Er worden ook nu echt ziekelijk grote aantallen Bitcoins gekocht zie ik. Mensen met veel geld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eindelijk, Gox nu ook weer boven de 1200.
LTC ben ik nu helemaal uit. Verwacht dat ik pas zondag die ga kopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:12 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Tot 12 opblijven en nmc inkopen, word hopelijk weer lekkere 50 euro
ltc is trouwens ook mooi, misschien dat ik daar 50/50 in stap
Hoeveel ltc heb jij nu?
Same. En overnacht gewoon dollars.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC ben ik nu helemaal uit. Verwacht dat ik pas zondag die ga kopen.
Als we dat allemaal doen haha ik ga wel ff spammen daar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand nou eens "HUGE PPC PUMP IN 30 SECONDS GUYS" in de chat typt.
Alleen BTC, en alleen hold (nou ja, heb een week geleden een paar BTC in-person verkocht voor bitstamp+20% en gelijk weer nieuwe bitcoins gekocht).quote:
Ik ben een nieuwe user, kan niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:16 schreef doo. het volgende:
[..]
Als we dat allemaal doen haha ik ga wel ff spammen daar.
Mja, of dumpen ze massaal.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De Chinezen worden zo wakker (5:00 nu), zien de lage LTC prijs en kopen huge in.
ltc is passeequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De Chinezen worden zo wakker (5:00 nu), zien de lage LTC prijs en kopen huge in.
Wat een azijnzeiker ben jij. Pleur lekker op zeg. Je braakt alleen maar negativiteit.quote:
ltc = 110% faalquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat een azijnzeiker ben jij. Pleur lekker op zeg. Je braakt alleen maar negativiteit.
Ik zou zelfs bijkopen nu.quote:
Voor mij nog niet. Erg goedkoop gekocht. Blijf rustig zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |