SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 28-11-2013 01:29:30 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://www.easports.com/u(...)2014/video/178136554
Leuke 3-1 dit. Actie vooraf staat er uiteraard weer niet op.
Jobson.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had Wally ernaast, mooi koppeltje ookquote:Op donderdag 28 november 2013 00:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zijn kompaan deed het ook altijd goed
[ afbeelding ]
Adryan en Eder op wide CAM
Deze meneer was ook niet slecht
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
80K kostte hij toen.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
twitter:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Blinktequote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Blinkte iedere wedstrijd uit tussen de silvers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blonk.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Blinkte iedere wedstrijd uit tussen de silvers
Deze meneer was wel duur![]()
![]()
Dribbling abuserquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blonk.
[ afbeelding ]
Deze meneer was wel duur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan je mooi even daarna een Onyx vangen onder de dekens.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Zhano post ff fifa 12 Jara, ik ga zo slapenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Training kaartjes abusen op z'n Toefjesquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blonk.
[ afbeelding ]
Deze meneer was wel duur
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zijn 5 verschillende, hij spaart ze dus gewoon. Elk nieuw type met een kleine verandering hoort erbijquote:Op woensdag 27 november 2013 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Al die Veyrons is toch overbodigDie Austin Martin
Geen S65 AMG
![]()
![]()
Heb je geen Modric?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de haters:
[ afbeelding ]
(Pas in de nadagen gekocht)
Voor DudeW:
[ afbeelding ]
(Vorig jaar gekocht terwijl 13 al geruime tijd uit was ivm tamperban oude acc.)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GODVER BOOOOH SCHITTERENDquote:Op donderdag 28 november 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de haters:
[ afbeelding ]
(Pas in de nadagen gekocht)
Voor DudeW:
[ afbeelding ]
(Vorig jaar gekocht terwijl 13 al geruime tijd uit was ivm tamperban oude acc.)![]()
Die Al-Nassr kit is echt tof
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie nu pas dat de verkeerde Serero header in de OP staat.
Da's de ekte.
duur geintje.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bohhh
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Da's de ekte.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
such paintquote:Op donderdag 28 november 2013 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Da's de ekte.
Many skill
So comic sans
Wow![]()
Drinking BuddiesHopen op een sexscene met Olivia Wild die maar niet kwam
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Er gebeurt gewoon niks in die film. Alsof ik naar een docu zit te kijken over een paar mensen die gewoon een normaal saai leven hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 02:15 schreef BDIL het volgende:
Drinking BuddiesHopen op een sexscene met Olivia Wild die maar niet kwam
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Pranjicquote:Op donderdag 28 november 2013 02:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb alleen FUT 11 shit in generations zitten, in 12 en 13 alles verkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkort maar weer eens een Joegoslaven team maken, fuck chem.
En ook Hooi PotS![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 07:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb wel eens warmere begroetingen gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
LOL. De hele week hebben er maar max 10 IF Onazi's tegelijkertijd op gestaan. Nu is TOTW om, en staan er ineens 30 te koop....en dat al zo vroeg op de dag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gokje op de vroege ochtend: IF Altintop gekocht voor 65k. Staan verder maar 2 andere op: goedkoopste BIN: 110k.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan..?quote:Op donderdag 28 november 2013 08:19 schreef Joodnl het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nog 14 uur en 41 minutenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah! Ik wacht voorlopig maar ff af denk ikquote:Op donderdag 28 november 2013 08:30 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Gaan de deuren van Game Mania open
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopelijk krijg je een goede meequote:Op donderdag 28 november 2013 08:30 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Gaan de deuren van Game Mania open
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb mijn ps4 versie al binnen van fifaNu de ps4 nog.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat gebeurt er als je die in een PS3 steekt?quote:Op donderdag 28 november 2013 08:44 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb mijn ps4 versie al binnen van fifaNu de ps4 nog.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee, En ben ook niet van plan om er achter te komen.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je die in een PS3 steekt?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hehehe.... Ik ken niet wachten...(sta vanavond voor de deur)quote:Op donderdag 28 november 2013 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah! Ik wacht voorlopig maar ff af denk ik
Had er zelfs 2 in pre-order staan... (1 voor mij en 1 voor me zoon van 11)
Maar vond dat best zonde...Dus had de 2e aan maatje beloofd. Die ziet er nu vanaf...Dus 2e staat nu op MP. ben een bod van 520![]()
![]()
IF Tardelli![]()
Daar ga ik een team om bouwen
Goedemoggel btw, ik vind Fut op dit moment zowaar een beetje leukZolang mijn internet meewerkt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Serieus?quote:Op donderdag 28 november 2013 08:47 schreef Joodnl het volgende:
[..]
hehehe.... Ik ken niet wachten...(sta vanavond voor de deur)
Had er zelfs 2 in pre-order staan... (1 voor mij en 1 voor me zoon van 11)
Maar vond dat best zonde...Dus had de 2e aan maatje beloofd. Die ziet er nu vanaf...Dus 2e staat nu op MP. ben een bod van 520
Bieden ze op MP gewoon over de marktprijs heen? Geen geduld die mensen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TTquote:Op donderdag 28 november 2013 08:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Tardelli![]()
Daar ga ik een team om bouwen
Goedemoggel btw, ik vind Fut op dit moment zowaar een beetje leukZolang mijn internet meewerkt
Pacehoer ben je ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft er niets mee te maken, Tardelli is een koningquote:![]()
Maarja, ook dat
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bij PSV bakte hij er helemaal niks vanquote:Op donderdag 28 november 2013 08:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken, Tardelli is een koning![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik was zijn enige fanquote:Op donderdag 28 november 2013 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij PSV bakte hij er helemaal niks van
Elke dag![]()
Ja, wist ook niet dat er zulke gekken warenquote:Op donderdag 28 november 2013 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus?
Bieden ze op MP gewoon over de marktprijs heen? Geen geduld die mensen![]()
Heb er wel meteen Fifa uit en me camera![]()
Als je slim bent, geef je de kapotte wegquote:Op donderdag 28 november 2013 08:55 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, wist ook niet dat er zulke gekken waren![]()
Heb er wel meteen Fifa uit en me camera(als er eentje faalt)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nog wel zorgen dat die bieder dat bedrag ook daadwerkelijk betaalt, maar het zou wel een hele mooie deal zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 08:55 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, wist ook niet dat er zulke gekken waren![]()
Heb er wel meteen Fifa uit en me cameraEn waarschijnlijk is dat nog steeds zo, want heel duur is-ie nietquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[quote]Op donderdag 28 november 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog wel zorgen dat die bieder dat bedrag ook daadwerkelijk betaalt, maar het zou wel een hele mooie deal zijn
Ik doe alleen aan afhalen![]()
![]()
Ik bedoel te zeggen dat ik het nog wel eens heb meegemaakt dat ik als verkoper een bieder mailde dat ik akkoord was met zijn bod, en of hij het dan op wilde halen, of dat ik het moest opsturen. En vervolgens kreeg ik nooit meer reactie. Blijkbaar hebben ze dan toch spijt van hun bodquote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef Joodnl het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 november 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog wel zorgen dat die bieder dat bedrag ook daadwerkelijk betaalt, maar het zou wel een hele mooie deal zijn
Ik doe alleen aan afhalen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Owww.... hahaha...quote:Op donderdag 28 november 2013 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat ik het nog wel eens heb meegemaakt dat ik als verkoper een bieder mailde dat ik akkoord was met zijn bod, en of hij het dan op wilde halen, of dat ik het moest opsturen. En vervolgens kreeg ik nooit meer reactie. Blijkbaar hebben ze dan toch spijt van hun bod
Ja, maar ik heb een beetje zitten rondkijken... op MP.
En daar wordt heel veel ronde de 500 a 525 geboden, dus als hij niet wil..is er wel een ander (hoop ik)
En anders raak ik hem gewoon voor de 400,- kwijt![]()
![]()
Ik vond hem helemaal niet zo slecht, maar hij kreeg nauwelijks kansen.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij PSV bakte hij er helemaal niks van
Net als Fagner (die goede silver RB).
Of de Argentijn Osmar Fereyra (1 lullig wedstrijdje mee mogen doen)
Daarna mocht elke Marcelo en andere kneuzige Engelaar tientallen wedstrijden slecht blijven spelen. Beleid
[ Bericht 10% gewijzigd door DutchSL op 28-11-2013 09:35:15 ]![]()
Ajax had Filipe Luis, PSV Faggy Fagner
En Feyenoord "had" FredAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Bastosquote:Op donderdag 28 november 2013 09:35 schreef Tim86 het volgende:
x had Filipe Luis, PSV Faggy Fagner
En Feyenoord "had" Fred
PSV had ook Huntelaar, ook maar 1 wedstrijdje bij het eerste mogen invallen. Grootste fout ooit van Hiddink.
Ruilen tegen Sibon![]()
![]()
PSV had ook Nathan Coe en die is deze week IF (maar wat was die slecht)
Over het TOTW gesproken, zou zo'n Damjanovic uit de Koreaanse competitie nu onhaalbaar voor Nederlandse clubs?![]()
moest je Djeetje's zaad daarvoor doorslikken of was goed aflikken langs het randje voldoende?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 november 2013 09:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
moest je Djeetje's zaad daarvoor doorslikken of was goed aflikken langs het randje voldoende?
U yelly?![]()
Damjanovic is een geval apart volgens mij. Die wil gewoon echt daar wonen en spelen. Kan makkelijk wat niveaus hoger aan.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:42 schreef DutchSL het volgende:
Over het TOTW gesproken, zou zo'n Damjanovic uit de Koreaanse competitie nu onhaalbaar voor Nederlandse clubs?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neuh. Ik kan het ook wel betalen overigensquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Salarissen in de K-league liggen ook niet veel hoger dan hier geloof ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Damjanovic is een geval apart volgens mij. Die wil gewoon echt daar wonen en spelen. Kan makkelijk wat niveaus hoger aan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat heeft iedereen met u jelly?
Xbox Legends gebruikers, Ronaldo gebruikers enz enz..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gisteren tegen ienand met IF Neymar, Robben, Vieri en Zola gespeeld. Kneus ging achterin rindtikken laatste half uur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo triestquote:Op donderdag 28 november 2013 09:54 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren tegen ienand met IF Neymar, Robben, Vieri en Zola gespeeld. Kneus ging achterin rindtikken laatste half uur
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eddie Johnson toen hij alleen nog maar pace had.quote:PSV had ook Nguyen.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:42 schreef DutchSL het volgende:
Over het TOTW gesproken, zou zo'n Damjanovic uit de Koreaanse competitie nu onhaalbaar voor Nederlandse clubs?![]()
Effenberg is wel een beest zeg. je kan wel merken dat die legends toch iets extra's hebben. Heb em in 451 staan samen met Ozil op de CAM. Effenberg kan geweldig afstandschieten en hij heeft hoge intercepties dus hij pakt nog wel eens een bal af ook![]()
Het is wel een stuk rustiger geworden hier. Dat vind ik ook wel een beetje jammerquote:Op donderdag 28 november 2013 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik mis Thorb...en Dreetje![]()
Overigens is dit in niet-willekeurige volgordeBeetje ouwehoeren enzo. maar dat wordt ook een stuk minder
![]()
Het is mij natuurlijk vooral te doen om de kwaliteitsposts van beide herenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is wel een stuk rustiger geworden hier. Dat vind ik ook wel een beetje jammerBeetje ouwehoeren enzo. maar dat wordt ook een stuk minder
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is mij natuurlijk vooral te doen om de kwaliteitsposts van beide heren![]()
![]()
Echt?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Morgen is Thorb weer terug toch?
Ik constateer alleen dat hij al een hele tijd weg is...weet niet eens of dat tijdelijk is ofzo.
Niet dat ik het met jou niet gezellig vind trouwens hoor Trapzie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maak me gek, maak me gekquote:Op donderdag 28 november 2013 11:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben er gelukkig ook nogKan ik mijn ervaring nog altijd delen met jullie over de xbox one
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij doet het blijkbaar voor de zwarte kaartjesquote:
Er zijn namelijk voor dat geld 10 betere CB in de BPL te vinden dan Figueroa
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ervaring me de console is zeer positief. echt heel positief verrast. Console zelf is echt megastil en wordt helemaal niet warm ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maak me gek, maak me gek
Over de interface van het dashboard kan ik wel zeggen dat het behoorlijk verwarrend is in het begin, echt goed zoeken waar alles zit en ook hoe je vrienden kan toevoegen enzo. Je friendslist is ook helemaal veranderd. Je hebt nu 2 soorten lijsten, een follow lijst en een followers lijst. In de follow lijst staan je vrienden die jij volgt en in de followers lijst staan mensen die jou hebben gefollowed. kan je het nog volgen ?
Wat wel jammer is is dat je geen voice berichten meer kan afluisteren, die optie zit er gewoon niet in en ook private chat is er niet meer, alleen nog maar party chat dus wat ik eerst dacht dat je nog wel via private chat met mensen op de xbox360 kon communiceren dat zit er niet in.
Wat ik ook een toffe feature vind is dat wanneer je iets tofs doet in een spel dat xbox een clip er van opneemt. Deze clip kan worden bekeken door al je vrienden in je friendslist in een programma genaamd upload. Hier kan je ook filmpjes bekijken van niet alleen je vrienden maar ook van andere die niet in je friendslist staan en dat kunnen ook filmpjes zijn van andere games.
Verder zitten er ook apps op zoals Twitch , Lekker livestreams kijken van mensen die games spelen zoals Fifa enzo.
Ik heb via een omweg mijn paypal account toegevoegd. Ik heb nu regio USA gekozen en betaal met Dollars. Voor een spel betaald je 59 dollar, dus 45 euro. Dat is wel redelijk goedkoop. Heb buiten Fifa 14 ook al Forza 5 gekocht en die is ook erg leuk en zeer mooie graphics![]()
wil een x proberen zeker 100% handicapquote:Op donderdag 28 november 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij doet het blijkbaar voor de zwarte kaartjes
Er zijn namelijk voor dat geld 10 betere CB in de BPL te vinden dan Figueroa![]()
daarna miss een silver team engels of br![]()
Klinkt goed! Maar als ik een nieuwe console koop, wordt het toch een ps4 denk ikquote:Op donderdag 28 november 2013 11:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ervaring me de console is zeer positief. echt heel positief verrast. Console zelf is echt megastil en wordt helemaal niet warm ofzo.
Over de interface van het dashboard kan ik wel zeggen dat het behoorlijk verwarrend is in het begin, echt goed zoeken waar alles zit en ook hoe je vrienden kan toevoegen enzo. Je friendslist is ook helemaal veranderd. Je hebt nu 2 soorten lijsten, een follow lijst en een followers lijst. In de follow lijst staan je vrienden die jij volgt en in de followers lijst staan mensen die jou hebben gefollowed. kan je het nog volgen ?
Wat wel jammer is is dat je geen voice berichten meer kan afluisteren, die optie zit er gewoon niet in en ook private chat is er niet meer, alleen nog maar party chat dus wat ik eerst dacht dat je nog wel via private chat met mensen op de xbox360 kon communiceren dat zit er niet in.
Wat ik ook een toffe feature vind is dat wanneer je iets tofs doet in een spel dat xbox een clip er van opneemt. Deze clip kan worden bekeken door al je vrienden in je friendslist in een programma genaamd upload. Hier kan je ook filmpjes bekijken van niet alleen je vrienden maar ook van andere die niet in je friendslist staan en dat kunnen ook filmpjes zijn van andere games.
Verder zitten er ook apps op zoals Twitch , Lekker livestreams kijken van mensen die games spelen zoals Fifa enzo.
Ik heb via een omweg mijn paypal account toegevoegd. Ik heb nu regio USA gekozen en betaal met Dollars. Voor een spel betaald je 59 dollar, dus 45 euro. Dat is wel redelijk goedkoop. Heb buiten Fifa 14 ook al Forza 5 gekocht en die is ook erg leuk en zeer mooie graphics
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben er nog steeds niet uit of handicap nu aan de IF's ligt, of aan de (overall) rating van je team...je kan mooi de proef op de som nemenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:22 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
wil een x proberen zeker 100% handicap![]()
daarna miss een silver team engels of br
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik krijg vrijdag ook de PS4 binnen van Bol.comquote:Op donderdag 28 november 2013 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar als ik een nieuwe console koop, wordt het toch een ps4 denk ik![]()
Ik ga Killzone erbij halen
![]()
Jij koopt gewoon een Xbox one en een PS4?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag ook de PS4 binnen van Bol.com![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag ook de PS4 binnen van Bol.com![]()
![]()
![]()
En spitsenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij doet het blijkbaar voor de zwarte kaartjes
Er zijn namelijk voor dat geld 10 betere CB in de BPL te vinden dan Figueroa![]()
Lukaku was ook maar dikke schijt bij mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Could be, weinig ervaring met Bendtner![]()
Ik heb 1 voordeel. Vriendin betaald ook mee, allebei de helft omdat zij gamen ook leuk vind doen we het op deze manier. Ik ben er tevreden mee hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij koopt gewoon een Xbox one en een PS4?![]()
![]()
Je kan de X1 ook op laten nemen door "Xbox record that" te zeggen dan neemt hij de afgelopen 30 seconden opquote:Op donderdag 28 november 2013 11:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ervaring me de console is zeer positief. echt heel positief verrast. Console zelf is echt megastil en wordt helemaal niet warm ofzo.
Ik heb via een omweg mijn paypal account toegevoegd. Ik heb nu regio USA gekozen en betaal met Dollars. Voor een spel betaald je 59 dollar, dus 45 euro. Dat is wel redelijk goedkoop. Heb buiten Fifa 14 ook al Forza 5 gekocht en die is ook erg leuk en zeer mooie graphics![]()
Ik kan leukere dingen bedenken die je met je vriendin kan doenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb 1 voordeel. Vriendin betaald ook mee, allebei de helft omdat zij gamen ook leuk vind doen we het op deze manier. Ik ben er tevreden mee hoor
Verder: *betaaltNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, dat doen we ook hoor, ik weet waar je op doeltquote:Op donderdag 28 november 2013 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan leukere dingen bedenken die je met je vriendin kan doen
Verder: *betaalt![]()
![]()
Die feature heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan de X1 ook op laten nemen door "Xbox record that" te zeggen dan neemt hij de afgelopen 30 seconden op![]()
Werkt goed want bij mij neemt hij bijvoorbeeld met FIFA vaak reddingen van de keeper op in plaats van longshots die net mis gaan of skillmovesquote:Op donderdag 28 november 2013 11:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die feature heb ik nog niet geprobeerd.![]()
Zou die dat ook doen bij mensen die zich proberen verstaanbaar te maken met gebrekkig Engels (ik noem geen namen)?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkt goed want bij mij neemt hij bijvoorbeeld met FIFA vaak reddingen van de keeper op in plaats van longshots die net mis gaan of skillmoves
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet dus niet of het aan mij ligt maar als ik roep dat doen die commands het niet goed. Misschien de kinect sensor wat beter afstellen want ik moet echt zowat gaan schreeuwen wilt dat ding me verstaan. haha
![]()
speelt niet voor niks op de ps3 he, was allemaal van te voren al rekening mee gehoudenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou die dat ook doen bij mensen die zich proberen verstaanbaar te maken met gebrekkig Engels (ik noem geen namen)?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
speelt niet voor niks op de ps3 he, was allemaal van te voren al rekening mee gehouden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou die dat ook doen bij mensen die zich proberen verstaanbaar te maken met gebrekkig Engels (ik noem geen namen)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maver, kun je je team eens posten waar je Effenberg in hebt?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet dus niet of het aan mij ligt maar als ik roep dat doen die commands het niet goed. Misschien de kinect sensor wat beter afstellen want ik moet echt zowat gaan schreeuwen wilt dat ding me verstaan. haha
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)delijk-beperkt.dhtml
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maver, kun je je team eens posten waar je Effenberg in hebt?
Dit heb ik nu staan![]()
Thnx, nicequote:Op donderdag 28 november 2013 12:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu staan
Zijn die workrates van Effenberg niet vervelend voor een cam? Wil hem zelf ook wel halen voor een 433(4)![]()
Ik vind het wel meevallen. Hij komt goed uit de verf op CAM voor mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx, nice
Zijn die workrates van Effenberg niet vervelend voor een cam? Wil hem zelf ook wel halen voor een 433(4)![]()
je moet in het duits praten. XBOX JETZT EINE AUFNAHME MACHEN SCHNELL SCHNELLquote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Vanochtend vroeg zag ik er 1 niet weggaan, die had 900.000 start prijs. Ik heb er 1,1m voor betaald. Daar had ik misschien nog winst op kunnen makenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik denk dat ik hem binnenkort ook maar ga proberen dan![]()
Ze houden iedere week een meeting op de zaterdag of zondag in de Arena.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)delijk-beperkt.dhtmlHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
iedere twee weken slimmerikquote:Op donderdag 28 november 2013 12:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze houden iedere week een meeting op de zaterdag of zondag in de Arena.![]()
Toppers in concert. De andere keren staren ze voor de poorten.quote:Hala Madrid !
Ik zal hem voor jou wel in het Turks zetten, ok?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik spreek geen woord Turks, maar okquote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal hem voor jou wel in het Turks zetten, ok?![]()
![]()
Nepturk !1!!!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik spreek geen woord Turks, maar ok![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet in het duits praten. XBOX JETZT EINE AUFNAHME MACHEN SCHNELL SCHNELL
Nog nooit in mijn FIFA leven een bronze IF uit een pack getrokken.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog nooit in mijn FIFA leven een bronze IF uit een pack getrokken.![]()
Ik wel, al ben ik vergeten wie (DS2 weet jij het nog?).quote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maar nog nooit een silver IF.
Dit jaar ook maar één gouden IF: Sneijder.![]()
Heb 2x TOTY Zoet en een TOTY Akinfenwa gehad maar geen echte IF volgens mijquote:Op donderdag 28 november 2013 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En een silver TOTY uit een bronze pack![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb 2x TOTY Zoet en een TOTY Akinfenwa gehad maar geen echte IF volgens mij
En een silver TOTY uit een bronze pack![]()
dat is wel kut.
![]()
Ik heb trouwens wel eens TOTY Zusi gehad uit een bronze zit ik ineens te bedenken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IF Leiva in 12 en IF Totti in 13 is de schamele oogst hier.![]()
Beste pull qua waarde was Fernando Torres, toen hij nog 100k waard was. (die ik later verkocht voor 200c.)
Heb nog nooit een echte topper uit een pakje gehad. Heb er wel van geleerd want koop dit jaar geen pakjes itt vorig jaar toen al mijn geld op ging aan pakjes.
Uit de pakjes die ik uit de promo krijg zit meestal niet veel.![]()
Ik had vorig jaar IF Ozil
En het jaar daarvoor IF Cavani, in mijn allereerste pack
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft iemand Drenthe hier weleens in een team gehad.Zijn stats lijken zo goed.
Rijst. En was er wel tevreden over.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Prima stats inderdaad...alleen lastig te linken, want Championship...quote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kwakman IFquote:Op donderdag 28 november 2013 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima stats inderdaad...alleen lastig te linken, want Championship...![]()
Duurste dit jaar: Neymar 300k
Duurste ooit: Messi in 11/12, maar in 13/14 is hij veel duurder dan hij toen was (650k ofzo)![]()
Wil je full silver/full gold? of mag het ook een mix zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima stats inderdaad...alleen lastig te linken, want Championship...![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef wieisboos het volgende:
Er is dus een nieuwe cup, entry requirements: minimum number of nationalities: 1 in the squad's starting 11.![]()
![]()
Dat is een pittige.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
verklaar je naderquote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Alleen rijdenhet is maar goed dat ik geen auto heb anders zou ik echt overal naar toe rijden
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Alleen rijdenhet is maar goed dat ik geen auto heb anders zou ik echt overal naar toe rijden
Deed ik toen ik mijn rijbewijs pas had ook, ging ik gewoon uren rijden. Helaas hebben we die auto niet meer, daar had ik gewoon plezier om in te rijden. In het weekend beetje taxi spelen voor wat vrienden en er ook nog wat geld aan overhouden.
![]()
Je werkt bij easyway?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
Uiteindelijk vind ik het niet zo spannend meer hoor
Alleen leuk als ik voor mijn werk een dikke bak krijg.![]()
![]()
Welk jaar was het? En nee, ik weet niet meer wie.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wel, al ben ik vergeten wie (DS2 weet jij het nog?).
Maar nog nooit een silver IF.
Dit jaar ook maar één gouden IF: Sneijder.![]()
Moet ik je even kankerklapjes komen geven?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Neen. En stop met irritant doen kut limbo.![]()
Hij is de prive chauffeur van Roy Donders. Betaling in natura.quote:Hala Madrid !
Ik hoef niks, heb genoeg teamsquote:Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Wil je full silver/full gold? of mag het ook een mix zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is de prive chauffeur van Roy Donders. Betaling in natura.![]()
![]()
Zie hem al zitten in zijn huispak.![]()
Zit ff te kloten met die Drenthe maar daar is idd echt weinig mee te makenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoef niks, heb genoeg teams![]()
Meej glitterkes en pailletekes.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
Zie hem al zitten in zijn huispak.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan wordt je weer de kroeg uitgezet en mag je er de komende maanden niet inquote:Op donderdag 28 november 2013 14:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moet ik je even kankerklapjes komen geven?.
![]()
QPR heeft een paar aardige middenvelders en speelt ook Championship. En Drenthe is LM toch? Linken met Buttnertje misschienquote:Op donderdag 28 november 2013 14:48 schreef Freire het volgende:
[..]
Zit ff te kloten met die Drenthe maar daar is idd echt weinig mee te maken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja klopt maar probeerde er wat meer competities in te krijgenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
QPR heeft een paar aardige middenvelder en speelt ook Championship. En Drenthe is LM toch? Linken met Buttnertje misschien![]()
Gewoon linken met Guthrie aangezien die ook bij Reading speelt.. rest MLSquote:Op donderdag 28 november 2013 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
QPR heeft een paar aardige middenvelders en speelt ook Championship. En Drenthe is LM toch? Linken met Buttnertje misschien![]()
Ik was er ook mee bezig, maar het is prima te doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:48 schreef Freire het volgende:
[..]
Zit ff te kloten met die Drenthe maar daar is idd echt weinig mee te makenDit had ik bijvoorbeeld al.
Jammer van zijn 2* weak foot.
Rekik kan ook LCB en dan Stockdale op doel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wacht ik je op bij de kebabzaakquote:Op donderdag 28 november 2013 14:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan wordt je weer de kroeg uitgezet en mag je er de komende maanden niet in.
![]()
Daar kom ik niet meer inquote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wacht ik je op bij de kebabzaak.
Ben eruit gestift.![]()
Ik vind het wel mooi om te lezen hoe groot de chaos is voor die PS4 release. Iedereen aan het stressen of ze hem morgen wel krijgen. 1ste, 2de batch e.d.
Ineens komen er weer bestelmogelijkheden
best geinigFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar kom ik niet meer in.
Ben eruit gestift.
elleboog op tafel, STIFT!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben eruit gestift.Feyenoord Rotterdam![]()
Het was meer, elleboog op glazen toonbank boze turk ik deed het nog een keer of 4 werd eruit gegooidquote:![]()
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben eruit gestift.![]()
![]()
Heb inderdaad ook Emnes en Anita.. zo eens kijken wat ik er van bak uiteindelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was er ook mee bezig, maar het is prima te doen.Dit had ik bijvoorbeeld al.
[ afbeelding ]
Jammer van zijn 2* weak foot.
Rekik kan ook LCB en dan Stockdale op doel.![]()
Bak ze maar lekker bruin ouwe pik.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:54 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb inderdaad ook Emnes en Anita.. zo eens kijken wat ik er van bak uiteindelijk![]()
jack in the boxquote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben eruit gestift.![]()
Wat is mijn beste pull?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welk jaar was het? En nee, ik weet niet meer wie.
Ik weet nog dat jij IF Melo als GK had![]()
![]()
Uit een bronze pack of in het algemeen?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat is mijn beste pull?
Ik weet nog dat jij IF Melo als GK had![]()
In het algemeen.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uit een bronze pack of in het algemeen?![]()
![]()
En Djeetje erachterquote:Op donderdag 28 november 2013 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
#CDMsindespitsdonderdag #spitsenopCDMdonderdag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
#CDMsindespitsdonderdag #spitsenopCDMdonderdag
Hala Madrid !
yes ik sta in de spitsquote:Op donderdag 28 november 2013 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
#CDMsindespitsdonderdag #spitsenopCDMdonderdag![]()
![]()
Precies, in FUT 13 opende ik mijn eerste goldpack met coins pas in decemberquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer.. ik kan me sowieso niet herinneren dat jij veel packs opende.
Heb in FUT 12 wel een keer of 3 waardeloze silver/bronze IF's gepulled
Als ik thuis ben de eerste wedstrijdjes met the commander![]()
![]()
Ik weet alleen dat je in het begin 2 goede spelers had in loyalty packs. Die IFs van FUT12 weet ik echt niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Precies, in FUT 13 opende ik mijn eerste goldpack met coins pas in december
Heb in FUT 12 wel een keer of 3 waardeloze silver/bronze IF's gepulled
Als ik thuis ben de eerste wedstrijdjes met the commander![]()
Dat moment nadat je na 3 uur reizen eindelijk thuis bent, nadat je de avond ervoor hachee hebt gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Prima team, dit is mijn nieuwe team:quote:Op donderdag 28 november 2013 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
#CDMsindespitsdonderdag #spitsenopCDMdonderdag![]()
![]()
Hoezo Klaassen?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Prima team, dit is mijn nieuwe team: [ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij probeert een pauper team te makenquote:Hala Madrid !
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Dat moment nadat je na 3 uur reizen eindelijk thuis bent, nadat je de avond ervoor hachee hebt gegeten.Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Dat moment nadat je na 3 uur reizen eindelijk thuis bent, nadat je de avond ervoor hachee hebt gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Dat moment nadat je na 3 uur reizen eindelijk thuis bent, nadat je de avond ervoor hachee hebt gegeten.Heerlijk is dat altijd manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dante.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt erg fijn, mis alleen wel een echte stopper.. iemand tips?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Christopper Samba.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt erg fijn, mis alleen wel een echte stopper.. iemand tips?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij doet het beter dan Santana dus je hebt een puntquote:iks dee die zit al in mijn rusjan liek tiemquote:![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef deSleep het volgende:
Lijkt me een leuk team om mee te spelen rolls-reus.Thorb?
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef deSleep het volgende:
Lijkt me een leuk team om mee te spelen rolls-reus.dat is het ook
![]()
![]()
Niet slecht.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:24 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bazen heb ik om drenthe heen staan lindgren.
de toekomstquote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
Litecoin in 5 dagen van 7 naar 37 euro. Wat is dat toch met die coins
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De meest rechtse dwerg staat te zeven. Leuk leuk leuk leuk.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
We weten al lang dat je dreetje bentquote:Op donderdag 28 november 2013 16:09 schreef deSleep het volgende:
Jullie denken dat ik Thorb ben?
Dan moet ik jullie teleurstellen.![]()
Een heel zootje verkocht, dit is het enige wat nog over is.
Als m'n TP leeg is, heb ik nog zo'n 450k. Iemand die een leuk teampje weet?Ik zit eraan te denken om mijn golds ook te verkopen, maar heb geen idee wat ik met de coins zou moeten.
Dat is een maand.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Boilesen rest van het kalenderjaar eruit lekker jezus jezus is weer toegeslagen ik word jehovaValt ook wel weer mee.
Ibra kopenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als m'n TP leeg is, heb ik nog zo'n 450k. Iemand die een leuk teampje weet?Ik zit eraan te denken om mijn golds ook te verkopen, maar heb geen idee wat ik met de coins zou moeten.
![]()
![]()
paar oefenwedstrijden om zijn vorm te herpakken en hij mist in totaal 3 wedstrijden ofzoquote:Op donderdag 28 november 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is een maand.Valt ook wel weer mee.
Feyenoord Rotterdam![]()
je laat zeker al je posts nakijken door ajacied7 vandaar dat het zo lang duurt voordat je postquote:![]()
Heb ik al eens gehad.quote:Ik ga m'n golds trouwens wel verkopen nu. Ik zie wel wat ik met m'n coins doe.
Laagste bin 140k.
In welk tam had je hem? En was hij goed?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ik al eens gehad.Ik ga m'n golds trouwens wel verkopen nu. Ik zie wel wat ik met m'n coins doe.
[ afbeelding ]
Laagste bin 140k.![]()
![]()
dat is een maand te lang met Poulsen op het middenveldquote:Op donderdag 28 november 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is een maand.Valt ook wel weer mee.
![]()
Ben je gek Duarte is net terugquote:Op donderdag 28 november 2013 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is een maand te lang met Poulsen op het middenveld![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
In welk tam had je hem? En was hij goed?
Beste spits in het spel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je laat zeker al je posts nakijken door ajacied7 vandaar dat het zo lang duurt voordat je post![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 28 november 2013 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste spits in het spel.team ziet er goed uit, alleen 352 vond ik niks aan. Misschien ibra maar in 433(4) proberen
![]()
shiiiit das waar, lekker schone CDMquote:Op donderdag 28 november 2013 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ben je gek Duarte is net terug![]()
![]()
Alles bij elkaar zo'n 1.2 miljoen op den banck. Niet eens genoeg voor Zlatan op dit moment.
Goedkoopste is 1.4 miljoen.Ik had hem toen voor iets meer dan 800k.
Bundesliga al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik maar eens een 4231 (2) maken, Lewa STR, Reus LM, Robben RM.
Gundogan CAM.![]()
Robben.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:42 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Bundesliga al eens geprobeerd?
Gundogan CAM.
En sowieso 1 league teams.
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op hooper, townsend en die rb na best een tof team toch?![]()
![]()
? Vond je hem niet goed?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Robben.
En sowieso 1 league teams.
En hybrids zijn nu ook kut om te maken vind ik.
Kon vorig jaar nog prima.![]()
Kan je beter niet doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga een teampje met IF El Arabi fixen denk ik.Hala Madrid !
Robben is de slechtste speler aller tijden.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
? Vond je hem niet goed?
En hybrids zijn nu ook kut om te maken vind ik.
Kon vorig jaar nog prima.Vertel.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
niet zo bijzonder tov de NIFquote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Robben is de slechtste speler aller tijden.
[..]
Vertel.Hala Madrid !
Hala Madrid !
Ik vond Reus echt helemaal niets. Voelde helemaal niet snel aan en heeft volgens mij maar 17 strength.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:42 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Bundesliga al eens geprobeerd?
Gundogan CAM.![]()
Kuba?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:57 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand die een leuke rechterkant weet?![]()
Reus slecht, Robben slecht...quote:Op donderdag 28 november 2013 16:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vond Reus echt helemaal niets. Voelde helemaal niet snel aan en heeft volgens mij maar 17 strength.
Blijkbaar niet zo goed dan de Bundesliga![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:57 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand die een leuke rechterkant weet?
Eem kijken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Iemand nog suggesties voor mij toch al saaie BPL team. Eerste jaar dat ik echt FUT speel en nog niet zoveel cashflow dus. Heb nog 100k ongeveer:
Is Eto'o de moeite waard?![]()
Lindgren haat robben gewoonquote:Op donderdag 28 november 2013 16:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Reus slecht, Robben slecht...
heeft niets met fifa te maken
![]()
Ja. Verkopen.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:00 schreef bierjoost het volgende:
Iemand nog suggesties voor mij toch al saaie BPL team.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ben echt een hysterische huismoeder ofzo. Ik zat rustig op de bank wat tv te kijken, toen ik opeens allemaal gerammel hoorde, terwijl dat niet zou moeten kunnen, want ik ben alleen thuis.
Dus ik loop richting de keuken, want daar kwam het gerammel vandaan. En eigenlijk voordat ik de gang in liep bij de keuken, wist ik hoe laat het was: een muis gevangen
Maar ik vind dat beest gewoon vies en heb echt geen idee hoe ik dit nu moet oplossen
Hij zit met z'n pootjes vast in de val, ik vind het zielig, maar heb nu ook zo iets van: ik laat 'm wel doodgaan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tja ik had hem verangen voor IF Lavezzi en die was net zo waardeloos. Altijd uit positie en hij voelde ook erg traag aan met de bal.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Reus slecht, Robben slecht...
Speel nu gewoon weer 4222, wingers![]()
![]()
Je hebt in je onderbewustzijn een muis gevangen?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:05 schreef DuTank het volgende:
Ik ben echt een hysterische huismoeder ofzo. Ik zat rustig op de bank wat tv te kijken, toen ik opeens allemaal gerammel hoorde, terwijl dat niet zou moeten kunnen, want ik ben alleen thuis.
Dus ik loop richting de keuken, want daar kwam het gerammel vandaan. En eigenlijk voordat ik de gang in liep bij de keuken, wist ik hoe laat het was: een muis gevangen
Maar ik vind dat beest gewoon vies en heb echt geen idee hoe ik dit nu moet oplossenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, want die valletjes staan al enige tijd en niet meer beseft dat ze er nog stonden.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt in je onderbewustzijn een muis gevangen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, want die valletjes staan al enige tijd en niet meer beseft dat ze er nog stonden.
Nouja, handschoenen pakken en dat beestje in de kliko denk? Wat moet je oplossen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dierenbeul!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Nouja, handschoenen pakken en dat beestje in de kliko denk? Wat moet je oplossen?
Gewoon aan een kat geven.Hala Madrid !
We hebben geen kliko (woon in Amsterdam) en ook geen handschoenen. Dat is namelijk het grootste probleemquote:Op donderdag 28 november 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Nouja, handschoenen pakken en dat beestje in de kliko denk? Wat moet je oplossen?
Wij mogen geen kat hier van mijn oudersquote:Op donderdag 28 november 2013 17:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dierenbeul!
Gewoon aan een kat geven.
Pak een rol wc papier, wikkel dat monster erin en werp 'm over de schutting.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
We hebben geen kliko (woon in Amsterdam) en ook geen handschoenen. Dat is namelijk het grootste probleemhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Of wat alcohol en een vuurtjequote:Op donderdag 28 november 2013 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pak een rol wc papier, wikkel dat monster erin en werp 'm over de schutting.Hala Madrid !
Hamer. Veger en blik.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wij mogen geen kat hier van mijn ouders![]()
Waarom zou je alcohol over de schutting gooien? Dat is zonde.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oké, ik zal even goed uitleggen hoe ik woon.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pak een rol wc papier, wikkel dat monster erin en werp 'm over de schutting.Het is een appartement op 2 hoog, op de hoek van de straat, waardoor ik niet eens een balkon heb. Dus ik denk dat het enige wat ik kan doen, is wachten tot ie dood is en 'm dan in de prullenbak mikken (en natuurlijk gelijk de zak weggooien in de container)
Ik ga even kijken of hij nog leeft. gr grHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Neem je glock mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef DuTank het volgende:
Ik ga even kijken of hij nog leeft. gr grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
gooi hem gewoon je raam uit op iemandquote:Op donderdag 28 november 2013 17:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oké, ik zal even goed uitleggen hoe ik woon.Het is een appartement op 2 hoog, op de hoek van de straat, waardoor ik niet eens een balkon heb. Dus ik denk dat het enige wat ik kan doen, is wachten tot ie dood is en 'm dan in de prullenbak mikken (en natuurlijk gelijk de zak weggooien in de container)
Hala Madrid !
Eet die muis op. Het is crisisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ligt in de keukenla, maar ik durf er dus niet langs....quote:
Hij is zich terug naar zijn holletje aan het begeven, maar heeft dus die val nog aan zich zitten en die zit nu vast achter iets. Dus hij kan geen kant op
Krijg de kanker maar, na het weekend zal ie vast wel dood zijn. Ruim 'm dan wel op.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat gaat stinken vriend.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die ligt in de keukenla, maar ik durf er dus niet langs....
Hij is zich terug naar zijn holletje aan het begeven, maar heeft dus die val nog aan zich zitten en die zit nu vast achter iets. Dus hij kan geen kant op
Krijg de kanker maar, na het weekend zal ie vast wel dood zijn. Ruim 'm dan wel op.![]()
weet je hoe zielig ik nu ben, ik voel me net een wijf man.... mijn ego is echt naar de kk nuquote:Op donderdag 28 november 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Trap hem dan dood dt, dit is ook zielig nu
Pak de val op en tyf hem de raam uit, hij probeert zich nog voor te planten.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
weet je hoe zielig ik nu ben, ik voel me net een wijf man.... mijn ego is echt naar de kk nuHala Madrid !
idd ja. Man the fuck upquote:Op donderdag 28 november 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Trap hem dan dood dt, dit is ook zielig nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe kan ie zich nou weer voorplanten als ie geneukt wordt door een muizenval?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pak de val op en tyf hem de raam uit, hij probeert zich nog voor te planten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb een idee, ik gebruik wel een handdoek ipv handschoenen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: