SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dolan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een team met Carlos Vela en Dolan Pabon bedenken
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Chill dat Vela spits isquote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een team met Carlos Vela en Dolan Pabon bedenken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een silver van meer dan 3k opgepikt voor 850c met de beste chemistry style voor die positie, op open bid![]()
![]()
Jammer van zijn 2* weak foot, maar wel goede stats.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is moeilijk chill jamijn favo driehoekje proberen te verenigen.
booooooooohhhhhquote:eerst een longshot van 30 meter erin rammen met rechts en dan erachter komen dat ie links is
![]()
![]()
Aguero to score heb je al binnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu hopen dat Aguero en Ibra ook scoren![]()
Jese basis bij Real
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo'n goed gevoel over?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Aguero to score heb je al binnen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie is het? Ik merkte dat de NIF Onazi werd gepricefixed dus ik heb hem voor 4.5k verkocht net voordat hij weer in packs ging.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef DutchSL het volgende:
Een silver van meer dan 3k opgepikt voor 850c met de beste chemistry style voor die positie, op open bid![]()
ditquote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu hopen dat Aguero en Ibra ook scoren![]()
En aguero is zwaar in vorm en ze moeten tegen Viktoria pls dus dat lukt vast wel![]()
Zie DMquote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is het? Ik merkte dat de NIF Onazi werd gepricefixed dus ik heb hem voor 4.5k verkocht net voordat hij weer in packs ging.
Ik heb al veel winst gemaakt op deze speler, maar zo goedkoop nog niet gezien, laat staan op open bid, de markt lette een uur niet op![]()
![]()
Lekker bijna heel mijn ps3 leeg mogen gooien om Uncharted 3 te kunnen downloaden en installeren. 80gb ftw
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef Fuszy het volgende:
Lekker bijna heel mijn ps3 leeg mogen gooien om Uncharted 3 te kunnen downloaden en installeren. 80gb ftw![]()
![]()
Gewoon op disc kopen jonguh, 1 disc is genoeg, op Xbox 360 had je een heel CD rekje kunnen vullen met alle discs die je nodig zou hebben.![]()
Gisteren PS+ aangeschaft. Voor de PS4 en omdat ik Uncharted 3 toch nog wil spelen. Die zit dan ook in die instant game collectionquote:
Best een redelijke prijs nog. 37,50 bij de Saturn
Feyenoord Rotterdam![]()
PS4 koop ik pas, als ik hem al koop, in 2015 ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 20:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gisteren PS+ aangeschaft. Voor de PS4 en omdat ik Uncharted 3 toch nog wil spelen. Die zit dan ook in die instant game collection
Best een redelijke prijs nog. 37,50 bij de Saturner zijn toch nauwelijks leuke spellen op in het begin die ik niet op de PS3/PC kan spelen.
![]()
bah telkens wanneer ik een nieuwe speler koop en deze in mijn team zet
speelt heel mijn team ruk.. t gaat gewoon opvallen
dan moet ik een seizoen degraderen weer, voordat het team weer een beetje wil gaan spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |