA store dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |