"Ten eerste...."quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
hij wordt niet afgewezen puur omdat hij neger is. Maar ook omdat hij nauwelijks ervaring heeft met computers.
Is het niet waar dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:11 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken dat hij zelf geen schadevergoeding moet betalen door deze lastercampagne.
Daar ga jij niet over.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:23 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Die schadevergoeding slaat nergens op.
Jep.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Is er al een bedrijf opgestaan die hem een stage heeft aangeboden?
Voor hem gelukkig niet want dan had hij toch echt bot gevangen. Wat voor schade financieel of emtioneel heeft hij nou gelopen? Ze nemen hem niet aan omdat hij een neger is? Ik heb rood haar hoe vaak ik daar niks overgehoord heb nou zeg als ik toen iedereen had aangeklaagd en geld had gehad had ik al klaar geweest.quote:
Hoe vaak is dat al gebeurd dan, dat iemand zegt jou niet aan te nemen omdat je een ginger bent?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Voor hem gelukkig niet want dan had hij toch echt bot gevangen. Wat voor schade financieel of emtioneel heeft hij nou gelopen? Ze nemen hem niet aan omdat hij een neger is? Ik heb rood haar hoe vaak ik daar niks overgehoord heb nou zeg als ik toen iedereen had aangeklaagd en geld had gehad had ik al klaar geweest.
I'm a ginger i have no soul!
Als jij kunt aantonen dat je daardoor schade hebt geleden heb je recht op een schadevergoeding, zeker als de tegenpartij het met opzet deed.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Voor hem gelukkig niet want dan had hij toch echt bot gevangen. Wat voor schade financieel of emtioneel heeft hij nou gelopen? Ze nemen hem niet aan omdat hij een neger is? Ik heb rood haar hoe vaak ik daar niks overgehoord heb nou zeg als ik toen iedereen had aangeklaagd en geld had gehad had ik al klaar geweest.
I'm a ginger i have no soul!
Als ze in hun kleine lettertjes over het personeelsbeleid hebben staan dat ze streven naar een afspiegeling van de samenleving hadden ze er misschien mee weg kunnen komen.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef waht het volgende:
Misschien was de vacature nadrukkelijk voor een blanke IT-medewerker. Dan is het opeens minder opmerkelijk.
Geen idee in 97 was email nog niet gemeengoedquote:Op donderdag 28 november 2013 14:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat al gebeurd dan, dat iemand zegt jou niet aan te nemen omdat je een ginger bent?
Omdat ze hem een geschikte kandidaat vinden of speelt het zieligheidsgehalte mee??quote:
In the picture ermee komen speelt ook mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Omdat ze hem een geschikte kandidaat vinden of speelt het zieligheidsgehalte mee??
Vraag het ze anders.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Omdat ze hem een geschikte kandidaat vinden of speelt het zieligheidsgehalte mee??
Ben jij op school ook zo verzuurd? Kolere zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In the picture ermee komen speelt ook mee.
Maar we doen net alsof dat 2de bedrijf de beste bedoelingen heeft. Ok?
Vet zielig voor zo'n racist idd, waar is de tijd gebleven dat je gewoon prive mensen voor minderwaardig kon uitmakenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:21 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Hij kan er zelf niets aan doen, maar er is nav. die email wel weer een hele naming and shaming machine op gang gekomen. Dat vind ik kwalijk.
Naievelingquote:Op donderdag 28 november 2013 14:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ben jij op school ook zo verzuurd? Kolere zeg.
http://www.alternet.org/p(...)hly-miserable-people
De medewerker zelf maakte het mailtje openbaar door het naar buiten te sturen.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
En het is natuurlijk wel allemaal normaal om zo'n medewerker en zijn gezin te bedreigen dat ze moeten onderduiken? Dat heeft Jeffrey ook op zijn geweten door de mail openbaar te publiceren.
Die tijd heeft, net als de tijd van volksnuance, nooit bestaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat je gewoon prive mensen voor minderwaardig kon uitmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |