Ja. Nee want dat stond er niet bij. Maar wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende: [..] heb je azijn in het water gedaan? en een draaikolk gemaakt?
![]()
Ja ik had geen energie/zin/motivatie/ideeën van de weekquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goeie timing Dico
Ik ga zo maar eens schrappen in mijn kerstkaartenlijst. Lekker snel klaar dit jaar
Ik zou filmpjes kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja. Nee want dat stond er niet bij. Maar wat een gedoe zeg
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd m'n auto maakt ineens veel minder geluid en het stuur gaat veel soepeler![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:41 schreef Mss het volgende:
Ik had een markeerstift in mijn tas en daar is de dop vanaf geschoten en nu heeft de stift een enorme donkere vlek in het leer gemaakt![]()
![]()
![]()
Oh neequote:Op vrijdag 29 november 2013 17:41 schreef Mss het volgende:
Ik had een markeerstift in mijn tas en daar is de dop vanaf geschoten en nu heeft de stift een enorme donkere vlek in het leer gemaakt![]()
![]()
![]()
Klopt, maar ja, proberen kan altijd toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:45 schreef Mss het volgende:
Het is een markeerstift, dat is toch andere inkt? En ik heb volgens mij ook geen alcohol (om mee schoon te maken) in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |