Ik heb hem later als jou bij mm besteld en krijg hem ook morgen, dus ja je krijgt hem morgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik heb een mailtje gekregen van TNT post dat ik mijn PS4 morgen al kan verwachten tussen 9:30 en 11:30. Maar ik had hem pas rond 11 September gepre-ordered (bij MM), dus ik dacht dat ik in de tweede lading zou komen, die vermoedelijk twee weken later bezorgd zou worden.
Moet ik er nu vanuit gaan dat ik hem morgen al krijg of niet?
Oké, nou kan ik niet meer slapen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Massief het volgende:
[..]
Ik heb hem later als jou bij mm besteld en krijg hem ook morgen, dus ja je krijgt hem morgen.
ja ze lopen los rondquote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef TheGloaming het volgende:
Vraagje m.b.t. tot de controllers. Liggen deze bij bijvoorbeeld de Mediamarkt gewoon los in de winkel?
Nee, maar als ik inlog zie ik wel al staan dat ie vandaag is verzondenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
iemand al een verzendbewijs gekregen van bol.com ?
Krijg je altijd snachts.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
Nope, maar heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |