SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kankerbeest zeg, ik dat ding weghalen waar ie met de val achter vast zat (want ik kon er ook gewoon niet bij), is ie op de een of andere manier los geraakt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
Wat een kankerbeest zeg, ik dat ding weghalen waar ie met de val achter vast zat (want ik kon er ook gewoon niet bij), is ie op de een of andere manier los geraaktDie komt je vannacht vermoorden in je slaap.
![]()
Verrekte wijvenbal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het zijn net Ajacieden. Ik vind het gewoon smerig ongedierte, ik wil ze niet aanraken en ben bang dat ze bijten.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jongen gaylord ben je ook hequote:Op donderdag 28 november 2013 17:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het zijn net Ajacieden. Ik vind het gewoon smerig ongedierte, ik wil ze niet aanraken en ben bang dat ze bijten.![]()
![]()
ik zou je pik maar stevig inpakken vannacht want dat beestje gaat op zoek naar kaasquote:Op donderdag 28 november 2013 17:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het zijn net Ajacieden. Ik vind het gewoon smerig ongedierte, ik wil ze niet aanraken en ben bang dat ze bijten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Er valt gewoon geen toffe hybrid te maken met IF El Arabi. Kutlinks dit jaar.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik zou je pik maar stevig inpakken vannacht want dat beestje gaat op zoek naar kaas
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
[..]
ik zou je pik maar stevig inpakken vannacht want dat beestje gaat op zoek naar kaas
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
jawel hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Er valt gewoon geen toffe hybrid te maken met IF El Arabi. Kutlinks dit jaar.
Zal de mijne zo ff posten als ik thuis ben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marokkanen in je team, moet je dat wel willen a sahbi?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Er valt gewoon geen toffe hybrid te maken met IF El Arabi. Kutlinks dit jaar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Had 'm al gevonden, die 4-1-2-1-2 toch? Ik vond 'm wel nice, maar niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jawel hoor
Zal de mijne zo ff posten als ik thuis ben.
Hahaha ja wist ik veel dat ik zo'n pussy zou zijn. Het duurde even voordat ik de oplossing had bedacht met die handdoek en toen ik in de actie kwam, raakte hij dus losquote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jongen gaylord ben je ook he. Dat had mijn ego toch nog op peil kunnen houden, maar helaas.
[..]
ik zou je pik maar stevig inpakken vannacht want dat beestje gaat op zoek naar kaasHij heeft sowieso een gebroken poot, dus ik durf 'm wel aan
jawel jonge, allemaal goaltjes dievenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Marokkanen in je team, moet je dat wel willen a sahbi?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iets met El Zhar?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Er valt gewoon geen toffe hybrid te maken met IF El Arabi. Kutlinks dit jaar.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
jawel jonge, allemaal tasjes dieven
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
jup. Linkerflank kan nog een stuk goedkoper evt al doet El Zhar het echt goed hier. Pjotr loopt 1 op 1..bizar goed die manquote:Op donderdag 28 november 2013 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had 'm al gevonden, die 4-1-2-1-2 toch? Ik vond 'm wel nice, maar niet echt mijn ding.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lok hem met pindakaas. No jokequote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahaha ja wist ik veel dat ik zo'n pussy zou zijn. Het duurde even voordat ik de oplossing had bedacht met die handdoek en toen ik in de actie kwam, raakte hij dus los. Dat had mijn ego toch nog op peil kunnen houden, maar helaas.
[..]Hij heeft sowieso een gebroken poot, dus ik durf 'm wel aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ben al een tijdje bezig, maar echt iets tofs komt er nog niet uit..quote:
Had nu dit, maar echt top is het niet.Tevens is Kampl niet fatsoenlijk te linken zo op rechts.
Kampl is wel een toppertje hoor in real life.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ben al een tijdje bezig, maar echt iets tofs komt er nog niet uit..
Had nu dit, maar echt top is het niet.Tevens is Kampl niet fatsoenlijk te linken zo op rechts.
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zijn IF lijkt me in Fifa ook echt een baus.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kampl is wel een toppertje hoor in real life.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
vond hem matigquote:Op donderdag 28 november 2013 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn IF lijkt me in Fifa ook echt een baus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
el hamlap, el ahmadi, trochowskiquote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Er valt gewoon geen toffe hybrid te maken met IF El Arabi. Kutlinks dit jaar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
Wat een kankerbeest zeg, ik dat ding weghalen waar ie met de val achter vast zat (want ik kon er ook gewoon niet bij), is ie op de een of andere manier los geraakt![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat hebben we ook op die valletjes gesmeerdquote:
Waar zijn die gucci petjes/tasjes dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:56 schreef Lindgren. het volgende:
Kutteam incoming.
[ afbeelding ]
Die CB's.!
Die balans.!!
![]()
Cala is goedquote:Op donderdag 28 november 2013 17:56 schreef Lindgren. het volgende:
Kutteam incoming.
[ afbeelding ]
Die CB's.!
Die balans.!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waar zijn die gucci petjes/tasjes dan?
Ik heb 1.2 miljoen maar weet niet wat ik moet. Gooi mij teams. Gooi mij spelers.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb 'm in mijn vorige team gehad, viel me wel mee inderdaad. Het ziet er alleen zo schamel uit in zo'n squad.quote:
#KevinKutteamSealOfApprovalquote:Op donderdag 28 november 2013 17:56 schreef Lindgren. het volgende:
Kutteam incoming.
[ afbeelding ]
Die CB's.!
Die balans.!!
![]()
ik vind El Arabi wel beter voor een tweespitsensysteem overigensquote:Op donderdag 28 november 2013 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 'm in mijn vorige team gehad, viel me wel mee inderdaad. Het ziet er alleen zo schamel uit in zo'n squad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind 433 ook echt bagger.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik vind El Arabi wel beter voor een tweespitsensysteem overigensGa dit team ook niet maken. Misschien laat ik me wel weer voor 100% inspireren door jouw team.
Full IF team plsquote:Op donderdag 28 november 2013 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 1.2 miljoen maar weet niet wat ik moet. Gooi mij teams. Gooi mij spelers.![]()
Nou m'n PS4-versie van Fifa inmiddels ook binnen. Morgen dat apparaat binnen nadat ik 'm gisteren besteld heb, ideaal.![]()
![]()
Dat is altijd wijs. De backs zijn wel wat matig imo bij mij..en Carcela valt een beetje tegen maar ik zat in GJE mode en kwam er pas na een paar afzwaaiers achter dat hij links wasquote:Op donderdag 28 november 2013 18:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind 433 ook echt bagger.Ga dit team ook niet maken. Misschien laat ik me wel weer voor 100% inspireren door jouw team.
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is altijd wijs. De backs zijn wel wat matig imo bij mij..en Carcela valt een beetje tegen maar ik zat in GJE mode en kwam er pas na een paar afzwaaiers achter dat hij links was
Ik zit even verder te knutselen, ik heb El Arabi naar de linkerkant gegooid, dat geeft rechts wat mogelijkheden. Jammer dat Sporting geen goede CB heeft, anders had je makkelijk Jeffren erin kunnen verwerken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Waar heb je besteld?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:06 schreef Lastpost het volgende:
Nou m'n PS4-versie van Fifa inmiddels ook binnen. Morgen dat apparaat binnen nadat ik 'm gisteren besteld heb, ideaal.![]()
Ik wil m ook zo snel mogelijk maar ben vergeten te bestellen![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit even verder te knutselen, ik heb El Arabi naar de linkerkant gegooid, dat geeft rechts wat mogelijkheden. Jammer dat Sporting geen goede CB heeft, anders had je makkelijk Jeffren erin kunnen verwerken.![]()
Misschien kan je hier iets mee![]()
![]()
Cool!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan je hier iets meeDrenthe er ook ingepropt. Misschien moet ik 442 maar eens proberen.
Ik zag vanmiddag dat je drenthe wilde uitproberenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Cool!Drenthe er ook ingepropt. Misschien moet ik 442 maar eens proberen.
dus waarom niet. 442 is dit jaar echt de moeite waard
![]()
Ik denk dat het middenveld wel volledig overlopen wordt en ik ben al bezig met het team van Tim, maar als dit niet loopt ga ik het eens proberen.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag dat je drenthe wilde uitproberendus waarom niet. 442 is dit jaar echt de moeite waard
thanks.
Haha via Bart Smit.com, stonden daar via een aparte link vele honderden te bestellen. Helaas inmiddels allemaal verkocht. Gisteren betaald, vandaag op de post, morgen in huis.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waar heb je besteld?![]()
Ik wil m ook zo snel mogelijk maar ben vergeten te bestellen![]()
![]()
Om 22.00 op het open kanaal van FOX is er American Football. Misschien wel leuk om te kijken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vond m kutquote:Op donderdag 28 november 2013 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
Tim, wat vind je eigenlijk van El Arabi?![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha via Bart Smit.com, stonden daar via een aparte link vele honderden te bestellen. Helaas inmiddels allemaal verkocht. Gisteren betaald, vandaag op de post, morgen in huis.
Iemand anders die nog een adresje weet waar je nog kan bestellen en m binnen een week in huis hebt?![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan je hier iets mee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziet er ook nice uit ja.quote:Jammer dat Emnes zijn strength kwijt is.
Sowieso de twee beste silvere cb'squote:Op donderdag 28 november 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er ook nice uit ja.Jammer dat Emnes zijn strength kwijt is.
Alleen een kut cm's ja
![]()
www.marktplaats.nl of morgenvroeg alle winkels afgaan hopen op een vrije verkoop, maar ik verwacht het niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Iemand anders die nog een adresje weet waar je nog kan bestellen en m binnen een week in huis hebt?
Je zal net als de rest nu moeten wachten
Feyenoord Rotterdam![]()
Als je even vergeet dat hij zo duur is dan is het wel een baasje. Hij is erg wendbaar voor zo'n grote kerel en is ook wat sterker dan de gemiddelde dribbelaar. Zijn schot is inseeeeeeen. Finesse = goal. Denk dat hij als linkerspits wel nog wat beter is dan rechterspits omdat je die finesse dan wat beter kan abusen met zijn betere been. Enige minpunten zijn pace en passing...75 pace is prima, maar zelfs met hunter voelt hij eigenlijk trager aan dan dat...misschien door de hoge dribbling en vrij lage sprint speed. Zijn short pass is echt matig..heb best vaak een simpele kaats of pass verneukt met hem (catalyst chem wellicht beter dan hunter dus)quote:Op donderdag 28 november 2013 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
Tim, wat vind je eigenlijk van El Arabi?
So far 7 goals in 9 wedstrijden. Geen goed gemiddelde, maar ben er verder wel tevreden over en hij speelt prima. Veel assists op Pjotr ook...die loopt precies 1 op 1, net als Jese. Dribbling van Jese is ook echt belachelijk
El Zhar ook al 5 goals in die 9 potjes. Carcela pas 1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je even vergeet dat hij zo duur is dan is het wel een baasje. Hij is erg wendbaar voor zo'n grote kerel en is ook wat sterker dan de gemiddelde dribbelaar. Zijn schot is inseeeeeeen. Finesse = goal. Denk dat hij als linkerspits wel nog wat beter is dan rechterspits omdat je die finesse dan wat beter kan abusen met zijn betere been. Enige minpunten zijn pace en passing...75 pace is prima, maar zelfs met hunter voelt hij eigenlijk trager aan dan dat...misschien door de hoge dribbling en vrij lage sprint speed. Zijn short pass is echt matig..heb best vaak een simpele kaats of pass verneukt met hem (catalyst chem wellicht beter dan hunter dus)
So far 7 goals in 9 wedstrijden. Geen goed gemiddelde, maar ben er verder wel tevreden over en hij speelt prima. Veel assists op Pjotr ook...die loopt precies 1 op 1, net als Jese. Dribbling van Jese is ook echt belachelijk
El Zhar ook al 5 goals in die 9 potjes. Carcela pas 1Klinkt goed.
Ik ga hem nu uitproberen.
Dacht even mijn teampje af te maken, maar uiteraard zijn alle IF's die ik wil kopen altijd gepricefixed.El Arabi wel al (te duur
) gekocht.
avond.
nog wat spannends gemist hier ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DuTank blijkt een pussy te zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 18:39 schreef FCsuarez het volgende:
avond.
nog wat spannends gemist hier ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl of morgenvroeg alle winkels afgaan hopen op een vrije verkoop, maar ik verwacht het niet.
Je zal net als de rest nu moeten wachten
Mn ouders gaan volgende week naar Aachen, misschien dat 'ie daar nog in de vrije verkoop is bij de media markt ofzo![]()
![]()
een kutje met of zonder haar ?quote:
en waarom dan wel niet ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor hoeveel had je arabi?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Klinkt goed.
Ik ga hem nu uitproberen.
Dacht even mijn teampje af te maken, maar uiteraard zijn alle IF's die ik wil kopen altijd gepricefixed.El Arabi wel al (te duur
) gekocht.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, mooi. Dan maak ik waarschijnlijk wel wat winst.
[ afbeelding ]wss loop je ongeveer kiet met tax enzo
![]()
verlies bedoel jequote:Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, mooi. Dan maak ik waarschijnlijk wel wat winst.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, het kan wel, maar ik heb nog nooit iemand het zo zien schrijven.quote:
Origineel en creatief, jwzquote:Op donderdag 28 november 2013 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, het kan wel, maar ik heb nog nooit iemand het zo zien schrijven.![]()
![]()
![]()
Laat hem er gewoon uit zou ik zeggen. Is zijn geld niet echt waard imo. Ik zou Didac of Aurtenetxe nemen. Die laatste heeft med/med.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
laagste bin
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb gewoon zijn nif gepakt.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laat hem er gewoon uit zou ik zeggen. Is zijn geld niet echt waard imo. Ik zou Didac of Aurtenetxe nemen. Die laatste heeft med/med.
Heeft Jobson trouwens aids aan zijn voeten? Alles schiet van zijn voeten af..niet normaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik vond hem ook prutquote:Op donderdag 28 november 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Jobson trouwens aids aan zijn voeten? Alles schiet van zijn voeten af..niet normaal![]()
AZ
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb 12 Salcido's
Wel allemaal voor relatief goedkoop op gepikt, maar hij moet weer even naar 7.5k stijgen
Ik snap er echt niks van..81 agility en 76 ball control, maar voelt aan alsof het allebei onder in de 60 zit..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb dit iedere keer al in het 1e seizoen gehad.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Join the club. Jackson tweede seizoen 14 wedstrijden gespeeld verder alleen geblesseerd
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Groet me niets eens terugquote:
Hala Madrid !
magnasco heb ik ook. Long flat bullet throw aangeleerd maar die is wat minder OP dan vorig jaar helaasquote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry ouwe Joego![]()
@Tim:
[ afbeelding ]
Boilesen en De Vrij nog op de bank. Otigba ook gekocht, maar meteen verhuurd. Beide Braziliaanse backs verkocht aan Arsenal voor in totaal zo'n 50 miljoen
Is hij wel goed genoeg voor Porto?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nepenthez heeft sinds de release van de Legends al 130.000 FIFA Points er doorheen gejaagd. Dat is 1350 euro ongeveer![]()
Edit: 180.000. Dat is dus zo'n 1800 euro ofzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Weet niet, net 3 wedstrijden bezig. Hij heeft al wel gescoord.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
magnasco heb ik ook. Long flat bullet throw aangeleerd maar die is wat minder OP dan vorig jaar helaas
Is hij wel goed genoeg voor Porto?![]()
in 1 weekquote:Op donderdag 28 november 2013 20:01 schreef DuTank het volgende:
Nepenthez heeft sinds de release van de Legends al 130.000 FIFA Points er doorheen gejaagd. Dat is 1350 euro ongeveer![]()
![]()
![]()
Slechts een fractie van wat hij vedient aan die filmpjes, hij zal geen enkele neuk geven.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:01 schreef DuTank het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
wat is het toernooi eigenlijk wat er op dit moment open is weet iemand dat ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1350 in een week een fractie van zijn weekloon ja?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Slechts een fractie van wat hij vedient aan die filmpjes, hij zal geen enkele neuk geven.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alle tegengoals komen over linksquote:Op donderdag 28 november 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
magnasco heb ik ook. Long flat bullet throw aangeleerd maar die is wat minder OP dan vorig jaar helaas
Is hij wel goed genoeg voor Porto?Boilesen is weer fit, dus die er maar weer in ipv Retro.
![]()
Die van vorige week is nog niet afgelopen maar er is nu een nieuwe met min. aantal nationaliteiten 1quote:Op donderdag 28 november 2013 20:03 schreef FCsuarez het volgende:
wat is het toernooi eigenlijk wat er op dit moment open is weet iemand dat ?Elk team is dus toegestaan.
![]()
Klopt, maar die filmpjes zijn ook wel zijn inkomenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Slechts een fractie van wat hij vedient aan die filmpjes, hij zal geen enkele neuk geven.
nieuwe hybrid![]()
speelt nog best aardig
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die backs verkopenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry ouwe Joego![]()
@Tim:
[ afbeelding ]
Boilesen en De Vrij nog op de bank. Otigba ook gekocht, maar meteen verhuurd. Beide Braziliaanse backs verkocht aan Arsenal voor in totaal zo'n 50 miljoenGewoon houden man die waren nog lang niet uitgegroeid in Portugal. Alex Sandro kon ik in de zomer voor 42 miljoen verkopen
Ik zou een AML kopen en Fernando/Reyes CDM, Herrera CM en Defour op de bank. Als Quintero/Josue fit zijn op CAM en Lucho CM.
Mijn XI na het eerste seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die backs verkopenGewoon houden man die waren nog lang niet uitgegroeid in Portugal. Alex Sandro kon ik in de zomer voor 42 miljoen verkopen
Ik zou een AML kopen en Fernando/Reyes CDM, Herrera CM en Defour op de bank. Als Quintero/Josue fit zijn op CAM en Lucho CM.
Mijn XI na het eerste seizoen:Jonge, ik ben echt een FM noobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Transferperiode is nu al voorbij.
Josue is in principe mijn eerste AMC, en dan Quintero. Omdat die geblesseerd waren had ik Lucho vooruit geschoven, die speelt normaal idd CM en Fernando CDM. Maar Defour doet het nu goed, is mijn vrije trappen specialist
AML was geen slecht idee geweest idd. Heb daar nu eigenlijk alleen Lica, en evt Varela.![]()
whutquote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
El Zhar.Echt in geen jaren zo'n slechte winger gezien.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Josue AML kan ook. Maar Quintero CAM man die wordt echt ziek goed en die Josue niet. Quintero 3,5 ster Josue 2 op het moment.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge, ik ben echt een FM noobTransferperiode is nu al voorbij.
Josue is in principe mijn eerste AMC, en dan Quintero. Omdat die geblesseerd waren had ik Lucho vooruit geschoven, die speelt normaal idd CM en Fernando CDM. Maar Defour doet het nu goed, is mijn vrije trappen specialist
AML was geen slecht idee geweest idd. Heb daar nu eigenlijk alleen Lica, en evt Varela.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind 'm echt dramatisch. Op rechts zal het misschien nog wel gaat, maar op links kan ik echt helemaal niets met hem.quote:89 dribbling mijn anus.
Na 1 of 2 potjes?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt dramatisch. Op rechts zal het misschien nog wel gaat, maar op links kan ik echt helemaal niets met hem.89 dribbling mijn anus.
Maar als je mijn team hebt kan je hem zo vervangen voor die Chileen ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4 alweer. Het hele team loopt stroef hoor, daar niet van.. Ik ga Piatti een potje proberen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na 1 of 2 potjes?
Maar als je mijn team hebt kan je hem zo vervangen voor die Chileen ofzo.Ik vind een linkspootje op die plek wel fijn. Orellana lijkt me ook prima ja.
Orellana heb ik vandaag ik mn nieuwe team gebruikt, maar die is ook super kutquote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4 alweer. Het hele team loopt stroef hoor, daar niet van.. Ik ga Piatti een potje proberen.Ik vind een linkspootje op die plek wel fijn. Orellana lijkt me ook prima ja.
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stake van 100 ook echt. Wel typisch mijn unibet centjes zijn op en nu gaat iedereen daar als een gek posten![]()
![]()
Tegenwoordig komt er daar zelden een zinnige tip voorbij, dus daar mis je weinig aanquote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
Stake van 100 ook echt. Wel typisch mijn unibet centjes zijn op en nu gaat iedereen daar als een gek posten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb het idee dat die J-D het wel kan missen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
Stake van 100 ook echt. Wel typisch mijn unibet centjes zijn op en nu gaat iedereen daar als een gek postenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kloptquote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb het idee dat die J-D het wel kan missen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wel een van de namen die ik vaker voorbij zag komen toen ik daar nog wel eens rond hingquote:![]()
heb mijn wedschoenen in de wilgen gehangen. geen tijd meer voor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij zit al heel lang in de WOS reeks ja. Postte daar al toen ik net begon. Zit ook op een ander forum waar ik zit. Vroegah was de WOS-reeks hier veel actiever. Toen we onze eerste WOS meet hadden waren we met 12 man ofzo. Nu posten er in totaal niet eens meer 12 mensenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wel een van de namen die ik vaker voorbij zag komen toen ik daar nog wel eens rond hing![]()
heb mijn wedschoenen in de wilgen gehangen. geen tijd meer voor.![]()
In die tijd liep de WOS SC ook net zo hard als de FUT reeks bijna
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ben zo'n beetje gestopt toen het over ging naar dat andere forum.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zit al heel lang in de WOS reeks ja. Postte daar al toen ik net begon. Zit ook op een ander forum waar ik zit. Vroegah was de WOS-reeks hier veel actiever. Toen we onze eerste WOS meet hadden waren we met 12 man ofzo. Nu posten er in totaal niet eens meer 12 mensen![]()
In die tijd liep de WOS SC ook net zo hard als de FUT reeks bijna
simpel weg gewoon geen tijd meer om veel voetbal te kijken, dus alle accounts leeg gehaald![]()
sporadisch nog eens een unibet betje voor de fun nuPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Creatief iddquote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef wieisboos het volgende:
dit klopt niet helemaal heb ik het idee
[ afbeelding ]
Waarom die oranje bal? Totaal geen sneeuw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lame users, valt mee dat het geen schaduw stadion is.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Creatief idd
Waarom die oranje bal? Totaal geen sneeuw![]()
Was SHE niet een tijdje mod daar? Of was dat nou bowa?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zit al heel lang in de WOS reeks ja. Postte daar al toen ik net begon. Zit ook op een ander forum waar ik zit. Vroegah was de WOS-reeks hier veel actiever. Toen we onze eerste WOS meet hadden waren we met 12 man ofzo. Nu posten er in totaal niet eens meer 12 mensen![]()
In die tijd liep de WOS SC ook net zo hard als de FUT reeks bijnaWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Moest ik ook direct aan denken jaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lame users, valt mee dat het geen schaduw stadion is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stadion is nog leger dan tegen Zagreb en toen mocht er niemand naar binnen
(niet dat het bij PSV elke wedstrijd volle bak is in deze konko cup)![]()
SHE is even mod geweest ja. Bowa was gewoon user (en heel even KLB mod). Uiteindelijk liep het net zo hard fout als met VBL en was er een dikke rel, vooral met Yvonnequote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was SHE niet een tijdje mod daar? Of was dat nou bowa?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met wie andersquote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SHE is even mod geweest ja. Bowa was gewoon user (en heel even KLB mod). Uiteindelijk liep het net zo hard fout als met VBL en was er een dikke rel, vooral met Yvonne![]()
Hala Madrid !
Die rel heb ik niet meer meegemaakt. Naar welk forum zijn die users gegaan dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SHE is even mod geweest ja. Bowa was gewoon user (en heel even KLB mod). Uiteindelijk liep het net zo hard fout als met VBL en was er een dikke rel, vooral met Yvonne
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Met Danny kan je ook aardig een rel krijgen hoor.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hij is mah niggaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Danny kan je ook aardig een rel krijgen hoor.Hala Madrid !
Naar een besloten forum uiteindelijk. Er was al langer wat onvrede mbt snel droppende odds door groot aantal lurkers en het feit dat iedereen zo kon meeprofiteren van de arbeid van anderen. Toen die rel er kwam was het een beetje een 2 vliegen in 1 klap verhaal en werd meteen het kaf van het koren gescheidenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die rel heb ik niet meer meegemaakt. Naar welk forum zijn die users gegaan dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij houdt ook van baseballquote:
Hala Madrid !
Ah oke. Is dat al lang geleden?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naar een besloten forum uiteindelijk. Er was al langer wat onvrede mbt snel droppende odds door groot aantal lurkers en het feit dat iedereen zo kon meeprofiteren van de arbeid van anderen. Toen die rel er kwam was het een beetje een 2 vliegen in 1 klap verhaal en werd meteen het kaf van het koren gescheidenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Spreekwoordenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naar een besloten forum uiteindelijk. Er was al langer wat onvrede mbt snel droppende odds door groot aantal lurkers en het feit dat iedereen zo kon meeprofiteren van de arbeid van anderen. Toen die rel er kwam was het een beetje een 2 vliegen in 1 klap verhaal en werd meteen het kaf van het koren gescheiden
Hala Madrid !
2010quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah oke. Is dat al lang geleden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier breekt ook wel en rel uit, als Thorb en de rest een beetje meewerktquote:
Hala Madrid !
Je hebt nooit vertelt hoe dat ontstondquote:
Hala Madrid !
Dat zal niets zijn vergeleken de VBL rel. Of Kittengatequote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hier breekt ook wel en rel uit, als Thorb en de rest een beetje meewerkt.
Raymania kreeg toen een ban iedereen ging rellen zo ging het ongeveerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt nooit vertelt hoe dat ontstond![]()
Jawel hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt nooit vertelt hoe dat ontstond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit topic heeft door de jaren heen ook veel negatieve aandacht gekregenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal niets zijn vergeleken de VBL rel. Of Kittengate.
Hala Madrid !
Serieus ? Dacht dat het toen afliep met het is een lang verhaal.quote:Hala Madrid !
mod zei in een sc dat Fok in de stront mocht zakken, Danny zette de mod op zwart, users waren het er niet mee eens, VBL ging een tijdje dicht en er kwamen veel bans. Dat is ongeveer een beknopte uitleg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt nooit vertelt hoe dat ontstondWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En een compleet subforum met een smurf avatar om Raymania (die een smurf avatar had) te steunenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
mod zei in een sc dat Fok in de stront mocht zakken, Danny zette de mod op zwart, users waren het er niet mee eens, VBL ging een tijdje dicht en er kwamen veel bans. Dat is ongeveer een beknopte uitleg.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, alleen had ik toen al helaas mijn ban te pakkenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En een compleet subforum met een smurf avatar om Raymania (die een smurf avatar had) te steunen.
twitter:Wefut twitterde op donderdag 28-11-2013 om 21:17:03You can now filter by card type in our Player Database - http://t.co/eX6TgyK0Cn reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En een compleet subforum met een smurf avatar om Raymania (die een smurf avatar had) te steunen![]()
![]()
Zal dat ooit hier gebeurenquote:
Hala Madrid !
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Reemi het volgende:
twitter:Wefut twitterde op donderdag 28-11-2013 om 21:17:03You can now filter by card type in our Player Database - http://t.co/eX6TgyK0Cn reageer retweet
Heeft een tijdje geduurd
![]()
En toen ging dat nieuwe forum voetbal united heten (of zoiets) en toen heette VBL hier ook ineens op de startpagina van het forum VBL United![]()
.
Nice man. Tentamens enzo succesvol achter de rug?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alive and kickin'.![]()
Eindelijk even de tijd gehad om deze lang beloofde filter te maken.
[ afbeelding ]![]()
Klaas Toefjesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.upcoming.nl/ma(...)l-te-lief-voor-klaas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.upcoming.nl/ma(...)l-te-lief-voor-klaas
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Werkt dat 1 glas water tegen 1 glas alcohol of is het een myth ?
Hala Madrid !
Wat een Djeetje vraag is dit..wat denk je zelf?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef BDIL het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee maar Roman blijft het mij aanpratenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een Djeetje vraag is dit..wat denk je zelf?![]()
Dinamo0-1
![]()
Hala Madrid !
nee het is 1 glas wodka tegen 1 glas alcoholquote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef BDIL het volgende:
Redmallard.jpg![]()
Dat hanteer ik al ,wodka is water.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee het is 1 glas wodka tegen 1 glas alcohol
Redmallard.jpgHala Madrid !
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat hanteer ik al ,wodka is water.
nee maar even serieus dat werkt wel ja. Je moet alleen echt om de 5 minuten pissen![]()
Grey Goose is in ieder geval net zo zacht als water. Of Belvedere. Enige wodka's die een beetje te zuipen zijn. Ow, en Ketel one natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat hanteer ik al ,wodka is water..
Grey Goose is wel achterlijk duurquote:Op donderdag 28 november 2013 21:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Grey Goose is in ieder geval net zo zacht als water. Of Belvedere. Enige wodka's die een beetje te zuipen zijn. Ow, en Ketel one natuurlijk.
Goede wodka's zijn niet te zuipen
Hala Madrid !
Wat is deze, plots een stuk minder IF Parolo's op de markt (9 stuks, 4 van mij) en de goedkoopste 86k, gaat de prijs dan eindelijk stijgen ?![]()
![]()
Oh thanks! Zal mijn 15 er even opzetten.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef DutchSL het volgende:
Wat is deze, plots een stuk minder Parolo's op de markt en de goedkoopste 86k, gaat de prijs dan eindelijk stijgen ?
Mwa, Kost mij ongeveer 20 euro.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Grey Goose is wel achterlijk duurGoede wodka's zijn niet te zuipen
praat verderquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, Kost mij ongeveer 20 euro.
Hala Madrid !
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef DutchSL het volgende:
Wat is deze, plots een stuk minder IF Parolo's op de markt (9 stuks, 4 van mij) en de goedkoopste 86k, gaat de prijs dan eindelijk stijgen ?![]()
![]()
Stuur dan is een flesje op voor 20 euroquote:Ik heb wat te vieren
Hala Madrid !
Ik wilde hem niet makenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Krijg je dan ook van die rimpeltjes enzo op je voeten etc?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Krijg je dan ook van die rimpeltjes enzo op je voeten etc?.
quote:Hala Madrid !
Alcohol is maar smerig man. Heel soms glaasje rode wijn bij het eten maar als ik daar een fles van drink per jaar is het veelquote:![]()
![]()
Letterlijk is Vodka het verkleinwoord van voda/vada, wat inderdaad water betekent.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat hanteer ik al ,wodka is water."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stuur dan is een flesje op voor 20 euroIk heb wat te vieren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat Djeetje een lange ban heeft.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Verjaardag van een heel goede vriend van mijquote:Vorige jaar 400 euro kwijt op zijn verjaardag
![]()
![]()
Hala Madrid !
Je moet ook geen hoertjes ballenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Verjaardag van een heel goede vriend van mijVorige jaar 400 euro kwijt op zijn verjaardag
![]()
![]()
![]()
Ja, redelijk succesvol.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nice man. Tentamens enzo succesvol achter de rug?![]()
![]()
PSV
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV
Hala Madrid !
PSV.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Rekik vrij naïef..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die zien Nederland gewoon als ene opstapje naar een groter land.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Zhano het volgende:
Die mensen bij Bonje met de BurenWonen al 18 jaar in NL en moeten nog via een tolk praten....
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het waren geen Italianenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zien Nederland gewoon als ene opstapje naar een groter land.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
BDIL en zijn maat chillen hem hardMarokkanen
Red label
Hala Madrid !
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
BDIL en zijn maat chillen hem hard
hahahahha kk gayquote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
BDIL en zijn maat chillen hem hardHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
niet te drinken inderdaad.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Tofquote:
Sint-Janskathedraal ziet er wel een stuk epischer uit zo van bovenaf moet ik zeggen
Spannend muziekje ook erbij![]()
Wel jammer dat ze niet wat meer shots van de straten en grachten hebben gemaakt..dat vind ik juist zo mooi aan Den Bosch.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik met mijn matties ga chillen doe ik altijd alleen een broek aan zodat mijn portemonnee en telefoon erin kunnen. Dit is de oplossing! Thanks!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
BDIL en zijn maat chillen hem hard
groetjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Broeken zijn overschatquote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik met mijn matties ga chillen doe ik altijd alleen een broek aan zodat mijn portemonnee en telefoon erin kunnen. Dit is de oplossing! Thanks!
groetjes![]()
![]()
Komen elke dag weer nieuwe bovenaan te staan terwijl anderen wonderbaarlijk verdwijnen
Bijna 20.000 euro![]()
![]()
![]()
quote:twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:00:46Shane del Rosario has passed away, according to his mgr Jason House. He was 30 years old. My sincerest condolences to his family & friends. reageer retweet
Pff kut nieuws zeg. Had gisteren wel gelezen dat hij in het ziekenhuis lag...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:00:46Shane del Rosario has passed away, according to his mgr Jason House. He was 30 years old. My sincerest condolences to his family & friends. reageer retweet
![]()
Jup, had 2 hartaanvallen gehad. 3 jaar, net zo oud als ik benquote:Op donderdag 28 november 2013 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pff kut nieuws zeg. Had gisteren wel gelezen dat hij in het ziekenhuis lag....
Als het geen overlijdensbericht was, had ik waarschijnlijk een grapje gemaakt over het feit dat jij slechts 3 jaar oud bent.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jup, had 2 hartaanvallen gehad. 3 jaar, net zo oud als ik ben.
Whehe.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het geen overlijdensbericht was, had ik waarschijnlijk een grapje gemaakt over het feit dat jij slechts 3 jaar oud bent.
Daar moest natuurlijk 30 staan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als ze coins overzetten (en die speler discarden) verdampt hun trade profit.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Komen elke dag weer nieuwe bovenaan te staan terwijl anderen wonderbaarlijk verdwijnen
Bijna 20.000 euro![]()
Of ban.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Manolev zit op de tribune ook echt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik gooi m'n team om. Ik kan er niet mee omgaan.Van de 8 potjes gewoon 6x verloren.
Arabi lijkt me niet een speler die als 'sterke' spits moet dienen, maar juist eromheen moet zwerven. Ik wil 'm als linkerspits proberen. Ben nu dit aan het maken.
Peniel 'The Penis' Mlapa in de spits voor wat extra stootkracht, als je begrijpt wat ik bedoel. Haha. Penis. Haha. Stootkracht.
jbgsquote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gooi m'n team om. Ik kan er niet mee omgaan.Van de 8 potjes gewoon 6x verloren.
Arabi lijkt me niet een speler die als 'sterke' spits moet dienen, maar juist eromheen moet zwerven. Ik wil 'm als linkerspits proberen. Ben nu dit aan het maken.
[ afbeelding ]
Peniel 'The Penis' Mlapa in de spits voor wat extra stootkracht, als je begrijpt wat ik bedoel. Haha. Penis. Haha. Stootkracht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kut nieuws voor de familie hij is schijnbaar gevonden door Ian McCallquote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jup, had 2 hartaanvallen gehad. 3 jaar, net zo oud als ik ben.
![]()
Bukharov > Mlapa.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Peniel 'The Penis' Mlapa in de spits voor wat extra stootkracht, als je begrijpt wat ik bedoel. Haha. Penis. Haha. Stootkracht."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Met Mlapa ernaast zou je eigenlijk iets met Pjotr moeten hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Peniel 'The Penis' Mlapa in de spits voor wat extra stootkracht, als je begrijpt wat ik bedoel. Haha. Penis. Haha. Stootkracht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#JBGSquote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Peniel 'The Penis' Mlapa in de spits voor wat extra stootkracht, als je begrijpt wat ik bedoel. Haha. Penis. Haha. Stootkracht.![]()
Marokkaans schandknaapje er naast.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Peniel 'The Penis' Mlapa in de spits voor wat extra stootkracht, als je begrijpt wat ik bedoel. Haha. Penis. Haha. Stootkracht.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is hij wel goed genoeg voor Porto?
So far so good![]()
![]()
Die zelf ook nog van geluk mag spreken dat hij leeft na zijn OD.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kut nieuws voor de familie hij is schijnbaar gevonden door Ian McCallWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dan doet hij het beter dan bij Anderlechtquote:
Leer hem wel even die bullet throw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rudolph.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NFL met Nederlands commentaar en tussendoor kun je Rudolph zijn kookskils bekijken![]()
Wat een kasthomobaas.
Wat een misser van Kadlec! Misser van de maand zo
Hala Madrid !
Wat is dat?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan doet hij het beter dan bij Anderlecht
Leer hem wel even die bullet throw![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:12 schreef BDIL het volgende:
Wat een misser van Kadlec! Misser van het maand zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was jij ook aan het bieden op die van dijk van 115k?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Was jij ook aan het bieden op die van dijk van 115k?Thanks. Ik dacht fuck it, ik pak 'm wel gewoon
Rood Bruma
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net daarvoor had ik er een voor 137, die van jou was 150k ofzo?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Thanks. Ik dacht fuck it, ik pak 'm wel gewoon
![]()
![]()
Ja, ik wilde die van 137k.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Net daarvoor had ik er een voor 137, die van jou was 150k ofzo?Die stond in m'n watch list maar was ineens weg.
Lul.
Dit is letterlijk zonder enig overdreven het slechtste team dat PSV heeft gehad tijdens mijn levenen wellicht nog wel die 29 jaar daarvoor ook nog.
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik wilde die van 137k.Die stond in m'n watch list maar was ineens weg.
Lul.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan het niet vindenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verre inworp
Bij training:
[ afbeelding ]
New preferred move --> technique traning --> bullet throw![]()
![]()
Bij de speler kijken..quote:
Daar zie je
En dan dus New preferred move (kies een geschikte trainer..bij voorkeur technisch) --> technique traning --> bullet throwAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker jezusquote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
dat wisselen met Kinect is vet
wel nutteloos, maar vetSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb alleen maar Attacking en General, kan het dan wel?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de speler kijken..
[ afbeelding ]
Daar zie je
[ afbeelding ]
En dan dus New preferred move (kies een geschikte trainer..bij voorkeur technisch) --> technique traning --> bullet throw![]()
![]()
nicequote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
wel nutteloos, maar vet
'sapstitoetion'quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
wel nutteloos, maar vet
'stemestrie strijl'![]()
![]()
Laat wel maar weer zien hoe goed kinect is dat hij dit verstaatquote:Op donderdag 28 november 2013 22:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'sapstitoetion'
'stemestrie strijl'![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb alleen maar Attacking en General, kan het dan wel?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SERDJO BOESKWETS
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt geniaal inderdaad.quote:
![]()
awwmooi weer jaquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
wel nutteloos, maar vetquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo spreekt die gearsofnl Busquets uit als hij hem wil wisselen.quote:
Wel mooi dat iedere idioot die functie kan gebruiken. Werkt blijkbaar wel prima met een slechte uitspraakFeyenoord Rotterdam![]()
Ik vraag het me af hoor. De meeste mensen waar ik voice messages van kreeg afgelopen jaren fluisterden alleen heel agressief omdat ze papa en mama niet wakker wilden maken. Weet niet of kinect dat oppaktquote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef Fuszy het volgende:
Wel mooi dat iedere idioot die functie kan gebruiken. Werkt blijkbaar wel prima met een slechte uitspraak
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het zou ook wel raar zijn als kinect het oppakt als iemand FUCK YOU schreeuwt. Xbox one komt op je af en tja ...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor. De meeste mensen waar ik voice messages van kreeg afgelopen jaren fluisterden alleen heel agressief omdat ze papa en mama niet wakker wilden maken. Weet niet of kinect dat oppakt
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
het zou ook wel raar zijn als kinect het oppakt als iemand FUCK YOU schreeuwt. Xbox one komt op je af en tja ...
Ik vind die tenues maar lastig uit elkaar te halen qua kleur, bij dat NFL.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je hebt een team in het blauw en een team in het wit/ziler dat hou je toch wel uit elkaarquote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef DuTank het volgende:
Ik vind die tenues maar lastig uit elkaar te halen qua kleur, bij dat NFL.![]()
![]()
PSV!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is eigenlijk geenmeer waard ,gewoon normaal dit. Tijd om PSV te beoordelen alsof het RKC is, al is dat nog een belediging voor RKC.
![]()
Ja, maar door die broeken ook. Als al die gasten door elkaar vliegen, vind ik het soms lastigquote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt een team in het blauw en een team in het wit/ziler dat hou je toch wel uit elkaar
Nee... want dan heeft PSV een kans komende zondag. Dat motten we niet hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef DutchSL het volgende:
Het is eigenlijk geenmeer waard ,gewoon normaal dit. Tijd om PSV te beoordelen alsof het RKC is, al is dat nog een belediging voor RKC.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja dan kan het nogal chaos zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar door die broeken ook. Als al die gasten door elkaar vliegen, vind ik het soms lastigNederlands commentaar is wel tenenkrommend maar wel goed als je het nog niet helemaal snapt op sommige momenten
![]()
2 wedstrijden tegen Ludogorets, 0 punten, 0 doelpunten, 4 tegengoals..dat moet gewoon een dieptepunt in de geschiedenis van de hele club zijn..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef DutchSL het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom krijg je 500 herhalingenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar door die broeken ook. Als al die gasten door elkaar vliegen, vind ik het soms lastig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#jongeploeg #kangebeuren #meedoenisbelangrijkerdanwinnen #koud #letsdoittogetherAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De huidige reeks was al de slechtste in 29 jaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 wedstrijden tegen Ludogorets, 0 punten, 0 doelpunten, 4 tegengoals..dat moet gewoon een dieptepunt in de geschiedenis van de hele club zijn..
Komen nog wedstrijden tegen Feyenoord en Vitesse aan, dat wordt ook 100% zeker 2x verliezen, dan is het waarschijnlijk de slechtste reeks sinds de oorlog ofzo.![]()
dubbelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ja inderdaad, ik ken de regels echt amper.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dan kan het nogal chaos zijnNederlands commentaar is wel tenenkrommend maar wel goed als je het nog niet helemaal snapt op sommige momenten
Nee, dat is gewoon Amerikaansquote:. Ik vind het wel hinderlijk dat er elke minuut een onderbreking is van 3 minuten.
De basis regels zijn vrij simpel maar er zitten nogal veel haken en ogen aanquote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, ik ken de regels echt amper.
[..]
Nee, dat is gewoon Amerikaans. Ik vind het wel hinderlijk dat er elke minuut een onderbreking is van 3 minuten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: