Ga er nou maar gewoon van uit dat meneer écht wel kan inschatten of jij een beetje kan rijden en deze meneer - die veel meer ervaring heeft met het verkeer en het gewenste gedrag daarin dan jij - weet heus wel wie hij moet laten slagen en wie niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef SupportGaming het volgende:
rijinstructeur hat vorigen keer all mee. maar dit word afgeraden. daarom heb ik dit keer me rijinstructeur niet mee genomen. maar laat verder maar want dit lijkt wel een forum voor hersenloze. mensen luister goed ik rij gewoon goed meneer zegt ik rij te overhaastig dus bijvoorbeeld hard door de bochten rijden dat dus niet is gebeurd
Meh, ik ben een keer gezakt toen ik voorbij een bushalte reed en de bus z'n knipperlichten aanzette toen ik al bijna voorbij 'm wasquote:Op donderdag 28 november 2013 17:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Ga er nou maar gewoon van uit dat meneer écht wel kan inschatten of jij een beetje kan rijden en deze meneer - die veel meer ervaring heeft met het verkeer en het gewenste gedrag daarin dan jij - weet heus wel wie hij moet laten slagen en wie niet.
Trouwens; ik vraag me wel eens af of mensen niet te makkelijk slagen. Want je ziet me soms kneuzen op de weg
IN de bocht? Nee, dan ben je duidelijk te laat...quote:Op donderdag 28 november 2013 17:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op? Als je 50 rijdt en je moet een scherpe bocht maken dan is het niet normaal om te remmen? Grapjas.
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:29 schreef Queller het volgende:
[..]
IN de bocht? Nee, dan ben je duidelijk te laat...
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef Oognip het volgende:
Zo letterlijk nam ik het niet. Dacht gewoon remmen voor de bocht. Mijn welgemeende excuses.
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op? Als je 50 rijdt en je moet een scherpe bocht maken dan is het niet normaal om te remmen? Grapjas.
Mijn Golf kan hetquote:Op donderdag 28 november 2013 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..].
Met 50 een scherpe bocht ingaan..
Godsammequote:Op donderdag 28 november 2013 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..].
Met 50 een scherpe bocht ingaan..
Ja echt hè! Hoe sommige de meeste mensen hun rijbewijs hebben gehaald is mij echt een raadsel!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Ga er nou maar gewoon van uit dat meneer écht wel kan inschatten of jij een beetje kan rijden en deze meneer - die veel meer ervaring heeft met het verkeer en het gewenste gedrag daarin dan jij - weet heus wel wie hij moet laten slagen en wie niet.
Trouwens; ik vraag me wel eens af of mensen niet te makkelijk slagen. Want je ziet me soms kneuzen op de weg
Ik doe ook wel eens iets stoms hoor. En ik zit ook wel eens niet op te letten, maar inderdaad. Je ziet ze soms over de weg gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 18:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja echt hè! Hoe sommige de meeste mensen hun rijbewijs hebben gehaald is mij echt een raadsel!
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
In bochten remmen, daar gaat t al mis..
Gelukkig is het al eind november, het kan al bijna niet meer onverhastig beslist worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dan wordt het het beste nieuwe woord van november 2013. Je moet dit soort dingen niet onverhastig beslissen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |