quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zoiets?
01. Activator - Icon
02. Headhunterz - A New Day
03. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
04. Activator - Everything
05. Max Enforcer - Catchin' Up
06. Tat and Zat - Gold Medley With Strange
07. Kat meets Gerardo Roschini - Alright (Tek and Zat Remix)
08. Ran-D - Better On The Other Side
09. Alphaverb ft. Bass Modulators - Give It Up
10. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
11. Geck-o - Space Jam
12. Headhunterz - Muzical Revolution
13. Geck-o - It's What We Are
14. Psyko Punkz - Overclipping
15. Ran-D - Feel My Fire
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uiteraard zit er verschil tussen...Hij had het over hedendaagse crap. Dat lijkt volgens hem op trance.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
ik snap wat hij bedoelde, kon alleen de grap niet laten liggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hij had het over hedendaagse crap. Dat lijkt volgens hem op trance.
Ook bij mij ge-optioneerdquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:31 schreef T-Force het volgende:
Dikke line-up Hardclassics indoor 15 feb.
* Zatox (2 uur)
* The Prophet
* Alpha Twins
* Luna
* Thera & Geck-o
* Clive King
* Members of Hardclassics
Eindelijk weer eens naar een Hardstyle feestje
10) Gunz for Hire-Boliviaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:08 schreef Blarius het volgende:
Kwam door een beetje rond zoeken op youtube dit tegen, staat er sinds vandaag op klinkt opzich wel dope.
Neem aan dat er een aantal van jullie wel bekend zijn met Lippie0008.
Nooit een break bij die vent!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:08 schreef Blarius het volgende:
Kwam door een beetje rond zoeken op youtube dit tegen, staat er sinds vandaag op klinkt opzich wel dope.
Neem aan dat er een aantal van jullie wel bekend zijn met Lippie0008.
Dus?quote:Op maandag 16 december 2013 06:51 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Tha Playa die The Record Breaking erop gooit in het midden van de avond op Project Hardcore
Het paste gewoon echt niet tussen de hardcore en al helemaal niet voor die tijd, tussen 4 en 5. Hij haalde echt heel het tempo uit het feest.quote:Op maandag 16 december 2013 07:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dus?
Het tempo is misschien iets lager maar het dreunt harder dan menig hardcore nummer. We denken echt teveel in hokjes als hier een probleem gemaakt zou worden.
Het nummer duurt amper 3 minutenquote:Op maandag 16 december 2013 08:50 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Het paste gewoon echt niet tussen de hardcore en al helemaal niet voor die tijd, tussen 4 en 5. Hij haalde echt heel het tempo uit het feest.
Neurie het deuntje eens?quote:Op maandag 16 december 2013 18:55 schreef Kriebelhoest het volgende:
Zoekend zijn naar een nummer, de artiestennaam/naam van het nummer niet weten en alleen het nummer herkennen als ik er naar luister is dus zwaar kut. Al een uur mee bezig.,,
Ook geen vocal bekend bij je? Of de stijl van het nummer? Spookhuis/vrolijk/melodieloos, early/oude nu-style/hedendaagse blije meuk?quote:
Volgens mij geproduceerd rond 2008, nummer begint keihard het eerste gedeelte waarna er een stuk melodieuze hardstyle volgt. Moet denken aan producers zoals Max enforcer/Activator maar heb hun discography al doorgespit.\quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:11 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Ook geen vocal bekend bij je? Of de stijl van het nummer? Spookhuis/vrolijk/melodieloos, early/oude nu-style/hedendaagse blije meuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Volgens mij geproduceerd rond 2008, nummer begint keihard het eerste gedeelte waarna er een stuk melodieuze hardstyle volgt. Moet denken aan producers zoals Max enforcer/Activator maar heb hun discography al doorgespit.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Volgens mij geproduceerd rond 2008, nummer begint keihard het eerste gedeelte waarna er een stuk melodieuze hardstyle volgt. Moet denken aan producers zoals Max enforcer/Activator maar heb hun discography al doorgespit.\
oh kan me herinneren dat het youtube filmpje deze achtergrond gebruikt:Je omschrijving associeer ik met The R3bels, maar dan zit je wat meer richting 2010/2011.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
Heerlijke plaat!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:17 schreef Voltreffer het volgende:
. Ik heb trapped nog aangevraagd op FB
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |