Onder het mom van "altijd druk zijn"?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gewoon dit weekend heel veel mee gaan maken zodat je maandags dan ook veel te vertellen hebt.
Druk zijn met wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Onder het mom van "altijd druk zijn"?
Van alles.quote:
Ahjoh anders verveel je je ook zo de teringquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Van alles.
Valt me op dat je tegenwoordig altijd druk moet zijn. Op het werk, in je vrije tijd.
Firefly, spreek dan over hormonale huishouding van een man in plaats van "elke man heeft dezelfde hormonen". Iedereen weet dat wel, maar je maakte abstractie van het feit dat er verschillen zijn in de hormoonhuishouding van een man! En DAT is verschillend per man! Vandaar dat elke man (en mens) uniek is én dat is niet enkel op hormonaal vlak! Dus neen, in jouw initële context zou je zowiezo 0/10 behalen als je zegt "alle mannen hebben dezelfde hormonen" zonder meer uitleg. Nu praat je over balans en dat is helemaal anders dan "dezelfde hormonen hebben". Dus ja hoor ik heb wél verstand van biologie én mij maak je niets wijs met zulke ongenuanceerde 'stellingen'.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef firefly3 het volgende:
Elke man heeft dezelfde hormonen in zijn lichaam. Slechts het balans is anders. Complicate, ik merk dat je zelf totaal geen verstand hebt van biologie.
Basiskennis die je klaarblijkelijk niet beheerst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoek maar op google als je wat wilt leren over hormonen. Het zou wat zijn als we allemaal andere hormonen en genen hadden!Dit is basiskennnis man.
Van het een, komt het ander héquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:55 schreef Royco1 het volgende:
En hoe helpt deze kennis mij om vanavond een vrouw te versieren?
Moet ik een gesprek beginnen dat het genetisch bepaals is dat wij matchen en seks moeten hebben?
Dit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen kunnen totaal verschillend reageren op hormonen. Genen zijn inderdaad de bouwstenen echter kunnen die ook verschillen. We hebben het naar mijn idee nu over hormonen in deze discussie. Daar reageren mensen dus verschillend op en handelen daarom ook verschillend van elkaar.
Waarom zien en niet spelen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen reageren altijd heel raar als ik vraag of ze mijn optimus prime willen zien, maar dat ze er niet mee mogen spelen.
Veel testosteron betekent ook niet altijd grote piemel, laat staan 'mannelijkheid' hé.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oestrogeen is gemakkelijk te herkennen aan lang haar en naaldhakken.
En ik maar denken dat door het testosteron op te sparen die lange slungel nog langer word...Fout gedacht dus...quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Veel testosteron betekent ook niet altijd grote piemel, laat staan 'mannelijkheid' hé.
Maar, je bent wel mannelijk.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
En ik maar denken dat door het testosteron op te sparen die lange slungel nog langer word...Fout gedacht dus...
Ik merk wel dat niemand me hier nog kent. Als er iemand zichzelf niet al te serieus neemt ben ik het zelf wel. Dus ja, het was als grap bedoeld...quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:56 schreef complicate het volgende:
[..]Je hebt wél gevoel voor humor, dat is ook "iets" hé
(of zei je het niet als grap ?)
Okidokiquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk wel dat niemand me hier nog kent. Als er iemand zichzelf niet al te serieus neemt ben ik het zelf wel. Dus ja, het was als grap bedoeld...
Je denkt toch niet dat ik iemand met mijn G1 Optimus Prime laat spelen hequote:
Ik hoop het dan voor jou.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die transformer in mijn broek moet maar voldoende voor ze zijn om mee te spelen.
En anders verzinnen we wel iets anders voor er bij, maar van Optimus blijft ze af.quote:
Oké, boodschap is duidelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders verzinnen we wel iets anders voor er bij, maar van Optimus blijft ze af.
Maar goed, hoe is het hier? Iemand nog gescoord?
Maar zijn er op het gebied van de bedsporten nog noemenswaardige resultaten, of transfers?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Oké, boodschap is duidelijk.
Ik kijk niet naar voetbal dus , weet niet wie er nu 'scoort' of niet.
(lol)
Altijd tochquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar zijn er op het gebied van de bedsporten nog noemenswaardige resultaten, of transfers?
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Altijd tochBedsporten is toch wél dé aangenaamste sport!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
Dus jij jij hebt vanavond alle onderdelen al weer afgewerkt?
Ik weet toch niet dat jij vrijgezel bent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:55 schreef complicate het volgende:
[..]is toch logisch ik ben vrijgezel voor iets hé
Haha op de zolder....je bedoelt met iemand zijn hand in mijn broek. Correctie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet dat jij vrijgezel bent.
En je zit op Fok he, wie weet heb je gewoon wel de hele avond op zolder met je hand in je broekje achter de pc gezeten.
Zijn hele hand in je? Doe maar ruig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha op de zolder....je bedoelt met iemand zijn hand in mijn broek. Correctie.
Niet met mijn hand!
Edit: STRING
Veel dingen dat je met handen en mond kunt doen in bed!quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn hele hand in je? Doe maar ruig.
Ik ben net thuis van mijn werk dus nog niet aan sport gedaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Veel dingen dat je met handen en mond kunt doen in bed!
Maar eeeuuh hoe zit het dan met JOUW bedsporten?
Toch geen krampen in je hand van zelf te *****?
Indeedquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van mijn werk dus nog niet aan sport gedaan.
En soms doe ik solo en soms met een partner. Je moet het een beetje afwisselen he.
Sorry hoor, maar ik zei letterlijk "dezelfde hormonen", dus dezelfde stoffen. Jij zei letterlijk "verschillende hormonen", en dat is compleet fout.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Firefly, spreek dan over hormonale huishouding van een man in plaats van "elke man heeft dezelfde hormonen". Iedereen weet dat wel, maar je maakte abstractie van het feit dat er verschillen zijn in de hormoonhuishouding van een man! En DAT is verschillend per man! Vandaar dat elke man (en mens) uniek is én dat is niet enkel op hormonaal vlak! Dus neen, in jouw initële context zou je zowiezo 0/10 behalen als je zegt "alle mannen hebben dezelfde hormonen" zonder meer uitleg. Nu praat je over balans en dat is helemaal anders dan "dezelfde hormonen hebben". Dus ja hoor ik heb wél verstand van biologie én mij maak je niets wijs met zulke ongenuanceerde 'stellingen'.
Als je denkt dat je vrouwen krijgt als je een gewelddadige frustrie bent heb je het behoorlijk mis.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:51 schreef Royco1 het volgende:
Een gezonde kerel is er inderdaad voor gebouwd om zich voort te planten, maar dat op vrouwen af stappen was geen vereiste.
De werkwijze zou zijn dat ik jou tijdens het stappen de kroeg uit zou slaan zo dat de vrouwen zien dat ik de sterkste ben. Dan kunnen zij onderling weer uit gaan vechten wie mijn nageslacht mag hebben, en komen ze dus naar mij toe.
Je begrijpt niet het verschil tussen 'hormonen hebben' en ''hormoonhuishouding". En er bestaat niet 1 type hormoon, maar verschillende hormonen. Dat weet je wél hoop ik. Maar soit!quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zei letterlijk "dezelfde hormonen", dus dezelfde stoffen. Jij zei letterlijk "verschillende hormonen", en dat is compleet fout.
De hormoonhuishouding is verschillend, maar dat is niets anders dan het balans. Ik had het niet over het balans, maar dezelfde hormonen. Wij reageren precies hetzelfde op de hormonen. Het is dus ook onjuist om te claimen dat "wij verschillend op hormonen reageren". Hetzelfde gevoel gaat door onze lichaam heen, alleen heb je de keuze om je gevoel te volgen of om er tegenin te gaan.
Gelukkig maar dat we fysiek en emotioneel hetzelfde op onze hormonen reageerden, anders waren hormonen niet meer functioneel. Hormonen zorgen er namelijk voor dat we de juiste dingen voelen als we willen voortplanten, daardoor de juiste actie ondernemen en fysiek voorbereid zijn.
We zijn niet zo uniek als dat je wilt. Een gezonde kerel is ervoor gebouwd om regelmatig op een vrouw af te stappen en zich voort te planten. Gelukkig maar, anders bestond de mensheid niet meer.
Fout dus, ons oerinstinct is om de competitie met elkaar aan te gaan, de sterkste te willen zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je vrouwen krijgt als je een gewelddadige frustrie bent heb je het behoorlijk mis.
Het zit in onze oerinstincten om op vrouwen af te stappen waar we op vallen, niet om onszelf te bewijzen totdat er een kans is dat een vrouw op je af stapt.
We hebben veel verschillende hormonen in onze lichaam, maar we hebben allemaal dezelfde soort hormonen. Dat ik exact wat ik zei , dat we dezelfde hormonen in onze lichaam hebben. Waarom probeer je er weer omheen te draaien?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Je begrijpt niet het verschil tussen 'hormonen hebben' en ''hormoonhuishouding". En er bestaat niet 1 type hormoon, maar verschillende hormonen. Dat weet je wél hoop ik. Maar soit!
Opnieuw een gezonde kerel hoeft niet op vrouwen af te stappen én dat heeft niets met hormonen te maken. Het heeft met veel andere aspecten te maken dan per se hormonen. Maar wat voortplanten betreft heb je wel gelijk. En nog een geluk!
Maar als je echt denkt dat alle mensen dezelfde zijn , dan heb je het echt wel mis Firefly.
Dat is compleet onzin. Echt fout. Volgens mij, ben je dieren met mensen aan het vergelijken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je vrouwen krijgt als je een gewelddadige frustrie bent heb je het behoorlijk mis.
Het zit in onze oerinstincten om op vrouwen af te stappen waar we op vallen, niet om onszelf te bewijzen totdat er een kans is dat een vrouw op je af stapt.
De "sterkste" is vooral diegene die emotioneel stabiel is en de juiste beslissingen kan maken. Fysieke aantrekkingskracht is overigens heel anders dan emotioneel aantrekkingskracht. Twee totaal verschillende aspecten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fout dus, ons oerinstinct is om de competitie met elkaar aan te gaan, de sterkste te willen zijn.
De sterkste krijgt het vrouwtje.
Niet in de oudheid he, toen was de sterkste toch echt degene die de meeste andere mannen kon verslaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De "sterkste" is vooral diegene die emotioneel stabiel is en de juiste beslissingen kan maken. Fysieke aantrekkingskracht is overigens heel anders dan emotioneel aantrekkingskracht. Twee totaal verschillende aspecten.
Nee ik probeer totaal niets om te draaien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben veel verschillende hormonen in onze lichaam, maar we hebben allemaal dezelfde soort hormonen. Dat ik exact wat ik zei , dat we dezelfde hormonen in onze lichaam hebben. Waarom probeer je er weer omheen te draaien?
Een combinatie van verschillende factoren, vroeger speelde vechten inderdaad wel meer mee dan later.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet in de oudheid he, toen was de sterkste toch echt degene die de meeste andere mannen kon verslaan.
En niet degene die de meeste vrouwen benaderde met gladde versiertrucs
Iedereen heeft exact dezelfde hormonen in zijn lichaam en jij zegt van niet, dat is nou heel het punt waar je nu weer omheen draait. Alle soorten hormonen in ons lichaam heeft een ander persoon ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik probeer totaal niets om te draaien.
Je zegt: we hebben dezelfde hormonen in onze lichaam. Maar je zegt niets over welke hormonen én ook niet hoe die hormonen "werken"en welke invloed ze hebben op iemand. én DAT verschilt van mens tot mens!
en weer praat je veel en zeg je weinig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een combinatie van verschillende factoren, vroeger speelde vechten inderdaad wel meer mee dan later.
Versiertruuks bestaan niet. Niets werkt en alles werkt, het gaat erom hoe je je voelt en hoe erg je jezelf bent.
Nou bepaalde openingszinnen werken wel. Ik gebruik altijd 'Als jij een hamburger was, noemde ik je Mac Beauty' en dan is het instant bedtijd. Vroeger toen er nog geen taal was kon je zulke sluwe psychologische spelletjes nog niet spelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een combinatie van verschillende factoren, vroeger speelde vechten inderdaad wel meer mee dan later.
Versiertruuks bestaan niet. Niets werkt en alles werkt, het gaat erom hoe je je voelt en hoe erg je jezelf bent.
PUA is niets anders dan het zo vaak doen en af en toe iets anders doen totdat je er op een natuurlijke manier goed in bent geworden omdat je jezelf in zo'n situatie hebt gestort.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en weer praat je veel en zeg je weinig.
het hele pua gebeuren is juist 1 grote truc.
Je snapt gewoon niet dat er een groot verschil is tussen "hormonen hebben"en "hormoonhuishouding". En als je letterlijk zegt "dezelfde hormonen" zou je kunnen stellen dat alle mannen dezelfde hoeveelheid testosteron hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iedereen heeft exact dezelfde hormonen in zijn lichaam en jij zegt van niet, dat is nou heel het punt waar je nu weer omheen draait.
De "strekste" heeft niets te maken met enkel en alleen emotioneel stabiel zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De "sterkste" is vooral diegene die emotioneel stabiel is en de juiste beslissingen kan maken. Fysieke aantrekkingskracht is overigens heel anders dan emotioneel aantrekkingskracht. Twee totaal verschillende aspecten.
Ik heb het niet over hoeveelheden, ik heb het over dezelfde soort hormonen. We hebben allemaal dezelfde typen hormonen in onze lichaam. Jij begon over hormoonhuishouding te praten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Je snapt gewoon niet dat er een groot verschil is tussen "hormonen hebben"en "hormoonhuishouding". En als je letterlijk zegt "dezelfde hormonen" zou je kunnen stellen dat alle mannen dezelfde hoeveelheid testosteron hebbendus opnieuw, ga dan concreet in wat je formuleert in plaats van een ongenuanceerde zinnejte! En nogmaals er bestaat niet 1 type hormoon, en de ene persoon heeft meer van het ene hormoon dan de andere. Dat weet je toch hoop ik.
Opniew een ongenuanceerde 'stelling'. ! wees concreet als je iets zegt!quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wees dan concreet als je een "stelling" lanceert! en onderbouw die ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over hoeveelheden, ik heb het over dezelfde soort hormonen. We hebben allemaal dezelfde typen hormonen in onze lichaam. Jij begon over hormoonhuishouding te praten.
Die komen nooit aan neuken toe.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als jullie beide net zo vurig in bed zijn als in de discussie dan komt alles goed
Daar is vast wel een PUA regel voor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die komen nooit aan neuken toe.
Die worden het al niet eens over welk standje het gaat worden.
Je hebt gisteren niet geneukt , en ik bepaal wel welke standje ik wil in bed. Er bestaat ook wel zo iets als initiatief nemen in bed , dus halloooo praten in bed is niet mijn dingquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die komen nooit aan neuken toe.
Die worden het al niet eens over welk standje het gaat worden.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt gisteren niet geneukt , en ik bepaal wel welke standje ik wil in bed. Er bestaat ook wel zo iets als initiatief nemen in bed , dus halloooo praten in bed is niet mijn ding
PUA regelquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daar is vast wel een PUA regel voor.
L O Lquote:
Als ik zeg dat dezelfde dieren voorkomen in het andere bos, ga je toch ook niet claimen dat ik exacter moet zijn en over de hoeveelheid dieren praten in het andere bos? Dus om terug bij het punt te komen, je bent het er nu wel dus over eens dat we dezelfde hormonen in ons lichaam hebben. Mooiquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Wees dan concreet als je een "stelling" lanceert! en onderbouw die ook.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie hebben helemaal geen hulp nodig met versieren firefly en complicate, wat doen jullie hier?Complicate geef tips over dansen en firefly over timing en dan kan iedereen vanavond nog een partner krijgen...
Ik zie jouw gezicht niet. En no comment over jouw 'zelfvertrouwen'quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lach je me nu recht in mijn gezicht uit?
Daar gaat mijn zelfvertrouwen
Nee ik ben het nog altijd niet eens met je , but i agree to disagree, want als we over dieren beginnen geraken we zeker niet uitgepraatquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat dezelfde dieren voorkomen in het andere bos, ga je toch ook niet claimen dat ik exacter moet zijn en over de hoeveelheid dieren praten in het andere bos? Dus om terug bij het punt te komen, je bent het er nu wel dus over eens dat we dezelfde hormonen in ons lichaam hebben. Mooi
[..]
Dus we gaan het niet over puppy's hebben?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik ben het nog altijd niet eens met je , but i agree to desagree, want als we over dieren beginnen geraken we zeker niet uitgepraat. Een gezonde man had mij wél verstaan. Maar soit. no offense.
Ik versta jouquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik ben het nog altijd niet eens met je , but i agree to desagree, want als we over dieren beginnen geraken we zeker niet uitgepraat. Een gezonde man had mij wél verstaan. Maar soit. no offense.
You know how i feel about youquote:
Gevoel voor humor is inderdaad wel belangrijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus we gaan het niet over puppy's hebben?
Of over koala beertjes? Die zijn tof.
En anders word dit topic zo serieus dat er geen doorkomen meer aan is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Gevoel voor humor is inderdaad wel belangrijk.
Groot gelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders word dit topic zo serieus dat er geen doorkomen meer aan is.
Volgens jou heeft bijvoorbeeld man 1 hormoontype a,b en c in zijn lichaam, en man 2 heeft bijvoorbeeld hormoontype a, b en d?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik ben het nog altijd niet eens met je , but i agree to disagree, want als we over dieren beginnen geraken we zeker niet uitgepraat. Een gezonde man had mij wél verstaan. Maar soit. no offense.
Stel dat ik er omheen zou praten dan zou ik maar zeggen "ik learned from the best".quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens jou heeft bijvoorbeeld man 1 hormoontype a,b en c in zijn lichaam, en man 2 heeft bijvoorbeeld hormoontype a, b en d?
Je praat er weer omheen. Hebben man 1 en 2 dezelfde hormonen in hun lichaam? Ja of nee?
Over wat je precies zei over dit topic, niets meer én niets minder.quote:
Goed genoegquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Over wat je precies zei over dit topic, niets meer én niets minder.
quote:
Omg, je hebt het dus eigenlijk over 'liefdes'hormonenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:55 schreef firefly3 het volgende:
Hier een stukje over hormonen, (dezelfde identieke hormonen die elke man dus heeft en dus gevoelens die voor elke man op gaat!)
http://mens-en-gezondheid(...)weer-nieuwe-aan.html
Dankzij adrenaline, dopamine en fenylethylamine voel je euforisch en gelukkig op momenten dat je stapelverliefd bent. Endorfine, oxytocine en vasopressine zorgen voor een langdurig gevoel van geluk.
Ook "niet-liefdes" hormonen die mannen in hun lichaam hebben zijn identiek aan elkaar... We hebben allemaal dezelfde eiwitten in onze lichaam hoor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Omg, je hebt het dus eigenlijk over 'liefdes'hormonen. En niet over dé hormonen.
Neen het ging om andere soorten hormonen.Nu snap ik waarom je rond de pot draait.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook "niet-liefdes" hormonen die mannen in hun lichaam hebben zijn identiek aan elkaar...
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:57 schreef Royco1 het volgende:
Ok, genoeg nu over hormonen. Open er maar een apart topic over.
quote:
N O T.quote:
Die arme jongen weet niet meer waar hij het moet zoeken nu. Maar ja, dan moet je ook maar niet de klassieke fout begaan om te gretig te zijn toch?quote:
Arme jongen? te Gretig? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:48 schreef yats het volgende:
[..]
Die arme jongen weet niet meer waar hij het moet zoeken nu. Maar ja, dan moet je ook maar niet de klassieke fout begaan om te gretig te zijn toch?
Zie een pagina terug. Iemand het bed in krijgen vergt tijd, niet slechts een zinnetje...quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Arme jongen? te Gretig? Heb ik iets gemist?
Welke pagina, verklaar je nader. waarover heb je het?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Zie een pagina terug. Iemand het bed in krijgen vergt tijd, niet slechts een zinnetje...
Owww wat leuk!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:00 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb een leuk gesprek gehad met een meid. Misschien wordt dat nog wat.
Dat ligt maar net aan de situatie hequote:Op zaterdag 30 november 2013 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Zie een pagina terug. Iemand het bed in krijgen vergt tijd, niet slechts een zinnetje...
In dit topic een pagina terug waarbij royco het voorstel voor seks doet en jij hem afwijst...quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke pagina, verklaar je nader. waarover heb je het?
Ah zo, maar hij was niet serieus hé, vandaar dat ik ook zei 'lol'quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:21 schreef yats het volgende:
[..]
In dit topic een pagina terug waarbij royco het voorstel voor seks doet en jij hem afwijst...
Dat is altijd maar de vraag of het niet serieus was...quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo, maar hij was niet serieus hé, vandaar dat ik ook zei 'lol'
Inderdaad, dat weten we niet, maar ik ben 90% zeker dat het niet serieus was.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is altijd maar de vraag of het niet serieus was...
De kans is inderdaad groot dat je gelijk hebt. En zo niet, gewoon vriendelijk blijven lachen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weten we niet, maar ik ben 90% zeker dat het niet serieus was.
(én chance)
Inderdaad, lachen is gezond héquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
De kans is inderdaad groot dat je gelijk hebt. En zo niet, gewoon vriendelijk blijven lachen...
Het schijnt nog calorieën te verbranden ook. Een extra reden om geregeld cabaret te kijken dus...quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad, lachen is gezond hé
Oh niet alleen gezond, maar ook aangenaam tijdens het versieren tochquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
Het schijnt nog calorieën te verbranden ook. Een extra reden om geregeld cabaret te kijken dus...
Ik was uiteraard niet serieus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weten we niet, maar ik ben 90% zeker dat het niet serieus was.
(én chance)
quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was uiteraard niet serieus.
Behalve als je ja gezegd had natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |