Hij bedoelde vast vier PlayStationsquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
GODVERDOMME!!!! Lokale Intertoys heeft een fout gemaakt. In plaats van 5 beschikbare PS4's hadden ze er 4. En ik was nèt de vijfde. Kerel helemaal verrot gescholden in de winkel. Toen hij stotterend naar mij toe kwam had ik al zo'n vermoeden..![]()
![]()
Hoe kun je zien dat je 11 december krijgt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
het was mij net bij de MM gelukt 11 december it is
Yup hier ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga de PS4 pas kopen als er leuke games verschijnen (Metal Gear Solid V, Watch_Dogs)
ik was langs de winkel gegaan en ik vroeg wanneer ik hem krijg als ik hem preorderde, hij zei 11 december dus gelijk gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:33 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat je 11 december krijgt?
Evil_Tuinhekjequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:36 schreef ManianMan het volgende:
PSN NICKNAME
Teunke7
Talen NL Limburgs Duits en een beetje F ransois
Nee zeker niet, die heb ik niet eens op de PS3 laat staan dat ik er een 4 voor koopquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Need for speed, cod, assassins en fifa niet goed genoeg ? :p
Need for Speed = kutquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Need for speed, cod, assassins en fifa niet goed genoeg ? :p
Ik ook niet, hence the nick.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:38 schreef RRuben het volgende:
mijn PSN naam wordt denk ik TjRuben ofzohebn echt geen inspiratie voor leuke namen, en ook nooit gehad
Heel fout, maar knock yourself out.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat dacht je van XxXPussyDestroyer69XxX?? beetje goed??
was ook vet serieus hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heel fout, maar knock yourself out.
HostiHawaii - Evil_Tuinhekjequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zo wordt het een puinzooi. Als je je psn nickname plaatst, kopieer dan die van de poster boven je even mee. Dan krijg je tenminste een lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |