SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kankerbeest zeg, ik dat ding weghalen waar ie met de val achter vast zat (want ik kon er ook gewoon niet bij), is ie op de een of andere manier los geraakt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
Wat een kankerbeest zeg, ik dat ding weghalen waar ie met de val achter vast zat (want ik kon er ook gewoon niet bij), is ie op de een of andere manier los geraaktDie komt je vannacht vermoorden in je slaap.
![]()
Verrekte wijvenbal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het zijn net Ajacieden. Ik vind het gewoon smerig ongedierte, ik wil ze niet aanraken en ben bang dat ze bijten.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jongen gaylord ben je ook hequote:Op donderdag 28 november 2013 17:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het zijn net Ajacieden. Ik vind het gewoon smerig ongedierte, ik wil ze niet aanraken en ben bang dat ze bijten.![]()
![]()
ik zou je pik maar stevig inpakken vannacht want dat beestje gaat op zoek naar kaasquote:Op donderdag 28 november 2013 17:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het zijn net Ajacieden. Ik vind het gewoon smerig ongedierte, ik wil ze niet aanraken en ben bang dat ze bijten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Er valt gewoon geen toffe hybrid te maken met IF El Arabi. Kutlinks dit jaar.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik zou je pik maar stevig inpakken vannacht want dat beestje gaat op zoek naar kaas
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
[..]
ik zou je pik maar stevig inpakken vannacht want dat beestje gaat op zoek naar kaas
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
jawel hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Er valt gewoon geen toffe hybrid te maken met IF El Arabi. Kutlinks dit jaar.
Zal de mijne zo ff posten als ik thuis ben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marokkanen in je team, moet je dat wel willen a sahbi?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Er valt gewoon geen toffe hybrid te maken met IF El Arabi. Kutlinks dit jaar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Had 'm al gevonden, die 4-1-2-1-2 toch? Ik vond 'm wel nice, maar niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jawel hoor
Zal de mijne zo ff posten als ik thuis ben.
Hahaha ja wist ik veel dat ik zo'n pussy zou zijn. Het duurde even voordat ik de oplossing had bedacht met die handdoek en toen ik in de actie kwam, raakte hij dus losquote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jongen gaylord ben je ook he. Dat had mijn ego toch nog op peil kunnen houden, maar helaas.
[..]
ik zou je pik maar stevig inpakken vannacht want dat beestje gaat op zoek naar kaasHij heeft sowieso een gebroken poot, dus ik durf 'm wel aan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jawel jonge, allemaal goaltjes dievenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Marokkanen in je team, moet je dat wel willen a sahbi?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iets met El Zhar?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Er valt gewoon geen toffe hybrid te maken met IF El Arabi. Kutlinks dit jaar.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
jawel jonge, allemaal tasjes dieven
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
jup. Linkerflank kan nog een stuk goedkoper evt al doet El Zhar het echt goed hier. Pjotr loopt 1 op 1..bizar goed die manquote:Op donderdag 28 november 2013 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had 'm al gevonden, die 4-1-2-1-2 toch? Ik vond 'm wel nice, maar niet echt mijn ding.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lok hem met pindakaas. No jokequote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahaha ja wist ik veel dat ik zo'n pussy zou zijn. Het duurde even voordat ik de oplossing had bedacht met die handdoek en toen ik in de actie kwam, raakte hij dus los. Dat had mijn ego toch nog op peil kunnen houden, maar helaas.
[..]Hij heeft sowieso een gebroken poot, dus ik durf 'm wel aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ben al een tijdje bezig, maar echt iets tofs komt er nog niet uit..quote:
Had nu dit, maar echt top is het niet.Tevens is Kampl niet fatsoenlijk te linken zo op rechts.
Kampl is wel een toppertje hoor in real life.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ben al een tijdje bezig, maar echt iets tofs komt er nog niet uit..
Had nu dit, maar echt top is het niet.Tevens is Kampl niet fatsoenlijk te linken zo op rechts.
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |