Roept u maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lavenderr, kon je er geen interessantere TT van maken?
Ja ik heb ook geen ideequote:
Prima.quote:
Maar we hebben helemaal geen reden voor een battle met VBL. We zijn maatjes en de mannen van VBL zijn graag geziene users hierquote:
Oh, nou ja, in Mexico spreken ze ook Spaans dus in die zin klopt het wel he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima.
Ik ben alleen een Spanjaard.
BNW vs NWS danquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar we hebben helemaal geen reden voor een battle met VBL. We zijn maatjes en de mannen van VBL zijn graag geziene users hier.
Kan allemaal he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
BNW vs NWS dan
of gewoon BRAVE NEW VOETBAL !!!!!!!!!!!!
Dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan allemaal he?
Of een battle met TRU.
Moet je E_O maar eens uitdagen.
Waar is Bankfurt als je hem nodig hebt he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Zo, de ex is weg, ff wat kleine dingetjes doen en dan m'n bed in met VITV erop!
Mensen hier nog de komeet ISON gevolgd gister en vandaag? Word een showtje waarschijnlijk in december! En qua rampen; op een ander 'conspiracy' forum zijn er mesnen die roepen dat ie richting onze blauwe water bal vliegt.
Dat is ook weer waar. Dat is een battle van niksquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef theguyver het volgende:
pfff die zoetwaterzonnebaars ... leg m op het droge, klaar.
misschien dan promotie van mod op Truquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Dat is een battle van niks
Het ging amper over Ajax he? Had ik wel verwacht. Vind het best vreemd. Hebben ze gewonnen tegen alle verwachtingen in, praten ze er amper overquote:
Eerste half uur alleen maar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ging amper over Ajax he? Had ik wel verwacht. Vind het best vreemd. Hebben ze gewonnen tegen alle verwachtingen in, praten ze er amper over
Toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste half uur alleen maar.
Een positieve ontwikkeling.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ging amper over Ajax he? Had ik wel verwacht. Vind het best vreemd. Hebben ze gewonnen tegen alle verwachtingen in, praten ze er amper over
ik mis tjackaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij dat wel goed vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |