quote:voor de mensen die hopen op een ps4 en hem net hebben besteld.
colinn~ @Colinfrericks 17u
@bartsmitcom kunnen jullie kijken of er nog een PS4 over is voor vrijdag? Op bartsmit.be is die er nog klopt dat?
Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer Openen
Bart Smit @bartsmitcom 17u
@Colinfrericks Voor Belgie is er nog een kleine voorraad gereserveerd. Nederland niet meer.

Voor levering/ ophalen morgen? Nergens meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Sorry, late to the party, maar iemand enig idee waar ik het beste een PS4 kan bestellen nog?

Wehkamp/Mycom alhoewel ze ook weinig aantallen binnen krijgenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Sorry, late to the party, maar iemand enig idee waar ik het beste een PS4 kan bestellen nog?

Wehkamp heeft al niks meer voor day one hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wehkamp/Mycom alhoewel ze ook weinig aantallen binnen krijgen

Hmm.. had ik gezien inderdaad hoewel ik niet echt positief over Wehkamp benquote:Op donderdag 28 november 2013 11:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wehkamp/Mycom alhoewel ze ook weinig aantallen binnen krijgen

Nee het liefst nog voor 2014 ergens, eind december is prima.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Voor levering/ ophalen morgen? Nergens meer.

Wanneer had je die besteld?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef byah het volgende:
mijn bestelling bij BS heeft een t&t code gehad

Wanneer wordt zo'n code aangemaakt eigenlijk? Bij het aanmelden van een verzending of als PostNL een pakket om te verzenden ontvangt?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef byah het volgende:
mijn bestelling bij BS heeft een t&t code gehad

Aanmelding. Als hij het proces ingaat, word de code actief.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wanneer wordt zo'n code aangemaakt eigenlijk? Bij het aanmelden van een verzending of als PostNL een pakket om te verzenden ontvangt?

Dus Bart Smit is PS4's aan het inpakken en komt er achter dat er niet genoeg PS4's zijn om alle Track & Trace aanmeldingen te vervullen?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Aanmelding. Als hij het proces ingaat, word de code actief.

Ik hoop toch dat ze een digitaal aanmeld systeem hebben zoals ieder andere winkel heeftquote:Op donderdag 28 november 2013 11:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dus Bart Smit is PS4's aan het inpakken en komt er achter dat er niet genoeg PS4's zijn om alle Track & Trace aanmeldingen te vervullen?

Benieuwd hoe druk het zal zijn. Ik ga eerst maar gewoon uitslapen en dan ergens rond 12 uur er heen.quote:

Gelukkig zit ik bij de eerste levering dus ga me niet druk maken. Maarja welke game er bijquote:Op donderdag 28 november 2013 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Benieuwd hoe druk het zal zijn. Ik ga eerst maar gewoon uitslapen en dan ergens rond 12 uur er heen.

Ja ik ookquote:Op donderdag 28 november 2013 11:32 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik bij de eerste levering dus ga me niet druk maken. Maarja welke game er bij
 Maar bedoel met ophalen. Hoeveel mensen er in de rij staan om hun pre order op te halen.
 Maar bedoel met ophalen. Hoeveel mensen er in de rij staan om hun pre order op te halen.

Status: Uw bestelling is klaar voor verwerkingquote:Op donderdag 28 november 2013 11:37 schreef lipjes het volgende:
Op T.net zelfs mensen die vandaag nog hebben besteld bij de BS die krijgen em morgen

Had jij hem nu ook besteld via BS vandaag dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:05 schreef HostiHawaii het volgende:
Veel plezier morgen allemaal.
Het zou leuk zijn als ik hem morgen ook heb, maar geen ramp als het niet zo is.
Patience is a virtue.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |