Amen!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
En daarom ben je ook niet goed wijs.
Je hebt veel te veel vrij tijd merk ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Joh, heb je wat tegen assertieve negers of zo? Of ben je gewoon fan van de grote electronicaconcerns? Wat is je probleem? Dat bedrijf gaat goed de fout in, en nu maakt men gehakt van hun gedraai en gelul. Don't shoot the messenger.
Jij bent degene met de afwijkende mening, niet andersom.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Moeten ze lekker zelf weten waarover ze grapjes maken. Heb jij en de rest geen bal mee te maken, moraalridder.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:32 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Jij bent degene met de afwijkende mening, niet andersom.
Kennelijk kon die werknemer zo'n grap maken met zijn baas, dus er zijn meerdere mensen daar die het allemaal oké vinden. Dat bedrijf moet zichzelf verontschuldigen en verdedigen en ze moeten met iets beters komen dan "het was een grapje".
De medewerker is op non-actief gesteld en ze hebben zich verontschuldigd, dus wat zeur je nou, Quincy?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:32 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Jij bent degene met de afwijkende mening, niet andersom.
Kennelijk kon die werknemer zo'n grap maken met zijn baas, dus er zijn meerdere mensen daar die het allemaal oké vinden. Dat bedrijf moet zichzelf verontschuldigen en verdedigen en ze moeten met iets beters komen dan "het was een grapje".
Hoi Quinsy.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Racisme met racisme bestrijden.
Dat jij je lekker slaafs laat naaien wil nog niet zeggen dat iedereen dat lekker vindt.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik heb zeker wat mee te maken, ik ben ook donker gekleurd (neger) en zo ga je niet met mensen om. Geef maar gewoon toe dat jij een racist bent en eigenlijk vind dat bedrijven mensen mogen afwijzen vanwege hun huidskleur.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moeten ze lekker zelf weten waarover ze grapjes maken. Heb jij en de rest geen bal mee te maken, moraalridder.
Ik word niet genaaid want ik ben blank.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat jij je lekker slaafs laat naaien wil nog niet zeggen dat iedereen dat lekker vindt.
Juist wel joh! Weet je niet dat er een grote Joodse complot is om de blanke ras te onderdrukken en uiteindelijk uit te roeien?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik word niet genaaid want ik ben blank.
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik word niet genaaid want ik ben blank zolderkamerautist.
Wut? Ben je zo'n verzuurde die tegen de hele wereld vecht?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat jij je lekker slaafs laat naaien wil nog niet zeggen dat iedereen dat lekker vindt.
Een theatershow is niet hetzelfde als een bedrijfsbeleid.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik word niet genaaid want ik ben blank.
Zullen we Hans Teeuwen ook maar kapotmaken voor zijn negergrappen in zijn shows?
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een theatershow is niet hetzelfde als een bedrijfsbeleid.
Je weet dat dit een domme opmerking is... hoop ik?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een theatershow is niet hetzelfde als een bedrijfsbeleid.
Inderdaad, 3-voud. En dan nu speciaal voor jou: Een theatershow is precies hetzelfde als een bedrijfsbeleid.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet dat dit een domme opmerking is... hoop ik?
Nee, dat is gewoon zoquote:Op donderdag 28 november 2013 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
DISCRIMINATIE! Hij gaat je aanklagen doordat je hem voor autist uitmaakt!
Inderdaad, ik heb al een topicreport gedaan. Ik ben blank, geen autist en ik heb ook geen zolder, laat staan een zolderkamer. Daarbij kent deze user mij niet persoonlijk dus gaat hij er gemakshalve maar van uit dat ik minderwaardig ben.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
DISCRIMINATIE! Hij gaat je aanklagen doordat je hem voor autist uitmaakt!
Moet je even uitleggen hoe dat precies een domme opmerking is.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik noem je gewoon een zolderkamerautist omdat je overkomt als een zolderkamerautist. Dat is alles. Als ik mij vergist heb, hey, je weet goed te doen alsof je er één bent. No hard feelings.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb al een topicreport gedaan. Ik ben blank, geen autist en ik heb ook geen zolder, laat staan een zolderkamer. Daarbij kent deze user mij niet persoonlijk dus gaat hij er gemakshalve maar van uit dat ik minderwaardig ben.
Maar het mooiste is nog wel dat Ulx precies dezelfde mentaliteit laat zien als de getroffen 'racistische' medewerker van het electronikabedrijf door mij voor een autist uit te maken. Derhalve is deze user dan ook totaal niet serieus te nemen in zijn opmerkingen en opvattingen.
Helaas we hebben je al op noactief gesteld maar we klagen de rest van de familie aan want die heeft er vast iets mee te maken.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik noem je gewoon een zolderkamerautist omdat je overkomt als een zolderkamerautist. Dat is alles. Als ik mij vergist heb, hey, je weet goed te doen alsof je er één bent. No hard feelings.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |