Dan hebben ze dus gewoon bij het inpakken een Italiaanse pizzadoos gepakt tijdens het niet kunnen vinden van een Britse doos.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vandaag ook de bestelde games binnen gekregen. Eentje was verpakt in amazon.it karton terwijl hij bij de .co.uk variant was besteld.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Maver24 het volgende:
bij mij staat er bij bol.com nog niet dat hij verzonden is. nog steeds in verwerking. Kreeg van de week wel een mail dat me console er aan komt, dus ik ben benieuwd
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef Maver24 het volgende:
Bij mij staat hij nu ook op verzonden![]()
![]()
Anders retour Wehkampquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
Nu wordt het wachten op de users hier met een defect model...
Ik hoop van harte dat wij allemaal hier een werkend exemplaar krijgen!
Boeiend, ik heb een deurbewaker terwijl ik werk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:40 schreef LuckyLuQ het volgende:
Het wordt hier morgen één grote hysterische menigte met boze users die om vijf over twaalf hun playstation nog niet van de postbode hebben ontvangen.
Collega van mij laat hem op het werk bezorgen hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb een deurbewaker terwijl ik werk.
Ik ben tegern 5en thuiz en dan gaat ik looossssssssssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's Engelse PS4'er
[ Bericht 28% gewijzigd door ManianMan op 29-11-2013 01:31:11 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: