Of er sprake is van laster zal de rechter dan ook beoordelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:32 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Dat mag de rechter beoordelen.
Het invididu trad op namens het bedrijf.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jij ziet duidelijk het verschil niet tussen een individu en een bedrijf.
Het blijven uitspraken van een individu in een interne mail.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het invididu trad op namens het bedrijf.
Hij heeft in ieder geval geen sollicitatiegesprek gehad, dus zij hebben hem niet eens gezien. En aan zijn naam kun je ook niet zien wat z'n huidskleur is. Zijn eigen theorie is dat ze hem op facebook hebben opgezocht, maar dat is verder ook helemaal niet belangrijk.quote:
Tijdens werktijd. Over werk, namens het bedrijf.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Het blijven uitspraken van een individu.
Dat verschil is er inderdaad nauwelijks meer in dit geval omdat het duidelijk de bedrijfscultuur was, hiervoor kon het nog een erg domme actie van een mens zijn. Als dit echter gangbare interne grapjes zijn dan is het hele bedrijf schuldig en zeker de eigenaar/directeur.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jij ziet duidelijk het verschil niet tussen een individu en een bedrijf.
Het is overigens algemeen bekend dat bij sollicitaties de naam eerst op de sociale netwerken erdoor wordt gehaald..quote:Op donderdag 28 november 2013 16:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen sollicitatiegesprek gehad, dus zij hebben hem niet eens gezien. En aan zijn naam kun je ook niet zien wat z'n huidskleur is. Zijn eigen theorie is dat ze hem op facebook hebben opgezocht, maar dat is verder ook helemaal niet belangrijk.
Intern.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tijdens werktijd. Over werk, namens het bedrijf.²
De mail begint ook met "heb nog even gekeken"quote:Op donderdag 28 november 2013 16:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is overigens algemeen bekend dat bij sollicitaties de naam eerst op de sociale netwerken erdoor wordt gehaald..
Jah. Alles wat jij hier neer pleurt is Fok ook verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tijdens werktijd. Over werk, namens het bedrijf.²
Ik breng mijn zaak te ruste.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jah. Alles wat jij hier neer pleurt is Fok ook verantwoordelijk voor.
Je hoopt dat ze het niet menen maar het is gewoon niet goed te praten.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar ik weet dat ze het niet menen
Context vriend. Context.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hoopt dat ze het niet menen maar het is gewoon niet goed te praten.
Goeie vergelijking.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jah. Alles wat jij hier neer pleurt is Fok ook verantwoordelijk voor.
De context is nu dat je je dommer voordoet dan goed is voor de discussie.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De context is toch de afkomst of ben je een luie donder die steelt?
Met als verschil dat mijn beschuldiging geen serieuze was.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of er sprake is van laster zal de rechter dan ook beoordelen.
Ja.²
Nee, de context is dat er grapjes worden gemaakt omdat jij blijkbaar Marokkaan bent en dat zijn geen positieve uitingen over Marokkanen. Waarom moet iemand dat maar accepteren en als grapje zien?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De context is nu dat je je dommer voordoet dan goed is voor de discussie.²
Dat laat ik aan de rechters over.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:39 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Met als verschil dat mijn beschuldiging geen serieuze was.
En bij elk bedrijf is het meestal niet gewenst. De reden zal nu hopelijk duidelijk zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Intern.
Bij elk bedrijf worden grappen gemaakt over de rug van klanten/sollicitanten/medewerkers.
Dat juich ik alleen maar toe.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de rechters over.²
Als er extreem gechargeerd wordt en er bij wordt gelachen als het wordt gezegd ben ik daarentegen niet zo dom om het niet als grapje te zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee, de context is dat er grapjes worden gemaakt omdat jij blijkbaar Marokkaan bent en dat zijn geen positieve uitingen over Marokkanen. Waarom moet iemand dat maar accepteren en als grapje zien?
Daarom. Een zaak als deze kent alleen maar verliezers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |