Dag allemaal!
Ik ben net nieuw hier en had gelijk een vraagje!
Ik ben namelijk op zoek naar een serieuze relatie, maar heb daar aardig moeite mee. Ik probeer via allerlei manieren voornamelijk op het internet via dating sites zoals Badoo, Lexa, Twoo en Knuz
Ik zit inmiddels bijna bij alle dating sites die er maar zijn van Tagged tot Paiq en noem maar op.

Maar heb aardig moeite mee om een meisje te vinden meeste negeren me en sommige reageren wel, maar komt niet echt veel verder dan dat. Er zit dan namelijk niet echt een klik in.
Vorige jaar was het me wel uiteindelijk gelukt om een afspraak te maken met een meisje, maar na al 3 weken werd het ook uiteindelijk niks, omdat ze niet echt mijn type was.
Tussen tijd had ik wel gesproken met andere meiden ook via de Whatsapp, maar na een tijdje houdt het gesprek gewoon op en merk ik dat het toch niks word.
Soms denk ik dat ik ook erg kieskeurig ben, maar is dat wel een goeie eigenschap van me?
Misschien moet ik dat namelijk niet doen, maar ene kant op zich wel logisch, want ik wil graag een serieuze relatie! Iemand waar je lang mee door kan gaan en dus geen scharrels of korte relaties niks, maar een serieuze relatie.
Dus aangezien dating sites niet bij me werkt moet ik wel andere maatregelen nemen.
Vind het knap dat het sommige mensen lukt om via datingsites een relatie te vinden, maar bij mij werkt het helaas niet dus moet wel andere opties zien te vinden

Om eerlijk te zijn ben ik erg verlegen en echt een praatje maken met een meisje heb ik aardig moeite mee. Heb zelf ook weinig ervaring met relaties en meisjes, want vorige jaar was letterlijk de enige die ik tot nu toe heb gehad in me leven. Dus verder heb ik nooit echt een relatie gehad. Ben nu sinds vorige maand 21 geworden en heb steeds meer behoefte aan om een relatie te willen.
De andere redenen dat ik ook een relatie wil is omdat me wereld kleiner is geworden.
Sinds ik gestopt ben met me studie (wel diploma gehaald) spreek ik steeds minder mensen en het word steeds erger! Ik merk gewoon dat iedereen ze eigen kant op gaat.
Meeste mensen die ik ken hebben nu ook hun eigen ding zoals werk, school en relatie en ik zelf wil niet stil bij staan!
Dus vandaar zie ik ook een optie om aan een relatie te beginnen, want dan heb je op ze minst nog iemand naast je, en kan je wereldje weer groter en uitgebreider worden, en loop je niet echt meer achter om het zo maar te zeggen en ontwikkel je weer verder!

Momenteel werk ik nu bij me vader, maar wil ook graag bij vreemden werken en daar ervaring opbouwen. Misschien desnoods weer een opleiding beginnen wie weet. Daarvoor is ook het UWV ervoor en zij gaan mij helpen om een goeie bijpassende baan voor me te vinden met behulp van een job coach etc.
Verder zou ik ook graag een meisje willen die beetje de zelfde interesses heb als ik, maar dat is ook heel moeilijk!
Dan op ze minst 1tje die je interesses accepteert en die geen problemen mee heeft.
Mijn interesses zijn best beetje nerdy zoals gamen, anime en comics bijvoorbeeld, maar vind ook bijvoorbeeld films kijken erg leuk en geschiedenis spreek mij ook erg aan!
Dingen ondernemen zoals een dagje tussen uit vind ik ook erg leuk!
Vaak op vakantie gaan is ook een droom voor me vooral een wereldreis lijk mij erg leuk en dan met iemand samen!
Maar wat zijn de beste opties om nu te doen?
Dating sites zal ik blijven proberen, maar heb echt moeite mee en het schiet niet op.
Misschien een soort vereniging of activiteiten gaan waar mensen beetje de zelfde interesses hebben zoals ik?
Uitgaan zie ik ook als een optie, maar spreek weinig mensen nu en ben niet zo uitgaans type.

Conclusie:
Wat zou ik nog doen om een leuke meisje tegen te komen die echt bij je past!
Het is waarschijnlijk heel moeilijk, maar toch wil ik het heel graag!
Zijn er bijvoorbeeld verenigingen of activiteiten of plekken om nieuwe mensen te leren kennen of dating sites die ik nog niet ken en heel goed is?
Ik probeerde google al daarvoor, maar is lastig om te vinden.
En verder moet ik minder kieskeurig zijn en niet zoveel eisen stellen aan een meisje? Bijvoorbeeld ik val meer op brunette dan blond verder maakt afkomst me niet uit.
Ik zelf ben van Turks afkomst, maar wel hier geboren, maar heb wel een
*multiculturele instelling*
Kan graag op zich met iedereen goed vinden ongeacht afkomst/etniciteit, geslacht, geloof etc.
Denk dat is het wel zo ongeveer alvast bedankt! En ben benieuwd wat jullie ervan vinden let me know!
PS: Excuses voor mijn belabberde Nederlands en tekst, spelling en inhoud mocht er fouten er in zitten.
Hopelijk is het duidelijk geschreven in het Nederlands!
Dit is namelijk mijn eerste keer dat ik zoiets post op een forum.
Mocht er fouten zijn dan hoor ik dat ook graag!
En voor in de toekomst zal ik daar extra rekening mee houden!