Opniew een ongenuanceerde 'stelling'. ! wees concreet als je iets zegt!quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een combinatie van verschillende factoren, vroeger speelde vechten inderdaad wel meer mee dan later.
Versiertruuks bestaan niet. Niets werkt en alles werkt, het gaat erom hoe je je voelt en hoe erg je jezelf bent.
Wees dan concreet als je een "stelling" lanceert! en onderbouw die ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over hoeveelheden, ik heb het over dezelfde soort hormonen. We hebben allemaal dezelfde typen hormonen in onze lichaam. Jij begon over hormoonhuishouding te praten.
Die komen nooit aan neuken toe.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als jullie beide net zo vurig in bed zijn als in de discussie dan komt alles goed
Daar is vast wel een PUA regel voor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die komen nooit aan neuken toe.
Die worden het al niet eens over welk standje het gaat worden.
Je hebt gisteren niet geneukt , en ik bepaal wel welke standje ik wil in bed. Er bestaat ook wel zo iets als initiatief nemen in bed , dus halloooo praten in bed is niet mijn dingquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die komen nooit aan neuken toe.
Die worden het al niet eens over welk standje het gaat worden.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt gisteren niet geneukt , en ik bepaal wel welke standje ik wil in bed. Er bestaat ook wel zo iets als initiatief nemen in bed , dus halloooo praten in bed is niet mijn ding
PUA regelquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daar is vast wel een PUA regel voor.
L O Lquote:
Als ik zeg dat dezelfde dieren voorkomen in het andere bos, ga je toch ook niet claimen dat ik exacter moet zijn en over de hoeveelheid dieren praten in het andere bos? Dus om terug bij het punt te komen, je bent het er nu wel dus over eens dat we dezelfde hormonen in ons lichaam hebben. Mooiquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Wees dan concreet als je een "stelling" lanceert! en onderbouw die ook.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie hebben helemaal geen hulp nodig met versieren firefly en complicate, wat doen jullie hier?Complicate geef tips over dansen en firefly over timing en dan kan iedereen vanavond nog een partner krijgen...
Ik zie jouw gezicht niet. En no comment over jouw 'zelfvertrouwen'quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lach je me nu recht in mijn gezicht uit?
Daar gaat mijn zelfvertrouwen
Nee ik ben het nog altijd niet eens met je , but i agree to disagree, want als we over dieren beginnen geraken we zeker niet uitgepraatquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat dezelfde dieren voorkomen in het andere bos, ga je toch ook niet claimen dat ik exacter moet zijn en over de hoeveelheid dieren praten in het andere bos? Dus om terug bij het punt te komen, je bent het er nu wel dus over eens dat we dezelfde hormonen in ons lichaam hebben. Mooi
[..]
Dus we gaan het niet over puppy's hebben?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik ben het nog altijd niet eens met je , but i agree to desagree, want als we over dieren beginnen geraken we zeker niet uitgepraat. Een gezonde man had mij wél verstaan. Maar soit. no offense.
Ik versta jouquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik ben het nog altijd niet eens met je , but i agree to desagree, want als we over dieren beginnen geraken we zeker niet uitgepraat. Een gezonde man had mij wél verstaan. Maar soit. no offense.
You know how i feel about youquote:
Gevoel voor humor is inderdaad wel belangrijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus we gaan het niet over puppy's hebben?
Of over koala beertjes? Die zijn tof.
En anders word dit topic zo serieus dat er geen doorkomen meer aan is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Gevoel voor humor is inderdaad wel belangrijk.
Groot gelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders word dit topic zo serieus dat er geen doorkomen meer aan is.
Volgens jou heeft bijvoorbeeld man 1 hormoontype a,b en c in zijn lichaam, en man 2 heeft bijvoorbeeld hormoontype a, b en d?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik ben het nog altijd niet eens met je , but i agree to disagree, want als we over dieren beginnen geraken we zeker niet uitgepraat. Een gezonde man had mij wél verstaan. Maar soit. no offense.
Stel dat ik er omheen zou praten dan zou ik maar zeggen "ik learned from the best".quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens jou heeft bijvoorbeeld man 1 hormoontype a,b en c in zijn lichaam, en man 2 heeft bijvoorbeeld hormoontype a, b en d?
Je praat er weer omheen. Hebben man 1 en 2 dezelfde hormonen in hun lichaam? Ja of nee?
Over wat je precies zei over dit topic, niets meer én niets minder.quote:
Goed genoegquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Over wat je precies zei over dit topic, niets meer én niets minder.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |