In seizoen 7 gaat Barney trouwen, dus hou vriendin in de gaten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:29 schreef Seikcid het volgende:
Toevallig is ze die hele serie aan het kijken op Netflix.
K!quote:
Maastrichtquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:57 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Woont jouw huis daar dan ook ergens?
Das redelijk dichtbij mijquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastrichtalweer ruim 2,5jaar, daarvoor Utrecht
jij hier?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Das redelijk dichtbij mijSittard
Wat heb je met Krengetje1 gedaan?quote:
Gewoon je inloggegevens op je arm laten tatoeėrenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:40 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Ben jaren geleden van mailadres veranderd.. en oude inloggegevens van Fok! kwijt..
Ik denk een jaar of 4 *schaam*. Maar ben vrijwillig terug hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon je inloggegevens op je arm laten tatoeėren![]()
Hoe lang ben je hier weg geweest? En ben je vrijwillig of onder dwang terug?
4 jaar al...jezus...de tijd vliegtquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:44 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Ik denk een jaar of 4 *schaam*. Maar ben vrijwillig terug hoor
Ja gaat echt snel he, had ook niet gedacht dat iemand me nog zou kennen hierquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 jaar al...jezus...de tijd vliegt
Hier verandert toch nooit ene fuck.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:48 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Ja gaat echt snel he, had ook niet gedacht dat iemand me nog zou kennen hier
ik herken je username wel en idd dat je in limburg woonde of ging wonen maar verder kan ik zo niks opnoemen...sorryquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:48 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Ja gaat echt snel he, had ook niet gedacht dat iemand me nog zou kennen hier
Zei het meubilairquote:
Hahaha klopt bijna, woonde daar eerst, toen 200km verderop en nu weer terugquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik herken je username wel en idd dat je in limburg woonde of ging wonen maar verder kan ik zo niks opnoemen...sorry
Dus je was eindelijk ontsnapt aan limburg en dan ga je terug?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:51 schreef Krengetje2 het volgende:
[..]
Hahaha klopt bijna, woonde daar eerst, toen 200km verderop en nu weer terug
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus je was eindelijk ontsnapt aan limburg en dan ga je terug?
Alleen als het onder water staatquote:
Ja vanuit de Singles reeksquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken geen krengetje1?
Was dat een singles ding of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |