abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133691888
Ik neem aan dat slotjes plaatsen niet gratis is. Dat Yvonne en Danny heel veel data verkeer moeten voor betalen.

Dus volgens mij krijgen moderators x aantal slotjes per dag maar de vraag is hoeveel is dat? en ik neem aan dat ONZ en KLB mods meer slotjes krijgen dan een mod in C&H?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_133691977
ongeveer 450 slotjes krijgen de ONZ mods

C&H 2 keer de helft
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
pi_133691989
Ze hebben een quotum van 50. LethalNinja is dan ook ontslagen omdat hij met regelmatig de 50 niet haalde. Erg betreurenswaardig.
pi_133691994
divided by zero
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_133692085
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.
Een verdomd interessante kwestie die je nou aan probeert te halen, ben alleen bang dat zo'n topic iets te hoog gegrepen is voor FOK!
Digo
pi_133692155
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ongeveer 450 slotjes krijgen de ONZ mods

C&H 2 keer de helft
Dat is helemaal fantastisch
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_133692192
Nee het gaat gewoon digitaal, dus ze hoeven alleen maar de status van open naar gesloten te zetten.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_133692217
Dacht je serieus dat ze met slot en sleutel een topic op slot deden?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_133692288
Ik krijg er 450, dat is echt fantastisch.
pi_133692355
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef LompeHork het volgende:
Ik krijg er 450, dat is echt fantastisch.
Hoeveel heb je er al verbruikt :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133692394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er al verbruikt :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie keer een houten kruk.
pi_133692450
quote:
5s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef spierbal het volgende:
Dacht je serieus dat ze met slot en sleutel een topic op slot deden?
[[quote]14s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Drie keer een houten kruk.
Ik snap het niet :')
pi_133692525
quote:
8s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ik snap het niet :')
Misschien snap je dit wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')