abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133713646
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
het wordt gezegd ben ik daarentegen niet zo dom
Sorry ik vind je wel erg dom, je wordt gewoon belachelijk gemaakt omdat jij toevallig Marokkaan bent door een stel die zich blijkbaar beter voelen dan een Marokkaan.
  donderdag 28 november 2013 @ 16:45:59 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_133713672
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:44 schreef Wespensteek het volgende:
Sorry ik vind je wel erg dom, je wordt gewoon belachelijk gemaakt omdat jij toevallig Marokkaan bent door een stel die zich blijkbaar beter voelen dan een Marokkaan.
Zo zie ik het niet. Ik kan er zelfs om lachen. Zie het als zelfspot. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_133713680
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daarom. Een zaak als deze kent alleen maar verliezers. :{

We zijn het zowaar met elkaar eens.
-
  donderdag 28 november 2013 @ 16:46:51 #204
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_133713692
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:46 schreef regiliopeace het volgende:

[..]

We zijn het zowaar met elkaar eens.
Zekers. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_133713749
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zelfspot heb ik ook maar dat is juist de kern dat gaat over jou en niet over jouw afkomst. Het is gewoon erg denigrerend als je als homoseksueel constant "grappig" bedoelde opmerkingen daarover krijgt, of als vrouw/blondje constant met grappen over domme blondjes wordt geconfronteerd.
pi_133713953
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:34 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De mail begint ook met "heb nog even gekeken"
Klopt, dus als ze hem al hadden afgeschreven vanwege zijn huidskleur dan hadden ze ook verder niet gekeken naar ervaring m.b.t. computer :W
pi_133713963
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ach ik snap je, ik ben ook bruin en kan ook lachen als mensen neger/latino grappen maken :).

Dat soort mensen die klagen van "oh hij heeft gezegd dat ik zeker veel naar de kfc ga! Boohoo :'( RACIST" hebben allemaal van die tere zieltjes die niet tegen een grapje kunnen..
Waz met jou!
pi_133714011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ach ik snap je, ik ben ook bruin en kan ook lachen als mensen neger/latino grappen maken :).

Dat soort mensen die klagen van "oh hij heeft gezegd dat ik zeker veel naar de kfc ga! Boohoo :'( RACIST" hebben allemaal van die tere zieltjes die niet tegen een grapje kunnen..
Ik kan ook lachen om een homograpje, maar als mijn seksuele geaardheid aan mijn geschiktheid voor een baan gekoppeld wordt vind ik het een stuk minder grappig. Ik neem aan dat jij dat ook hebt bij neger/latino-grappen, en daar gaat het in dit geval om.
pi_133714062
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja leuk vooral als het de bedrijfscultuur is om daar constant grapjes over te maken, helemaal leuk als iemand gaat klagen want dat bevestigt weer dat die xxxx-en helemaal geen gevoel voor humor hebben.
  donderdag 28 november 2013 @ 17:00:33 #210
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_133714066
Hey een video reactie van Jeffrey:

https://www.facebook.com/photo.php?v=3517561754621

Ik kan hem alleen vinden op facebook, maar als iemand meer tijd heeft kan hij ook de link plaatsten van RTL gemist.
pi_133714164
Is er trouwens iemand die kan uitleggen waardoor dit grappig is:
"Heb nog even gekeken is niks.
Ten eerste een donker gekleurde (neger)."
  donderdag 28 november 2013 @ 17:05:31 #212
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133714178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:00 schreef KingKloon het volgende:
Hey een video reactie van Jeffrey:

https://www.facebook.com/photo.php?v=3517561754621

Ik kan hem alleen vinden op facebook, maar als iemand meer tijd heeft kan hij ook de link plaatsten van RTL gemist.
Dat snorretje van Humberto :')
pi_133714223
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:58 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Ik kan ook lachen om een homograpje, maar als mijn seksuele geaardheid aan mijn geschiktheid voor een baan gekoppeld wordt vind ik het een stuk minder grappig. Ik neem aan dat jij dat ook hebt bij neger/latino-grappen, en daar gaat het in dit geval om.
Ik denk dat het probleem gewoon komt omdat ze veel slechte ervaring hebben met donkere mensen (wat ik ze niet kwalijk neem) veel van die gasten hebben namelijk schijt aan alles en iedereen.. (NIET ALLEMAAL HOOR)

Natuurlijk neemt dat niet weg dat racisme fout is, ze hadden hem gewoon een kans moeten geven en als hij toch bleek te zijn zoals ze dachten gewoon lekker ontslaan.

Ik ben serieus bij elke baantje waarvoor ik heb gesolliciteerd aangenomen, mensen zijn altijd verbaasd van hoe ze met mij kunnen omgaan (ze verwachten dat ik zo een straat type ben maar ik ben eigenlijk gewoon blank van binnen :').. )

de enige keer dat ik werd gediscrimineerd was toen ik een stage plek had, en dat ik te breed was en dus eigenlijk niet in het team paste (shirtjes stonden mij te strak) en dat ik dus mensen intimideerde of zo volgens de eigenaar :')..

later ben ik toch ontslagen omdat ze stagaires toch als personal slaves gebruiken tegenwoordig en ik dat niet pik, maar dat is een ander verhaal :P.
Waz met jou!
pi_133714252
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Echt he? Laat dat hele Movember dan gewoon zitten.
pi_133714270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Bij dit onderwerp had beter een ander snorretje gepast.
pi_133714428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:09 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Bij dit onderwerp had beter een ander snorretje gepast.
Rustig aan meid, dalijk slaap je niet wegens drukte in je hoofd :')
pi_133714503
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Natuurlijk neemt dat niet weg dat racisme fout is, ze hadden hem gewoon een kans moeten geven en als hij toch bleek te zijn zoals ze dachten gewoon lekker ontslaan.
Vlak na mijn studie ben ik in Zuid-Afrika en Zimbabwe geweest. In Zimbabwe sprak ik een blanke boer op zijn enorme boerderij. "Alle zwarten waren lui en wilden niet werken tenzij je ze keihard aanpakte en gewoon willekeurig op straat schopte". We stonden te praten terwijl overal om hem heen keihard werd gewerkt, tot één de rug rechte. "Zie je wel, zei de boer, die luie donders."

Het nadeel van vooroordelen is dat men vaak bevestiging van het vooroordeel zoekt.
  donderdag 28 november 2013 @ 17:20:10 #218
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_133714545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Vlak na mijn studie ben ik in Zuid-Afrika en Zimbabwe geweest. In Zimbabwe sprak ik een blanke boer op zijn enorme boerderij. "Alle zwarten waren lui en wilden niet werken tenzij je ze keihard aanpakte en gewoon willekeurig op straat schopte". We stonden te praten terwijl overal om hem heen keihard werd gewerkt, tot één de rug rechte. "Zie je wel, zei de boer, die luie donders."

Het nadeel van vooroordelen is dat men vaak bevestiging van het vooroordeel zoekt.
Slecht voorbeeld.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_133714555
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ze verwachten dat ik zo een straat type ben maar ik ben eigenlijk gewoon blank van binnen :')
Klinkt racistisch.
-
pi_133714603
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel menig donkere heeft laten werken en daarop zijn ervaring heeft gebaseerd..

Ik heb even die link bekeken (het filmpje van jeffrey) en opzicht zou ik hem wel een kans geven. Hij lijkt mij niet zo een tuigneger, dus ik snap eigenlijk niet echt waarom ze hem hebben afgewezen (behalve het feit dat ze racistisch zijn). Ik had het wel kunnen begrijpen als hij gouden tand en rastas had en zo maar goed :P.
Waz met jou!
pi_133714623
quote:
3s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Klinkt racistisch.
Ging gewoon bijna alleen maar met Nederlanders om of "verkaasde" allochtonen :P.
Waz met jou!
pi_133714659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:

"verkaasde" allochtonen
Ik ook racistisch. Alsof een allochtoon meteen 'verkaasd' is wanneer hij zich op een bepaalde manier gedraagt, en 'Nederlandse' gedragingen zo uniek zijn....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133714661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik denk dat hij wel menig donkere heeft laten werken en daarop zijn ervaring heeft gebaseerd..
Ik durf wel te zeggen dat er alleen donkeren echt werkten, hij was meer de slavendrijver met zijn zoons.
pi_133714687
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ging gewoon bijna alleen maar met Nederlanders om of "verkaasde" allochtonen :P.
Ja, maar als je zegt ik ben blank van binnen, dan zeg je dus dat een Latino per definitie een straattype is, en je alleen maar goed kunt zijn als je "blank bent van binnen". Bob Marley met zijn rasta was een tuigneger, of niet?
-
pi_133714753
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik ook racistisch. Alsof een allochtoon meteen 'verkaasd' is wanneer hij zich op een bepaalde manier gedraagt, en 'Nederlandse' gedragingen zo uniek zijn....
Ik kan wel merken wanneer iemand echt Nederlandse normen en waarden heeft, en de nuchterheid van Nederlanders.

Vrienden van mij zeggen wel vaker tegen mij dat ik het verkeerde kleurtje heb gekregen.. maar ja.. snap ik ook wel als ze zien hoe ik kan hakken...
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik durf wel te zeggen dat er alleen donkeren echt werkten, hij was meer de slavendrijver met zijn zoons.
Ja ik zeg ook niet dat alle donkere niet werken of zo hoor, ik heb genoeg donkere gasten gezien op mijn verschillende baantjes die gewoon net zo hard werkten als ieder ander, maar ik heb ook vaak genoeg gezien dat die gasten echt totale schijt hadden vandaar dat ik vaak wel kan begrijpen waarom sommige mensen zo reageren. Ik vind dat het aan jou als persoon is om je te bewijzen, en ik heb daar totaal geen problemen mee.
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')