quote:Op donderdag 28 november 2013 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die controller heb je toch al!Nee dat is een joystickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vriendin gaat gewoon lekker mee PS4-en, geen idee nog bij welke game dat kan maar dat zie ik wel![]()
Knack!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee dat is een joystick
Maar vriendin gaat gewoon lekker mee PS4-en, geen idee nog bij welke game dat kan maar dat zie ik wel
Dat woord icm met het woord vriendin of vrouw, doet me meteen naar mijn schaamstreek grijpen........quote:
Ja, dat doe je zelfquote:Op donderdag 28 november 2013 15:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mark haha
Maaaarrr de helft wat bij die PS3 hoort is met mijn geld betaald onderhand
Singstar!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee dat is een joystick
Maar vriendin gaat gewoon lekker mee PS4-en, geen idee nog bij welke game dat kan maar dat zie ik wel
Ja, zijn ook heel veel spelletjes van mij hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat doe je zelfIlse geeft mij nooit spelletjes cadeau
Ilse krijgt nu zelf ook een ps3, ze krijgt die van olaf.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, zijn ook heel veel spelletjes van mij hahamaar ik weet nooit wat ik anders moet kopen. Ja, fakking dure shit
van spelletjes heb ik zelf ook plezier
of je gaat lekker schieten en legt die controller ertussequote:Op donderdag 28 november 2013 15:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee dat is een joystick
Ja, die van Mark wordt nu zoiets als van mijquote:Op donderdag 28 november 2013 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ilse krijgt nu zelf ook een ps3, ze krijgt die van olaf.
volgens mij wel. zag al AC en fifa enzo liggenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:15 schreef videonatic het volgende:
Die PS4 is onderweg maar kun je al games kopen? Anders moet ik nog ff wachten tot morgen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die van Mark wordt nu zoiets als van mijik speel voornamelijk Lego en dat vind ik zonde om die op de PS4 te kopen terwijl die prima op de PS3 kunnen en dan ook nog eens goedkoper zijn
Ja, dat ookquote:Op donderdag 28 november 2013 15:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]Ilse mocht die van mij wel lenen, maar zou hem terug willen als ik een huis gevonden had. Ideaal voor op de slaapkamer om dvd en netflix te kijken. Dus nu krijgt ze die van olaf. In ruil voor een ps4 spel.
quote:ony zet bepaalde PSN-features uit op de eerste dag van de Europese PS4-lancering.
Het bedrijf doet dit om de servers enigszins te ontzien. Morgen lanceert de PS4 namelijk in Europa. En als dit net zo goed gaat als in de Verenigde Staten twee weken terug, dan kan het wel eens heel erg druk worden op het netwerk.
Het gaat om de What’s New-functie, het onderdeel waarmee je kunt zien wat er nieuw is op PSN, en het Content Information Screen. Hier worden per game de activiteiten van vrienden getoond. Alle andere functies van PSN zouden zonder problemen moeten werken morgen.
Nice. Wel goed van ze.quote:
Alleen zal het geen zak helpen natuurlijk, PSN ligt er morgen zeker uit.quote:
BF4 plofte gisteren al op de mat bij mij. Ik heb alleen nog geen console om hem in te frommelen ;')quote:Op donderdag 28 november 2013 15:15 schreef videonatic het volgende:
Die PS4 is onderweg maar kun je al games kopen? Anders moet ik nog ff wachten tot morgen.
Achja, we zullen zien. Heb wel de patch alvast gedownload.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen zal het geen zak helpen natuurlijk, PSN ligt er morgen zeker uit.
Niet vergeten om de patch alvast te downloaden dus!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alleen zal het geen zak helpen natuurlijk, PSN ligt er morgen zeker uit.
quote:Bart Smit @bartsmitcom 58m
@japiesickbeard Kunnen we nog niet gegarandeerd zeggen aangezien je natuurlijk laat hebt besteld en waarschijnlijk niet met je eigen link;)
Die staat al op een USB stick idd.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet vergeten om de patch alvast te downloaden dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |