Dat komt vanzelf wel, wanneer ze hun fout inzien. Al kun je je afvragen of je hen als vrienden wilt hebben...quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe kan je vrienden overhalen om een ps4 te halen?Op een paar na hadden die sukkels allemaal een Xbox
![]()
Multiplayer blijft in stand, volgens mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:47 schreef videonatic het volgende:
Als je die mannetjes red krijg je toch power ups en een dikke multiplier op je score?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand een manier hoe je een Creditcard kan faken?
lolquote:
Ik denk dat een 3V prepaid creditcard moet werken welke je online met ideal kan aanschaffen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:31 schreef Janeiros het volgende:
Mensen HELP.
Ik heb net 10 euro op mijn PSN gezet om een maandje Plus te gaan activeren, vraagt die om creditcard gegevens. Wat is dit nou weer
Iemand een idee hoe het op een andere manier kan?
Is er niet een ps plus online kaart te kopen die je kan inwisselen op je PS4?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lol
Heb het zelf al gevonden. 3V kaartje halen online. sukkeltje
[..]
Ik denk dat een 3V prepaid creditcard moet werken welke je online met ideal kan aanschaffen.
Wat dacht je van een virtuele credit card? Typ maar in op googlequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand een manier hoe je een Creditcard kan faken?
Dat je nergens voor hoeft te betalen bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lol
Heb het zelf al gevonden. 3V kaartje halen online. sukkeltje
[..]
Ik denk dat een 3V prepaid creditcard moet werken welke je online met ideal kan aanschaffen.
Nee, ik heb geen CC ( ABN kwam er na 1,5 jaar pas achter dat ik geen student meer ben en krijg pas in December een CC als ze het omgezet hebben ) maar PSN vereist een CC om aankopen te doen of die Plus trial te activeren dus ik moet een manier vinden om die CC gegevens in te kunnen vullen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat je nergens voor hoeft te betalen bedoel je?
Ik snap hem ^^.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen CC ( ABN kwam er na 1,5 jaar pas achter dat ik geen student meer ben en krijg pas in December een CC als ze het omgezet hebben ) maar PSN vereist een CC om aankopen te doen of die Plus trial te activeren dus ik moet een manier vinden om die CC gegevens in te kunnen vullen.
Die 3V kan werken maar weinig zin in omdat dat weer 20 euro kost om als tegoed erop te hebben terwijl ik nog 40 in de store heb..
Ik heb zojuist voor 20 euro die 3V voucher gekocht online en het werkt gewoonquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Janeiros het volgende:
Mooi kut ditZet je verdomme geld op je PSN kan je alsnog geen plus aanschaffen
Voor 35 euro heb je 365 dagen ps plus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef Janeiros het volgende:
pcgamesupply.com
Net besteld voor 16,- 90 dagen en binnengekregen. Toppie..
Geluid wel bij BF alleen dat had je ook al met Bf3 en 4 op de ps3. Beeld niet en dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef LinQ het volgende:
Bij mij blijft in AC:BF ongeveer 1x per 5 min het beeld en geluid 1 a 2 seconden hangen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? En heeft iemand enig idee hoe je dit op kan lossen? Heb wel de patch geinstalleerd (misschien veroorzaakt die juist het probleem). Ik kan er via google zo geen oplossing voor vinden.
Die 20 euro voor die 3V card steek ik nu in die 14 dagen trial en dan binnen 1 week die 35 euro kostende van Bol in de bus en dan kan die 20 euro naar spellenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor 35 euro heb je 365 dagen ps plus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |