quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastig
het is 9 procent per jaar heh. dus als je 2 weken later niet meer rood staat betaal je echt best wel weinig rente.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan maar elke maand 10 euro betalen terwijl ik 1000 in het rood sta ?![]()
Eerder 0.9% dan
Ban.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wat de neuk EBAH??
waar was jij al die tijd man
Te lang jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
wel een keilange dan![]()
goed dat je terug bent bro
Eindelijk bro.. eindelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
EBAH EBAH EBAH WE KUNNEN EINDELIJK SAMEN POSTEN
Je hebt teveel gemistquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Eindelijk bro.. eindelijk.
[ afbeelding ]
I know. Ik weet niet waar ik moet beginnen.quote:
Mijn topicsquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
I know. Ik weet niet waar ik moet beginnen.![]()
DITquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
DIT
Half FOK! aan de panterjas geholpen, geniale filmpjes gemaakt, sinterklaas surprise actie begonnen.
HELD
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |