quote:VERGEET NIET DE 1.51 UPDATE ALVAST TE DOWNLOADEN EN OP EEN USB STICK TE ZETTEN:
http://uk.playstation.com/systemsoftwareversion/
Voor het geval dat PSN down is....
heb ik gedaanquote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Kon je niet heel even wachten tot ik m opende?
Want zet dit ff in de OP:
[..]
wist niet dat jij hem opende sorry :pquote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Kon je niet heel even wachten tot ik m opende?
Want zet dit ff in de OP:
[..]
oke sorryquote:Op donderdag 28 november 2013 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Degene die sluit die doet weer openen klap mongool
Nou nou nou dat is weer ietwat overdrevenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Degene die sluit die doet weer openen klap mongool
Neuh! Heb hem vaker zien posten. Die omschrijving komt het dichste in de buurt van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou nou nou dat is weer ietwat overdreven
Vdoem, mijne nog in bewerking.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:28 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Kleine update: hij staat nu op bestelling wordt ingepakt!!
bsquote:Op donderdag 28 november 2013 15:32 schreef Roypsv het volgende:
waar hebben de mensen nou nog hun ps4 kunnen bestellen ?
Wehkampquote:Op donderdag 28 november 2013 15:32 schreef Roypsv het volgende:
MMquote:Op donderdag 28 november 2013 15:32 schreef Roypsv het volgende:
Zo, dan ben je zuur zeg. Ook lekker op tijd zodat je nog eventueel ergens anders een PS4 op de releasedag kunt fixen. NOT!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
http://www.psx-sense.nl/1(...)eren-op-29-november/
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:36 schreef Koopsie het volgende:
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
zou het echt? ik geloof het nog niet
Ik geloof het nog steeds niet helemaal HostiHawaiiquote:
• AC:BF (speciaal laten liggen voor PS4)quote:Op donderdag 28 november 2013 15:38 schreef jackson het volgende:
Ik spring even op de hypetrain. Zelf geen pre-order geplaatst dus zal nog lang moeten wachten, maar heb geen haast. Waarschijnlijk al tien keer voorbij gekomen maar welke game willen jullie spelen bij release?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |