Twee ontzettende dooddoeners die nietszeggend zijn. Maar goed, het type mensen dat zichzelf 'kritisch op allochtonen' noemt valt sowieso zelden serieus te nemen. En al helemaal niet wanneer ze niet kritisch kunnen zijn omtrent de normen van correct taalgebruik.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:29 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ik heb heus wel donkere vrienden hoor..
maar ja blijkbaar mag je toch niet meer iets opletten op een bepaalde bevolkingsgroep ach tjah..
is goed mijn extreem linkse maat!.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Twee ontzettende dooddoeners die nietszeggend zijn. Maar goed, het type mensen dat zichzelf 'kritisch op allochtonen' noemt valt sowieso zelden serieus te nemen. En al helemaal niet wanneer ze niet kritisch kunnen zijn omtrent de normen van correct taalgebruik.
Met links en rechts heeft dit niets te maken. Maar ik kan van iemand als jij ook niet verwachten dat je dat begrijpt. Werkelijke alle kleinburgelijke gewoonte-spraken komen in je posts terug.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
is goed mijn extreem linkse maat!.
jij hebt gelijk!
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Met links en rechts heeft dit niets te maken. Maar ik kan van iemand als jij ook niet verwachten dat je dat begrijpt. Werkelijke alle kleinburgelijke gewoonte-spraken komen in je posts terug.
Het gaat niet over anders denken door jou, maar ničt denken, of iig op een laag niveau. En wie kan er nu iets niet accepteren? Mijn observatie is dat je een kleinburgerlijk persoon bent die de wereld om zich heen niet helemaal snapt en daarom gekozen heeft voor een simpel verhaal dat het allemaal een beetje kloppend maakt. Dit heb ik 4 posts geleden al gedaan. Maar jij blijft reageren, waarmee jij degene bent die niet kan hebben dat ik dergelijk gedrag als dusdanig omschrijf,quote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]ok.
Blijkbaar kan jij moeilijk accepteren dat iemand anders denkt over bepaalde zaken. Zoals ik al zei doe jij je ding, dan doe ik dat ook.
Freek de Jonge is jouw voorland.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het gaat niet over anders denken door jou, maar ničt denken, of iig op een laag niveau. En wie kan er nu iets niet accepteren? Mijn observatie is dat je een kleinburgerlijk persoon bent die de wereld om zich heen niet helemaal snapt en daarom gekozen heeft voor een simpel verhaal dat het allemaal een beetje kloppend maakt. Dit heb ik 4 posts geleden al gedaan. Maar jij blijft reageren, waarmee jij degene bent die niet kan hebben dat ik dergelijk gedrag als dusdanig omschrijf,
Echt wel. Jonge allochtonen hebben geen behoefte aan linkse betutteling en kunnen uitstekend voor zichzelf opkomen.quote:
geenstijl had daar wel een scherp artikel over. Een van hun laatste artikelenquote:Op vrijdag 29 november 2013 05:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die donker gekleurde (neger) is de boel nu wel aan het uitmelken (waarschijnlijk op aandringen van zijn advocaat). Eerst wilde hij alleen excuses van het bedrijf en daarmee zou de kous verder af zijn, maar nu wil hij toch een schadevergoeding en ontslag voor de desbetreffende medewerker, terwijl de bedrijven ondertussen in de rij staan om hem nu een stageplek aan te bieden om er zelf beter van te worden, ook al heeft 'ie geen benul van ict.
Onze zwarte medemens is tegenwoordig wel erg snel op de tenen getrapt.
Deze bedoel je? Jeffrey wil geld zien voor grap over huisjas Of deze? Jeffrey wil LALALAGELD zien voor negermail?quote:Op vrijdag 29 november 2013 05:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
geenstijl had daar wel een scherp artikel over. Een van hun laatste artikelen
deze http://www.geenstijl.nl/m(...)an_handophouden.htmlquote:Op vrijdag 29 november 2013 05:40 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Deze bedoel je? Jeffrey wil geld zien voor grap over huisjas
Erg scherp inderdaad en legt de vinger precies op de zere plek.
En door zo in de slachtofferrol te kruipen voldoet Jeffrey nu prima aan het stereotype neger.
Ja, ik had mijn bericht net aangepast.quote:Op vrijdag 29 november 2013 05:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
deze http://www.geenstijl.nl/m(...)an_handophouden.html
ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 05:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn bericht net aangepast.
Maar het is nu natuurlijk wel volstrekt ongeloofwaardig geworden dat het een 'principekwestie' voor Jeffrey is, zoals hij in verschillende media verklaart. Het is nu gewoon een 'luie neger wil makkelijk geld'-kwestie geworden.
Dat van die huisjas is uiteraard niet echt he.quote:Op vrijdag 29 november 2013 05:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja, tuurlijk
ik heb ook geen idee wat er discriminatoir/racistisch is aan spotten met iemand die in huis met zijn jas aan zit
De mode afzeiken van een neger is indirecte discriminatie. Daar moet geld voor gevangen worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 05:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wat er discriminatoir/racistisch is aan spotten met iemand die in huis met zijn jas aan zit
En jij noemt voor de grap je collega's wel eens niggers / nigga's.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, dan is bij deze bijna iedere ondernemer racistisch.
Context.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En jij noemt voor de grap je collega's wel eens niggers / nigga's.
Dit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:02 schreef kipknots het volgende:
Op de site van de rijksoverheid staat dat bij discriminatie bij een sollicitatie (op bv leeftijd, geloof of ras) een gegronde reden kan zijn om naar de rechter te stappen voor een schadevegoeding.
Het bedrijf is nog steeds degene die fout zit. Jeffrey maakt gewoon gebruik van zij. Rechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |