abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134096417
Wat echt belangrijk is is letterlijk en figuurlijk in beweging blijven. Van op je zolderkamertje een beetje lopen internetten heeft nog nooit iemand een relatie gekregen. Kortom, je moet meisjes aanspreken, met ze praten en op zoeken. Ik weet dat het heel lastig kan zijn, maar juist dan moet je het dus vooral doen. Want anders sluit je je op in je zelf gecreeerde klooster ;)
pi_134132132
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef jaha het volgende:
Wat echt belangrijk is is letterlijk en figuurlijk in beweging blijven. Van op je zolderkamertje een beetje lopen internetten heeft nog nooit iemand een relatie gekregen. Kortom, je moet meisjes aanspreken, met ze praten en op zoeken. Ik weet dat het heel lastig kan zijn, maar juist dan moet je het dus vooral doen. Want anders sluit je je op in je zelf gecreeerde klooster ;)
Dat heb je goed gezegd ja! Moet inderdaad weer aan me lijf werken ja de kilo's komen er weer aan... ;(

Ik heb de balls niet om een meisje aan te spreken... niet genoeg zelfvertrouwen en wil niet voor schut staan... helemaal al als ze in 1 grote groep zit! :o
pi_134132662
Verlegen jongens zijn een beetje kansloos in Nederland. Zo werkt het nu eenmaal. :) Probeer gewoon te oefenen met meisjes zonder meteen het idee te hebben dat je ze moet scoren. Als je een telefoonnummer weet binnen te halen is dat al meer dan wanneer je ze niet had aangesproken. :)
pi_134133338
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef jaha het volgende:
Verlegen jongens zijn een beetje kansloos in Nederland. Zo werkt het nu eenmaal. :) Probeer gewoon te oefenen met meisjes zonder meteen het idee te hebben dat je ze moet scoren. Als je een telefoonnummer weet binnen te halen is dat al meer dan wanneer je ze niet had aangesproken. :)
Zou kunnen ja, maar heb vaak het idee dat ik droog overkom en wil niet dat het dan zo stilletjes word zeg maar.
Kan proberen hoor op zich! Alleen zou liever meiden aanspreken die ik dan niet tegenkom tijdens het uitgaan :P
Zou bieb een goeie optie zijn? Zeg nu maar wat hoor.
pi_134190693
Topic gerelateerd nieuws:

quote:
Nederlandse datingsites lanceren keurmerk voor veilig daten
De consumentenbond heeft woensdag in samenwerking met de negen grootste datingsites van Nederland het nieuwe Keurmerk Veilig Daten gelanceerd, om het grote aantal nepprofielen, onduidelijke kosten en oplichting tegen te gaan.

Datingbureaus Lexa, Relatieplanet, Pepper, PARSHIP, Match4me, Paiq, 50plusmatch, eDarling en e-Matching zullen binnenkort als eersten het keurmerk uitgereikt krijgen.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)rk-veilig-daten.html
pi_134192073
Als TS een kwartiertje over heeft, is dit TED filmpje misschien nog wel leuk
http://www.ted.com/talks/amy_webb_how_i_hacked_online_dating.html

Over een wiskundige die geen succes had met datingsites en die toen is gaan analyseren hoe je er het best succesvol op kan zijn.

Niet dat je zo direct de liefde van je leven vindt, maar misschien vergroot het de kansen. Anders is het toch nog een leuk filmpje :+
pi_134210959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:06 schreef Alex_Jef het volgende:
Als TS een kwartiertje over heeft, is dit TED filmpje misschien nog wel leuk
http://www.ted.com/talks/amy_webb_how_i_hacked_online_dating.html

Over een wiskundige die geen succes had met datingsites en die toen is gaan analyseren hoe je er het best succesvol op kan zijn.

Niet dat je zo direct de liefde van je leven vindt, maar misschien vergroot het de kansen. Anders is het toch nog een leuk filmpje :+
Was zeker leuk :D Zij is ook zo charismatisch ook. Vind toch wel een raar idee, een leven met iemand die uitgezocht is door een dating site. Echt eng gewoon.
pi_134211587
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef jaha het volgende:
Op welke plekken spreek jij meestal meisjes aan?
Op drukke uitgaansplekken meisjes aanspreken is niks voor mij , om één of andere redenen heb ik dan opeens geen zelfvertrouwen meer (waarschijnlijk doordat er tientallen gasten rondlopen per meisje). En dat is meestal toch niet de plek voor relatiemateriaal te vinden.

Daarbij hebben bijna al mijn vrienden ook hun vriendin niet gevonden door vreemde meisjes aan te spreken. Meestal liep dat via via toevallig ontmoeten.
sd
pi_134212176
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:25 schreef sausagin het volgende:

[..]

Op welke plekken spreek jij meestal meisjes aan?
Op drukke uitgaansplekken meisjes aanspreken is niks voor mij , om één of andere redenen heb ik dan opeens geen zelfvertrouwen meer (waarschijnlijk doordat er tientallen gasten rondlopen per meisje). En dat is meestal toch niet de plek voor relatiemateriaal te vinden.

Daarbij hebben bijna al mijn vrienden ook hun vriendin niet gevonden door vreemde meisjes aan te spreken. Meestal liep dat via via toevallig ontmoeten.
Gewoon niet geforceerd op zoek zijn blijft het beste imo. Probeer gewoon ontspannen met (leuke) meiden te praten. Op welk moment dan ook. Kroeg, (huis)feestjes, bijeenkomsten, weet ik veel waar je komt. Gesprekken hoef je niet eens altijd zelf te beginnen, probeer er een te creëren, of vaak ontstaan ze op deze momenten vanzelf, naar mijn ervaring. Niet forceren, maar probeer het gewoon leuk te hebben. Dan komt de rest vanzelf wel.

Alhoewel ik laatst een Tinderdate heb gehad, en dit me ook niet echt slecht beviel.. :D Dus anders misschien zoiets eens proberen..
pi_134225262
@OP
Je uitgaande berichten klinken vrij slecht. Vrouwen ontvangen een shit load aan dit soort berichten en tenzij je er uitzonderlijk goed uitziet gaat er dus weinig gebeuren. Als je interesse hebt kan ik een paar berichten posten, je kan het hun moeilijk kwalijk nemen dat ze niet reageren als je zelf weigert enige moeite in je bericht te stoppen.

Ohja, veel serieuze relaties beginnen als niet zo serieuze relaties. Het is belangrijk je aan het begin niet al te afhankelijk op te stellen. Als je daar moeite mee hebt zijn er wel truukjes voor maar het is slim om daar soms bij stil te staan.

Ps. Leuke fotos word over het algemeen gelezen als ik zou je neuken, complimenten op uiterlijk zijn niet nodig in eerste bericht.
pi_134432576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:45 schreef LesMiserables het volgende:
@OP
Je uitgaande berichten klinken vrij slecht. Vrouwen ontvangen een shit load aan dit soort berichten en tenzij je er uitzonderlijk goed uitziet gaat er dus weinig gebeuren. Als je interesse hebt kan ik een paar berichten posten, je kan het hun moeilijk kwalijk nemen dat ze niet reageren als je zelf weigert enige moeite in je bericht te stoppen.

Ohja, veel serieuze relaties beginnen als niet zo serieuze relaties. Het is belangrijk je aan het begin niet al te afhankelijk op te stellen. Als je daar moeite mee hebt zijn er wel truukjes voor maar het is slim om daar soms bij stil te staan.

Ps. Leuke fotos word over het algemeen gelezen als ik zou je neuken, complimenten op uiterlijk zijn niet nodig in eerste bericht.
Sorry voor de late reactie ze waren bezig in mijn huis met stukadoren en tijdje lag het internet eraf. Inmiddels is dat achter de rug nu.

Ja ik zou dan echt totaal niet weten wat ik verder moet zeggen dan hoi of hey..
Soms is het simpel weg moeilijk om een goeie openingszin te zeggen en snap wel dat ze best veel berichten krijgen van andere jongens/mannen dus er is inderdaad aardig concurrentie.

Ja dat snap ik, maar dat zou ik ook willen gewoon opbouwen en dan naar die fase naar serieuze relatie gaan etc. Dat moet wel goed komen.

Ja, maar dan geef je ze tenminste compliment en misschien trek je ook hun aandacht? Het is voor mij niet een code om te neuken of de player uit te hangen, maar merk wel dat veel vrouwen mijn bericht wel negeren ja. :')

Wat zou ik dan in een eerste bericht zetten? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')