Stijl:
Screamath; een mix tussen screamo en mathcore dus. Zelf zitten we te denken aan een soort The Dillinger Escape Plan meets Saetia ofzo. Dus TDEP maar dan minder gehak en meer melodie.
Bandleden:
Stefan (ElliottSetsFire) - gitaar
Stan (XSTANX) - zang
Rob (killingcupid/robbie) - drums
Eigenlijk moet je dus wel een beetje je instrument beheersen om deze muziek te spelen. Natuurlijk weten wij dat zelf ook nog niet maar het lijkt me zinloos dit soort muziek te gaan maken wanneer je net een maand gitaar speelt :p
We zoeken mensen die enthousiast zijn en echt aandacht willen besteden aan het schrijven van nummers. We zijn niet van plan om met 4 'halve' nummers het podium op te gaan maar willen dat het eerst echt klopt. Er zijn al genoeg slechte bands en we willen in ieder geval PROBEREN te voorkomen dat wij er ook een worden.
Dit is echt een band die nog moet beginnen dus je komt niet halverwege binnenvallen. Eigen apparatuur is handig maar niet echt een eis ofzo, eerst maar eens kijken of we dit van de grond kunnen krijgen (de wil is er in ieder geval zeker!).
Eh...we hebben nog niet afgesproken waar we willen repeteren maar dat zal ongetwijfeld in de randstad zijn.
Als je interesse hebt of info wilt; gewoon effe mailen naar rob@killingcupid.nl
quote:ken je dat niet?
Op woensdag 2 oktober 2002 22:56 schreef -Dalai- het volgende:
mathcore?
*Grunt* : 3x4=12+5=17-4=13
jij moet toch eens wat vaker buiten komen
En mathcore is eigenlijk een hip woord voor ingewikkelde muziek
Zou je me effe een mailtje kunnen sturen op rob@killingcupid.nl?
Bedankt!!!!!!
rob
quote:Ai pijnlijk.....
Op donderdag 3 oktober 2002 00:14 schreef BrianMay het volgende:
3x4=12+5=17-4=13
de stelling is dus:
3x4 is gelijk aan 12+5 is gelijk aan 17-4 is gelijk aan 13
oftewel
12 = 17 = 13 = 13
quote:
Rob (killingcupid/robbie) - drums
Hopelijk vind je snel de mensen, succes!
quote:Dus jullie willen wel "toegankelijkere" muziek gaan maken dan TDEP? Ben je ook van plan te patsen met maat wisselingen in nummers?
Dus TDEP maar dan minder gehak en meer melodie.
Als ik soms Cryptopsy met TDEP vergelijk kom ik best wel wat overeenkomsten tegen. Zou Cryptopsy ook een invloed kunnen zijn bij jullie?
quote:Das wel erg bescheiden
Eigenlijk moet je dus wel een beetje je instrument beheersen om deze muziek te spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 03-10-2002 15:02]
http://www.calculating-infinity.com
(is dit dan span?)
quote:Haha
Op donderdag 3 oktober 2002 14:54 schreef Yokozuna het volgende:[..]
![]()
![]()
Hopelijk vind je snel de mensen, succes!
[..]Dus jullie willen wel "toegankelijkere" muziek gaan maken dan TDEP? Ben je ook van plan te patsen met maat wisselingen in nummers?
Als ik soms Cryptopsy met TDEP vergelijk kom ik best wel wat overeenkomsten tegen. Zou Cryptopsy ook een invloed kunnen zijn bij jullie?
[..]Das wel erg bescheiden
En bescheidenheid siert de mens
quote:sorry...je bent gezakt.
Op donderdag 3 oktober 2002 14:16 schreef MrTorture het volgende:[..]
Ai pijnlijk.....
de stelling is dus:
3x4 is gelijk aan 12+5 is gelijk aan 17-4 is gelijk aan 13
oftewel
12 = 17 = 13 = 13
quote:Nee hij heeft wel gelijk
Op zaterdag 5 oktober 2002 06:53 schreef BrianMay het volgende:[..]
sorry...je bent gezakt.