abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 oktober 2002 @ 18:11:10 #1
26891 killingcupid
are you loathsome tonight?
pi_6075649
Ja Leute, het is weer eens zo ver. Met een paar mensen zijn we van plan een nieuwe band te beginnen en daarvoor zijn we nog op zoek naar een extra gitarist en een bassist.

Stijl:
Screamath; een mix tussen screamo en mathcore dus. Zelf zitten we te denken aan een soort The Dillinger Escape Plan meets Saetia ofzo. Dus TDEP maar dan minder gehak en meer melodie.

Bandleden:
Stefan (ElliottSetsFire) - gitaar
Stan (XSTANX) - zang
Rob (killingcupid/robbie) - drums

Eigenlijk moet je dus wel een beetje je instrument beheersen om deze muziek te spelen. Natuurlijk weten wij dat zelf ook nog niet maar het lijkt me zinloos dit soort muziek te gaan maken wanneer je net een maand gitaar speelt :p

We zoeken mensen die enthousiast zijn en echt aandacht willen besteden aan het schrijven van nummers. We zijn niet van plan om met 4 'halve' nummers het podium op te gaan maar willen dat het eerst echt klopt. Er zijn al genoeg slechte bands en we willen in ieder geval PROBEREN te voorkomen dat wij er ook een worden.
Dit is echt een band die nog moet beginnen dus je komt niet halverwege binnenvallen. Eigen apparatuur is handig maar niet echt een eis ofzo, eerst maar eens kijken of we dit van de grond kunnen krijgen (de wil is er in ieder geval zeker!).

Eh...we hebben nog niet afgesproken waar we willen repeteren maar dat zal ongetwijfeld in de randstad zijn.

Als je interesse hebt of info wilt; gewoon effe mailen naar rob@killingcupid.nl

we will become silhouettes.
pi_6080537
Randstad is groot.. waar wonen jullie dan? Beetje dichtbij elkaar is wel bevorderlijk voor de continuïteit van een band...
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_6080787
mathcore?
pi_6082332
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 22:56 schreef -Dalai- het volgende:
mathcore?
ken je dat niet?

*Grunt* : 3x4=12+5=17-4=13

jij moet toch eens wat vaker buiten komen

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  donderdag 3 oktober 2002 @ 01:03:42 #5
26891 killingcupid
pi_6083082
We wonen verspreid maar wel allemaal op reisafstand van elke stad in de randstad Who cares about continuïteit? INZET verdomme! haha.

En mathcore is eigenlijk een hip woord voor ingewikkelde muziek

pi_6088625
Whooh mensen die mathcore willen spelen!? ik speel zelf redelijk gitaar en kom uit de buurt van den haag. Ik hou zelf onwijs veel van dillinger, gorguts, tomahawk en candiria maar 3 vingerig tappen lukt me niet hoor! (wat dillinger dus wel doet!?) ik ben wel voor experimentele muziek dus het lijkt me wel wat!?
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:10:42 #7
26891 killingcupid
pi_6088681
Etter,

Zou je me effe een mailtje kunnen sturen op rob@killingcupid.nl?

Bedankt!!!!!!
rob

donderdag 3 oktober 2002 @ 14:16:04 #8
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6088779
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 00:14 schreef BrianMay het volgende:
3x4=12+5=17-4=13
Ai pijnlijk.....

de stelling is dus:

3x4 is gelijk aan 12+5 is gelijk aan 17-4 is gelijk aan 13
oftewel
12 = 17 = 13 = 13

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:54:08 #9
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6089383
quote:
Rob (killingcupid/robbie) - drums

Hopelijk vind je snel de mensen, succes!

quote:
Dus TDEP maar dan minder gehak en meer melodie.
Dus jullie willen wel "toegankelijkere" muziek gaan maken dan TDEP? Ben je ook van plan te patsen met maat wisselingen in nummers?

Als ik soms Cryptopsy met TDEP vergelijk kom ik best wel wat overeenkomsten tegen. Zou Cryptopsy ook een invloed kunnen zijn bij jullie?

quote:
Eigenlijk moet je dus wel een beetje je instrument beheersen om deze muziek te spelen.
Das wel erg bescheiden

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 03-10-2002 15:02]

pi_6091104
Oh voor de dillinger fans, er staan foto's op me site van hun laatste concert in de melkweg.

http://www.calculating-infinity.com

(is dit dan span?)

donderdag 3 oktober 2002 @ 18:10:37 #11
26891 killingcupid
pi_6092892
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:54 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hopelijk vind je snel de mensen, succes!
[..]

Dus jullie willen wel "toegankelijkere" muziek gaan maken dan TDEP? Ben je ook van plan te patsen met maat wisselingen in nummers?

Als ik soms Cryptopsy met TDEP vergelijk kom ik best wel wat overeenkomsten tegen. Zou Cryptopsy ook een invloed kunnen zijn bij jullie?
[..]

Das wel erg bescheiden

Haha
Bedankt Ben!
Ik denk dat de muziek wel iets eenvoudiger wordt omdat we ook wat meer melodie toe willen voegen. Maar dat merken we in de oefenruimte vanzelf wel eigenlijk
Maatwisselingen komen er ZEKER in...ala TDEP maar ook stukken ala Meshuggah of misschien nog wel anders. Ik ben echt wild van dat soort dingen en het is leuk om te spelen Cryptopsy zal er qua drumwerk niet zo heel snel inzitten denk ik, blastbeats misschien wel maar geen hele nummers lang...het is tenslotte geen deathmetal. Maar qua structuren wel denk ik.

En bescheidenheid siert de mens

pi_6118372
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:16 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ai pijnlijk.....

de stelling is dus:

3x4 is gelijk aan 12+5 is gelijk aan 17-4 is gelijk aan 13
oftewel
12 = 17 = 13 = 13

sorry...je bent gezakt.
Ga jij groep 3 nog maar eens over doen
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_6118799
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 06:53 schreef BrianMay het volgende:

[..]

sorry...je bent gezakt.
Ga jij groep 3 nog maar eens over doen

Nee hij heeft wel gelijk Je mag niet zomaar = tekens achter elkaar plakken. Om het echt kloppende te maken moet je er verschillende vergelijkingen van maken onder elkaar
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_6121342
3x4=12
12+5=17
17-4=13

en Einstein zag dat het goed was

"Looooooooooooosch!!"
- Pim Derks, 1 juni 2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')