Robben kennende jaar minimaalquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
3 maanden uitgeschakeld na mislukte kneeslide?
Ik ben al lang blij dat je een PS4 hebt, kom ik je tenminste niet meer tegen bij Forzaquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef Rossdale het volgende:
Main doe gewoon PS4. Sowieso Battlefield mania met jou en Teun
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat je een PS4 hebt, kom ik je tenminste niet meer tegen bij Forza
Die is al stukken beter dan dat ding wat bij de PS3 zatquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:40 schreef KneusTeun het volgende:
die controller! wat een verrassing
Denk het ook. Even wennen maar ligt heerlijk inde hand. Had ik eerlijk gezegd niet verwachtquote:Op zondag 1 december 2013 09:50 schreef KneusTeun het volgende:
misschien wel beter dan 360 controler!
Okequote:Op zondag 1 december 2013 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
PS4 is echt 100% games, geen rare fratsen eromheen.
Controller is misschien wel de fijnste ooit!!!!! (niet verwacht dit te zeggen)
Maar hij weegt geen drol, ligt perfect in de hand, weegt amper iets en je hoeft niet met je handen rare bewegingen te maken om bij alle knoppen te komen. En thumb sticks met weerstand zoals 360!
Voor de rest zie je hoe bijvoorbeeld resogun er heerlijk uitziet met super framerate terwijl alles beweegt ontploft!
Fifa 14![]()
En dat intro shot van killzone![]()
En natuurlijk battlefield
In één keer duidelijk! Woehoequote:
kan je mooi films kijken, ten minste iets full HDquote:
en dansenquote:Op zondag 1 december 2013 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
kan je mooi films kijken, ten minste iets full HD
Ben benieuwd, ga hem wel een keer checken bij Niels denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
Maar hij weegt geen drol, ligt perfect in de hand, weegt amper iets en je hoeft niet met je handen rare bewegingen te maken om bij alle knoppen te komen. En thumb sticks met weerstand zoals 360!
Voor de rest zie je hoe bijvoorbeeld resogun er heerlijk uitziet met super framerate terwijl alles beweegt ontploft!
Fifa 14![]()
Zeker doen, voor mij was de controller hetgeen waar ik over twijfelde.quote:Op zondag 1 december 2013 13:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ga hem wel een keer checken bij Niels denk ikVooral de controller
Controller mag juist wel iets wegen vind ik, hoe groot is ie vergeleken met de 360 controller?quote:Op zondag 1 december 2013 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
Fifa 14![]()
Even groot wat betreft ruimte voor handen, alleen minder lomp gewicht van battery pack of batterijen.quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Controller mag juist wel iets wegen vind ik, hoe groot is ie vergeleken met de 360 controller?
fakequote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zeker doen, voor mij was de controller hetgeen waar ik over twijfelde.
Ik heb PS3, maar die controller is gewoon erg kut. Zeker ten opzichte van 360.
Nu wil ik een console hebben en geen media centre (heb ik al) dus PS4 had mijn voorkeur.
En na gister de hele dag/nacht met die controller te hebben gezeten weet ik dat die gewoon echt geniaal is, wat overdreven klinkt tot je er mee in je handen zit.
Edit: ding btw ook al gehackt..... lolz
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat je een PS4 hebt, kom ik je tenminste niet meer tegen bij Forza
Wait what? Nou vooruit dan omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 1 december 2013 13:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ga hem wel een keer checken bij Niels denk ikVooral de controller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |