SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, je merkt het normaal gesproken vrij snelquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon vragen hoor... Wanneer ik bij mensen op bezoek ga vraag ik in 99% van de gevallen of de schoenen uit moeten...
Of een stille hint:quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Of een stille hint:
"Moet je wat drinken? Thee? Koffie? Manieren? Hulp met je schoenen uit te doen?"
Dat is echt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef zarGon het volgende:
ik snap echt niet waarom je met schoenen in huis zou rondlopen
het ergste is in ieder geval met schoenen in bed of op de bank of zo, onbegrijpelijk
Geen idee, bij mij thuis deden we ook altijd onze schoenen uit, maar waren schoenen beneden in principe wel toegestaan, maar boven niet (en als je lang beneden blijft, doe ze dan uit)quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef zarGon het volgende:
het ergste is in ieder geval met schoenen in bed of op de bank of zo, onbegrijpelijk
maar het waren zeg maar dezelfde schoenen waar je (de hele dag) buiten mee geweest bent?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij thuis deden we ook altijd onze schoenen uit, maar waren schoenen beneden in principe wel toegestaan, maar boven niet (en als je lang beneden blijft, doe ze dan uit)
Die dingen kunnen ook gewoon niet! als ik binnen kom bij mezelf dan gelijk schoenen uit en slippertjes aan..mensen vergeten dat de onderkant van de schoenzool echt nasty is hahahhaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef zarGon het volgende:
Met je modderpoten blijf je maar buiten, maar als ze geen vuiligheid achterlaten is het wel ok. Op zeil iig, op tapijt wordt het waarschijnlijk ook niet gewaardeerdquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
maar het waren zeg maar dezelfde schoenen waar je (de hele dag) buiten mee geweest bent?
is het gebruikelijk bij russen of is het jouw persoonlijke kijk op zaken?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Die dingen kunnen ook gewoon niet! als ik binnen kom bij mezelf dan gelijk schoenen uit en slippertjes aan..mensen vergeten dat de onderkant van de schoenzool echt nasty is hahahha
Bij ons was het gebruikelijk,en soms als kind vergat je het wel eens zeker als we bij oma waren ,dan kreeg ik ook echt een klap met een hoop lap tekst er achteraan....quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
is het gebruikelijk bij russen of is het jouw persoonlijke kijk op zaken?
het zijn schoenen, ze zijn per definitie vuil...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Met je modderpoten blijf je maar buiten, maar als ze geen vuiligheid achterlaten is het wel ok. Op zeil iig, op tapijt wordt het waarschijnlijk ook niet gewaardeerd
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Bij ons was het gebruikelijk,en soms als kind vergat je het wel eens zeker als we bij oma waren ,dan kreeg ik ook echt een klap met een hoop lap tekst er achteraan....
Alleen als je bijvoorbeeld even naar binnen gaat om wat te drinken en vervolgens weer vertrekt. Niet om chill onderuit op de bank tv te gaan kijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
het zijn schoenen, ze zijn per definitie vuil...
daarnaast zit het gewoon niet lekker toch? ik zie niet in waarom je geen sokken/pantoffels/slippers aantrekt in plaats van schoenen
zijn wel meer dingen die ik niet begrijp, zoals huisdierenquote:
HEEEELEMAAL mee eens!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef zarGon het volgende:
dat loopt toch niet lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef Arcadia het volgende:
Bij sommige mensen laat ik de schoenen wel aan. Wanneer ik merk dat ze geen sokken aanhadden.
Heb 3 katten thuis.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
zijn wel meer dingen die ik niet begrijp, zoals huisdieren
en dan niet allemaal en alle vormen, maar sommigen behandelen het als hun kindturken vast ook hoor, maar komt veel minder voor
plat op je muilquote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
dat loopt toch niet lekker? en lijkt me ook minder hygienisch (i.v.m. zweet)
elke keer wanneer ik zonder sokken ging had ik spijt (ik had bijv. haast)
Meestal komt er een onaangename sterke geur vrij als iemand dichte schoenen aandoet zonder sokken en ik kan daar echt niet tegen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
dat loopt toch niet lekker? en lijkt me ook minder hygienisch (i.v.m. zweet)
elke keer wanneer ik zonder sokken ging had ik spijt (ik had bijv. haast)
ik zag het helemaal voor mequote:Op donderdag 28 november 2013 23:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Meestal komt er een onaangename sterke geur vrij als iemand dichte schoenen aandoet zonder sokken en ik kan daar echt niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |