Need for Speedquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
en wat heeft hij te spelen dan? Alleen knack?
Ja, erg zonde dit. En niet netjes. Ze boden me aan te pre-orderen om het apparaat zo snel mogelijk te krijgen. Nou, niet bij hun in ieder geval. Maar ik gun het de mensen die al veel eerder besteld hebben en nog niks hebben meer. Als ik moet kiezen tussen bol.com, intertoys, BS en die shops, welke zou dan het gunstigst zijn?quote:En daar ga je mee akkoord? Terug bellen en vragen of klanten nu echt op de 1e plaats komen of niet.
Zeg gelijk dat je twijfelt of dit niet jouw oorspronkelijke exemplaar is.
Wedden dat t lukt?
Dit is smerig van Dixons, heel smerig.
Je had toch al een pre-order?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:57 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Ja, erg zonde dit. En niet netjes. Ze boden me aan te pre-orderen om het apparaat zo snel mogelijk te krijgen. Nou, niet bij hun in ieder geval. Maar ik gun het de mensen die al veel eerder besteld hebben en nog niks hebben meer. Als ik moet kiezen tussen bol.com, intertoys, BS en die shops, welke zou dan het gunstigst zijn?
ps4?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Baal er wel van dat de mijne kapot is.
haha chil! kan je trouwens ook dat 1 politie is en de andere racer ofzo? lijkt me wel vet!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Need for SpeedDat wordt lekker racen vanavond
Kunnen ze makkelijk zeggen natuurlijk. Het zou kunnen, maar ik weet het niet....quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat als die medewerker van de Dixons gewoon een pre-order had staan en dus die van hem al opzij heeft gezet?
Het ging oorspronkelijk om Salsedo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef BraboMeneer het volgende:
Je had je PS4 toch al thuis of heb ik het verkeerd begrepen? Heb je de PS4 terug moeten brengen? Ik zou daar dan sowieso niet mee akkoord gaan. Dixons zou hem dan mogen komen ophalen, maar wel op een heel ander adres
Und? HDD al los gemaakt en opnieuw erin gedaan?quote:
Oké, dan heb jij gelukkig wel mazzelquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:03 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het ging oorspronkelijk om Salsedo.De mijne staat bij het DHL ophaalpunt.
nee, ik formuleer het verkeert. Excuses. Af en toe lees ik dat sommige mensen die maanden geleden besteld hebben moeten wachten, terwijl mensen die bijvoorbeeld dinsdag hebben besteld hun apparaat vandaag kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:58 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je had toch al een pre-order?
Pre orders worden meestal gelijk apart gezet. Dit is waarschijnlijk gewoon geclaimed door een personeelslid die zag dat er nog eentje over was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is kut hoor, dat sowieso. Maar als die medewerker gewoon lang geleden al een pre-order heeft gedaan zou ik dat ook niet zomaar opgeven voor iemand die net ff besluit dat hij een PS4 wilt en geen pre-order heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |