Aanklagen? Waarvoor?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:24 schreef SupportGaming het volgende:
ik ben vandaag bij het CBR geweest om afterijden ik heb hiervoor ook al een keer afgereden maar was gezakt met een reden dit keer ben ik gezakt zonder reden om dat ik zo genaamd te onverhastig zou hebben gereden terwijl ik gewoon rustig heb gereden heb overall het toegestaande snelheid gereden en heb geremd waar het moet (zo als in bochten) ik vind dit een ontrechten beoordeling
in mijn ogen word ik hier gewoon opgelicht daarom zou ik graag willen weten of ik het cbr kan aanklagen voor fraude aangezien er niks fout is gegaan tijdens de rit en slaat gewoon simpel weg nergens op ik betaal voor iets ik bewijs dat ik het kan en dan krijg je te horen dat je gezakt bent Het SLAAT NERGENS OP !
Geloof me, dat proberen we.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:30 schreef SupportGaming het volgende:
mensen ga niet letten op me nederlands ga eerder snappen wat ik bedoel
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik raad je aan je klacht schriftelijk in te dienen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik raad je aan je klacht schriftelijk in te dienen.
Lijkt me zeer pijnlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 15:24 schreef SupportGaming het volgende:
ik ben vandaag bij het CBR geweest om afterijden
hahaha, ik dacht dus hetzelfde over het remmen in de bochten, het kan zelfs gevaarlijk zijn om dit te doen als het flink geregend heeft, vooral als je overhaast rijdt zoals de TSquote:Op donderdag 28 november 2013 15:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
In bochten remmen, daar gaat t al mis..
Als je ze wilt aanklagen voor fraude dan neem je een advocaat in de arm (niet letterlijk).quote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef SupportGaming het volgende:
ik bedoel voor dat je een bocht in gaat hersens nodig of kon je daar niet opkomen ?
Wat een overhaste conclusie.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef SupportGaming het volgende:
ik bedoel voor dat je een bocht in gaat hersens nodig of kon je daar niet opkomen ?
Het is een vraag en niet een conclusive. Te herkennen aan het vraagteken.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:34 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Wat een overhaste conclusie.
Ik zie dagelijks mensen rijden waarbij ik in de bocht de remlichten constant zie branden, als jij dus zegt dat jij remt in de bochten dan ga ik daar dus ook vanuit.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef SupportGaming het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:24 schreef SupportGaming het volgende:
dit keer ben ik gezakt zonder reden om dat ik zo genaamd te onverhastig zou hebben gereden
Ik vind onverhastig dan ook geen reden om iemand te laten zakken. Misschien omdat ik geen idee heb wat het is.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
Soms is de toegestane snelheid rijden ook te snel, als het bijvoorbeeld druk is, nat wegdek, mistig etc.
En je spreekt jezelf nogal tegen;
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |