abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133745037
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:50 schreef RRuben het volgende:

[..]

en wat heeft hij te spelen dan? Alleen knack?
Need for Speed :) Dat wordt lekker racen vanavond :Y
pi_133745047
Duurde lang. :P
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_133745092
Sowieso mijn neefje _O_ hij heeft 2,5 jaar gespaard voor zijn ps4 :) ik zou dat nooit volgehouden hebben, ik had al lang al de 3 dan gekocht maar die wou hij niet kopen want als hij dat zou doen zou hij nooit geld genoeg bij elkaar hebben om dan de 4 te kopen. Dus die kon nu zijn ps4, extra controller en game kopen van het geld wat hij in 2 jaar gespaard heeft :D
pi_133745094
Baal er wel van dat de mijne kapot is. :(
pi_133745108
quote:
En daar ga je mee akkoord? Terug bellen en vragen of klanten nu echt op de 1e plaats komen of niet.
Zeg gelijk dat je twijfelt of dit niet jouw oorspronkelijke exemplaar is.

Wedden dat t lukt?

Dit is smerig van Dixons, heel smerig.
Ja, erg zonde dit. En niet netjes. Ze boden me aan te pre-orderen om het apparaat zo snel mogelijk te krijgen. Nou, niet bij hun in ieder geval. Maar ik gun het de mensen die al veel eerder besteld hebben en nog niks hebben meer. Als ik moet kiezen tussen bol.com, intertoys, BS en die shops, welke zou dan het gunstigst zijn?
Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
pi_133745118
Alles al gedaan behalve de HDD eruit halen. Dat maar eens doen dan.
pi_133745129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:57 schreef SalsedoNL het volgende:

[..]

Ja, erg zonde dit. En niet netjes. Ze boden me aan te pre-orderen om het apparaat zo snel mogelijk te krijgen. Nou, niet bij hun in ieder geval. Maar ik gun het de mensen die al veel eerder besteld hebben en nog niks hebben meer. Als ik moet kiezen tussen bol.com, intertoys, BS en die shops, welke zou dan het gunstigst zijn?
Je had toch al een pre-order?
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:58:05 #9
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_133745130
Kan niet inloggen bij PSN :r
pi_133745137
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Baal er wel van dat de mijne kapot is. :(
ps4?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:58:40 #11
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_133745144
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Need for Speed :) Dat wordt lekker racen vanavond :Y
haha chil! kan je trouwens ook dat 1 politie is en de andere racer ofzo? lijkt me wel vet!
leef de leven
pi_133745152
Wat als die medewerker van de Dixons gewoon een pre-order had staan en dus die van hem al opzij heeft gezet?
pi_133745183
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat als die medewerker van de Dixons gewoon een pre-order had staan en dus die van hem al opzij heeft gezet?
Kunnen ze makkelijk zeggen natuurlijk. Het zou kunnen, maar ik weet het niet....
pi_133745206
Je had je PS4 toch al thuis of heb ik het verkeerd begrepen? Heb je de PS4 terug moeten brengen? Ik zou daar dan sowieso niet mee akkoord gaan. Dixons zou hem dan mogen komen ophalen, maar wel op een heel ander adres :7
pi_133745221
Het is kut hoor, dat sowieso. Maar als die medewerker gewoon lang geleden al een pre-order heeft gedaan zou ik dat ook niet zomaar opgeven voor iemand die net ff besluit dat hij een PS4 wilt en geen pre-order heeft gedaan.
pi_133745254
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:58 schreef eight het volgende:

[..]

ps4?
Wat anders?
pi_133745279
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef BraboMeneer het volgende:
Je had je PS4 toch al thuis of heb ik het verkeerd begrepen? Heb je de PS4 terug moeten brengen? Ik zou daar dan sowieso niet mee akkoord gaan. Dixons zou hem dan mogen komen ophalen, maar wel op een heel ander adres :7
Het ging oorspronkelijk om Salsedo. ;) De mijne staat bij het DHL ophaalpunt. :)
pi_133745292
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:02 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Wat anders?
Und? HDD al los gemaakt en opnieuw erin gedaan?
pi_133745303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:03 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Het ging oorspronkelijk om Salsedo. ;) De mijne staat bij het DHL ophaalpunt. :)
Oké, dan heb jij gelukkig wel mazzel ^O^
pi_133745332
Is de update een beetje te doen of moet ik hem zo via de usb updaten ?
pi_133745339
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:58 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Je had toch al een pre-order?
nee, ik formuleer het verkeert. Excuses. Af en toe lees ik dat sommige mensen die maanden geleden besteld hebben moeten wachten, terwijl mensen die bijvoorbeeld dinsdag hebben besteld hun apparaat vandaag kunnen verwachten.
Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
pi_133745370
Kan je de ps4 nou ook staand neerzetten? En zo ja moet ik daar nog iets voor hebben of kan ik en gewoon staand neerzetten?
pi_133745380
In de wachtrij bij de mediamarkt, ff vragen of t nog zin heeft om straks langs te gaan en vragen wanneer pre-orders vervallen als mensen hem nog niet hebben opgehaald :9
pi_133745386
@Banaanensuiker:

http://techblog.tv/solved(...)ation-4-video-games/

Meer in depth opties die je kan proberen.
pi_133745387
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is kut hoor, dat sowieso. Maar als die medewerker gewoon lang geleden al een pre-order heeft gedaan zou ik dat ook niet zomaar opgeven voor iemand die net ff besluit dat hij een PS4 wilt en geen pre-order heeft gedaan.
Pre orders worden meestal gelijk apart gezet. Dit is waarschijnlijk gewoon geclaimed door een personeelslid die zag dat er nog eentje over was.

Dit soort dingen gebeurt eigenlijk best vaak in winkels, personeel heeft gewoon voorrang.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')