Ik durf je geen tips te geven want ik ben bang dat een beetje foto van formaat jouw minilaptop gaat "ophangen" welke software je verder ook gebruikt. Als ik jou was zou ik dus zeker ook kijken naar de hardware kant.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:54 schreef Plonski het volgende:
Thanks voor de tip. Die ga ik sowieso even uitproberen dan.
Verder heb ik niet veel nodig, hoewel ik graag een HDR programma'tje zou willen uitproberen. Iemand toevallig tips daarvoor?
Photomatix?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef Plonski het volgende:
Dank allen voor de reacties. Ik ga het allemaal even uitproberen. Wellicht dat ik een los HDR programma'tje en een los basic bewerkingsprogramma'tje installeer. Dat vind mn minilaptop waarschijnlijk ietsje fijner dan een groter programma zoals Zoner (waarbij de specs van mn netbookje nét voldoende zijn)
Photomatix wordt over het algemeen niet heel goed ontvangen. Krijgt niet echt goede reviews, maar dat wil natuurlijk niet alles zeggen...quote:
Ik ben er wel tevreden mee.quote:Op zondag 29 december 2013 11:28 schreef Plonski het volgende:
[..]
Photomatix wordt over het algemeen niet heel goed ontvangen. Krijgt niet echt goede reviews, maar dat wil natuurlijk niet alles zeggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |