abonnement Unibet Coolblue
pi_134204369
Trailer van de debuutfilm van Sanne Vogel, Hartenstraat. Lijkt de zoveelste mozaïekfilm in gezellig, zonnig Amsterdam met de vertrouwde mozaïekfilm-gezichten en andere BN-ers. Komt in Maart in de bioscoop.
pi_134204819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien hadden ze het niet door? Dan loop je zelf toch even naar een medewerker en dan spoelen ze de film vast even terug. Maar als je een afspraak had dan heb je er niet zoveel aan nee...
Er waren al 20 mensen opgestaan en naar beneden gelopen (schat ik) en heb ook gesmst enzo.
Gisteren een mailtje gestuurd en krijg twee vrijkaarten, prima. Maar nog steeds niet gezien dus :')

Er was geen communicatie omdat de medewerker de zaal niet had gehaald omdat mensen naar hem toe kwamen, aldus Pathé.
Dan zorg je toch dat je die mensen meeneemt naar de zaal en daar zegt wat er aan de hand is?! Het duurde iig veel te lang voor het licht in de projectiekamer aanging, best jammer maar kan gebeuren.

En ja, het was bij de IMAX 3D HFR (LOL) voorstelling in Pathé ArenA
pi_134211228
Had al bij de eerste film koppijn maar goed, 4 films op een dag blijft veel. Waren ook allemaal achter elkaar dus ook 4x dezelfde reclame en trailers gezien. Toch nog even voor de laatste film (Frozen) gebleven en dat was het ook waard! Prachtige film. Alleen de mensen die dan in de laatste minuut van de aftiteling alsnog weglopen snap ik ook nooit :')
pi_134214364
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:18 schreef Deezertje het volgende:
Had al bij de eerste film koppijn maar goed, 4 films op een dag blijft veel. Waren ook allemaal achter elkaar dus ook 4x dezelfde reclame en trailers gezien. Toch nog even voor de laatste film (Frozen) gebleven en dat was het ook waard! Prachtige film. Alleen de mensen die dan in de laatste minuut van de aftiteling alsnog weglopen snap ik ook nooit :')
was er nog wat na de aftiteling dan? :P (dan ga ik er gewoon nog eens naartoe)
pi_134215697
Ik vond Frozen ook heel erg leuk O+ Die liedjes zijn super!
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 december 2013 @ 08:56:56 #156
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134215818
Frozen en Mr Banks wil ik dit weekend zien, Soof wellicht, vorige week Mannenharten gezien (meh) en Bros Hos (leuk)

Smaug heb ik nog 5 weken voor ( 5 weken Imax :N )
pi_134217469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 08:56 schreef SunChaser het volgende:
Frozen en Mr Banks wil ik dit weekend zien, Soof wellicht, vorige week Mannenharten gezien (meh) en Bros Hos (leuk)

Smaug heb ik nog 5 weken voor ( 5 weken Imax :N )
:')

Hobbit 2 is echt een topfilm. Volle vaart vooruit.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage vrijdag 13 december 2013 @ 10:33:18 #158
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134217588
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

:')

Hobbit 2 is echt een topfilm. Volle vaart vooruit.
Hobbit 1 keek ik pas in de 5e Imax week, een dag voor hij daar stopte. Ben meer benieuwd hoe ik de HFR ga vinden
pi_134219367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:15 schreef roelvano het volgende:

[..]

Er waren al 20 mensen opgestaan en naar beneden gelopen (schat ik) en heb ook gesmst enzo.
Gisteren een mailtje gestuurd en krijg twee vrijkaarten, prima. Maar nog steeds niet gezien dus :')

Er was geen communicatie omdat de medewerker de zaal niet had gehaald omdat mensen naar hem toe kwamen, aldus Pathé.
Dan zorg je toch dat je die mensen meeneemt naar de zaal en daar zegt wat er aan de hand is?! Het duurde iig veel te lang voor het licht in de projectiekamer aanging, best jammer maar kan gebeuren.

En ja, het was bij de IMAX 3D HFR (LOL) voorstelling in Pathé ArenA
Ah, nou wel netjes dat je vrijkaartjes hebt gekregen.
pi_134227598
Na het Anorchmen debacle (hier pas 13 februari uit) zie ik nu dat American Hustle ook pas 20 maart komt, deze week in de USA. Was al even bang dat het volgend jaar ergens op begint te lijken qua gelijktijdige releases... ja alleen Hobbit en Hunger Games releasen ze nu gelijk of eerder maar wat wil je ook. Cloudy 2 zag ik gisteren trailer van (al lang uit in USA), hier ook februari en er stond OOK in Nederlandstalige versie. Dus OV zou ook beschikbaar zijn, maar niet bij Pathe vooralsnog...

OV versies zijn toch altijd goedkoper (alleen vertalen) dan NL versies (stemacteurs, bewerken, etc.). Snap nooit waarom het dan alleen NL is. De mensen die OV komen kijken zijn dan toch alleen maar mooi meegenomen? DVD-releases zullen wel keuze hebben NL/OV geluid dus moet je de subs toch een keer hebben?

En dit is dan helemaal vreemd: http://www.pathe.nl/film/16963/walking-with-dinosaurs-nl/agenda titel lekker Engels houden, audio Nederlands. Trailer in bios ook Engels en daar wederom: OOK in Nederlandstalige versie.

[ Bericht 20% gewijzigd door Deezertje op 13-12-2013 16:00:06 ]
pi_134232338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef Deezertje het volgende:
Na het Anorchmen debacle (hier pas 13 februari uit) zie ik nu dat American Hustle ook pas 20 maart komt, deze week in de USA. Was al even bang dat het volgend jaar ergens op begint te lijken qua gelijktijdige releases... ja alleen Hobbit en Hunger Games releasen ze nu gelijk of eerder maar wat wil je ook. Cloudy 2 zag ik gisteren trailer van (al lang uit in USA), hier ook februari en er stond OOK in Nederlandstalige versie. Dus OV zou ook beschikbaar zijn, maar niet bij Pathe vooralsnog...

OV versies zijn toch altijd goedkoper (alleen vertalen) dan NL versies (stemacteurs, bewerken, etc.). Snap nooit waarom het dan alleen NL is. De mensen die OV komen kijken zijn dan toch alleen maar mooi meegenomen? DVD-releases zullen wel keuze hebben NL/OV geluid dus moet je de subs toch een keer hebben?

En dit is dan helemaal vreemd: http://www.pathe.nl/film/16963/walking-with-dinosaurs-nl/agenda titel lekker Engels houden, audio Nederlands. Trailer in bios ook Engels en daar wederom: OOK in Nederlandstalige versie.
ow god, is het weer zover met pathe? :(
  Redactie Frontpage zaterdag 14 december 2013 @ 00:01:08 #162
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134249900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:10 schreef mschol het volgende:

[..]

ow god, is het weer zover met pathe? :(
Pathe bepaalt dat niet hoor
pi_134251629
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Pathe bepaalt dat niet hoor
Film komt in NL alleen in Nederlandse audio uit. Persviewing was ook alleen met Nederlandse stemmen afgelopen week ;)
pi_134251848
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Pathe bepaalt dat niet hoor
maar aangezien zij afnemers zijn zullen ze zeker wel invloed (kunnen) uitoefenen ;)

pathe kan er namelijk ook voor kiezen die films niet in het assortiment op te nemen als er niet meer keus geboden wordt..
  Redactie Frontpage zaterdag 14 december 2013 @ 12:27:55 #165
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134257116
Zie ik nu goed dat Spui de Hobbit ook in 2D laat zien? 22.00 uur
pi_134257261
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:27 schreef SunChaser het volgende:
Zie ik nu goed dat Spui de Hobbit ook in 2D laat zien? 22.00 uur
zo te zien wel, kost niks extra en hij draait in zaal 5
pi_134257645
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:50 schreef mschol het volgende:

[..]

maar aangezien zij afnemers zijn zullen ze zeker wel invloed (kunnen) uitoefenen ;)

pathe kan er namelijk ook voor kiezen die films niet in het assortiment op te nemen als er niet meer keus geboden wordt..
Dan snijden ze zichzelf behoorlijk in de vingers, want volgens mij zijn kinderen een van de lucratiefste doelgroepen van een bioscoop.
pi_134258756
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:03 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dan snijden ze zichzelf behoorlijk in de vingers, want volgens mij zijn kinderen een van de lucratiefste doelgroepen van een bioscoop.
Zeker in de schoolvakanties. Grappig dat hier Pathé overal de schuld van krijgt (uiteraard snap ik dat dit het PUC topic is, maar pathe is verre van de enige bioschoop keten in NL) terwijl het in geen enkele bioscoop in NL zo is. Pathé vertoont wat aangeboden wordt en heeft geen invloed op het wie wat waar wanneer en waarom, compleet afhankelijk van distribiteurs. Tuurlijk kunnen ze wel beslissen sommige films niet te vertonen, maar om kinderfilms te weigeren in de kerstvakantie zou uitermate dom zijn.
pi_134259723
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:02 schreef chocoladekoekjes het volgende:

[..]

Zeker in de schoolvakanties. Grappig dat hier Pathé overal de schuld van krijgt (uiteraard snap ik dat dit het PUC topic is, maar pathe is verre van de enige bioschoop keten in NL) terwijl het in geen enkele bioscoop in NL zo is. Pathé vertoont wat aangeboden wordt en heeft geen invloed op het wie wat waar wanneer en waarom, compleet afhankelijk van distribiteurs. Tuurlijk kunnen ze wel beslissen sommige films niet te vertonen, maar om kinderfilms te weigeren in de kerstvakantie zou uitermate dom zijn.
Toen Garfield alleen in het Nederlands uitkwam draaide in Pathé De Munt een engels gesproken versie zonder ondertiteling, waarschijnlijk uit het buitenland gehaald (was nog in de tijd van 35mm-films, dus geen extra audio-optie op de DCP). Garfield 2 draaide om een of andere vage reden in de Foroxity-bioscoop op die manier (Foroxity is een ander bedrijf, maar Pathé doet hun programmering). Ook werd The Smurfs eerst alleen in het Nederlands uitgebracht, maar een of twee weken later alsnog in het Engels.
pi_134260192
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:02 schreef chocoladekoekjes het volgende:
is verre van de enige bioschoop keten in NL
ze zijn de grootste in het land en in de randstad de enige noemenswaardige
  Redactie Frontpage zaterdag 14 december 2013 @ 22:38:52 #171
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134274271
Soof was leuk!
Frozen ook maar beetje onevenwichtig
Saving mr Banks heerlijke film
  zondag 15 december 2013 @ 15:17:06 #172
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_134290978
Nog voor de Oldboy-gangers: gisteren eindelijk de Koreaanse versie gezien. Hoog wtf-gehalte. Wat dat betreft is Oldboy (2013) toch wat meer gehollywoodiseerd.
Confidence through competence
pi_134291343
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:27 schreef SunChaser het volgende:
Zie ik nu goed dat Spui de Hobbit ook in 2D laat zien? 22.00 uur
*O* *O* *O*

ik had me voorgenomen om deze te skippen ik probeer sowieso zo veel mogelijk 3D te boycotten en deeltje 1 vond ik ronduit saai, ik ben wel aangenaam verrast dat ze em ook in 2D laten zien, zal em dus toch een kans geven :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage zondag 15 december 2013 @ 15:41:37 #174
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_134291813
Gisteren even gekeken hoe druk t was maar de 2D zaal zat dus helemaal vol
pi_134292057
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:41 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren even gekeken hoe druk t was maar de 2D zaal zat dus helemaal vol
er is genoeg markt voor 2D, alleen zit pathe en de distributeurs, 3D onwijs te pushen, omdat dat meer geld in zit
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')