Eh, ja! Nee, het is geen homogene groep en de gemeenschap is ook niet overal even hecht, maar JA ik vind dat mensen elkaar wat meer mogen aanspreken. Ik weet dat dat heel eng is in deze geïndividualiseerde maatschappij, maar neem maar je verantwoordelijkheid. Net zoals, vind ik, de Nederlandse maatschappij verantwoordelijkheid moet nemen voor racisme.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat negers een homogene groep en hechte gemeenschap zijn die elkaar onderling allemaal dienen aan te spreken op het gedrag van hun mede-negers!
Jij spreekt zelf ook de blanke criminelen aan op hun gedrag?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Eh, ja! Nee, het is geen homogene groep en de gemeenschap is ook niet overal even hecht, maar JA ik vind dat mensen elkaar wat meer mogen aanspreken.
Hoe meer verantwoordelijkheid we bij een ander leggen hoe minder we zelf hoeven te ondernemen. Lekker achterover leunen en dat gepolariseer lost zich vanzelf wel op. Toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Eh, ja! Nee, het is geen homogene groep en de gemeenschap is ook niet overal even hecht, maar JA ik vind dat mensen elkaar wat meer mogen aanspreken. Ik weet dat dat heel eng is in deze geïndividualiseerde maatschappij, maar neem maar je verantwoordelijkheid. Net zoals, vind ik, de Nederlandse maatschappij verantwoordelijkheid moet nemen voor racisme.
Volgens mij weet men heus wel welke families zonen hebben die slecht bezig zijn.
Vanuit de gemeenschap kan je druk op deze families uitoefenen. Je kan organisaties oprichten die er wat aan doen (dat gebeurt gelukkig ook wel) en ten slotte kan je -nu wordt het echt eng- melding maken bij de politie.
De Nederlandse overheid lukt het maar matig in ieder geval, niet met geld, niet met maatregelen. Dus dan moet je zelf maar ook in actie komen. What's in it for you? Je krijgt als gemeenschap een betere naam en dat is weer van invloed op de publieke opinie over je gemeenschap.
Ik keur racisme af, maar oververtegenwoordiging in statistieken beïnvloedt de publieke opinie. Mensen vergeten dat overvallen en geweld echte slachtoffers maakt. Familie en vrienden krijgen er over te horen en leven mee. En dan heb je nog wangedrag dat niet in de statistieken komt: het is niet erg genoeg voor aangifte, ze denken dat aangifte geen zin heeft of de daders worden nooit gepakt.
Mensen onthouden het echter wel en zij zijn ook werkgevers. Dus het wangedrag beïnvloedt de publieke opinie. Heb je daar als gemeenschap last van, neem dan ook actie om die oorzaak weg te nemen.
quote:Negers en kut Marokkanen
Witte mensen kunnen zichzelf en andere witte mensen feilloos in 1 van de vele (sub)groepjes plaatsen.
Zo heb je 'volkswijktypes' aka Tokkies, kakkers, yuppen, alternatievelingen, intellectuelen, corpsballen, rechts, links etc. etc.
Om het iets makkelijker te definiëren: onderklasse, middenklasse en bovenklasse.
Geen van deze klassen voelt zich verantwoordelijk voor de gehele witte groep. We maken tenslotte onderscheid
De zwarte mensen, in de volksmond (en gedachten) de negers, worden door een grote meerderheid van alle witte mensen, in slechts twee groepen onderverdeeld.
Groep 1: de typische neger. dwz. lui, dom, asociaal, ghetto, crimineel etc. etc.
Dit is in principe de groep waar iedere neger in begint.
Groep 2: de 'verNederlandste' neger. 'Vernederlandst' staat dan voor goed.
Als neger ben je goed wanneer je netjes Nederlands spreekt en je je niet te zwart gedraagt.
Praten (lees; zeiken) over ongelijkheid, slavernij en racisme zijn voorbeelden van dat zwarte gedrag. Niet goed dus.
Gewoon lekker meedoen en meelachen met wit Nederland en je vooral niet zo snel op je (naar men zegt) grote pik getrapt voelen.
Zij die zich aanpassen en realiseren dat ze hier te gast zijn maken dus uiteindelijk kans te promoveren van neger naar verNederlandste neger. Althans, voor de witte mensen in je omgeving. Voor onbekende witte mensen blijf je gewoon de neger uit groep 1. In ieder geval tot het tegendeel (wederom) is bewezen.
Wat betreft (kut)Marokkanen en alles wat daar, voor de witte Nederlander, op lijkt geldt in principe hetzelfde.
Allemaal tuig behalve zij die 'verwesterd' zijn.
Verwesterd, het Westen (lees; wit) betekent in dit geval hetzelfde als verNederlandst voor de neger, namelijk goed.
Het Westen is immers het toonbeeld van de beschaving, alles wat daarbuiten valt vinden we (stiekem) toch een tikkeltje minderwaardig en achterlijk.
Nederland oh Nederland, het braafste jongetje van de klas. Zo ontwikkeld, zo tolerant.
Vingertjes wijzend naar andere landen, van keurigheid uit elkaar vallend.
Het land van de windmolens, de tulp, de klompen en de kaas.
Het land van de regeltjes en geweldig diepgaande tradities.
Nederland. Een land om trots op te zijn.
Als ie die mail niet had verneukt was er niks met em gebeurd waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoor net de directeur van het bedrijf op de radio zeggen dat de medewerker op non actief is gezet.
De medewerker kon niet met het mail programma overweg?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoor net de directeur van het bedrijf op de radio zeggen dat de medewerker op non actief is gezet.
Niet mee eens. At all.quote:
A: Dat vraagt meer hersenactiviteit.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Anders beoordeel je iemand op basis van zijn/haar merites.
Ik neem aan dat de baas van het bedrijf ook niets van donkere mensen moet hebben, anders zou de medewerker nooit zo een bericht naar hem sturen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:11 schreef n00b13 het volgende:
Je zal zo iemand in het bedrijf hebben. Heb je jaren geïnvesteerd iets op te bouwen. Komt zo een malloot even je bedrijf naar de kloten helpen.
Dat is logisch, maar dat houd je binnenskamers.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de baas van het bedrijf ook niets van donkere mensen moet hebben, anders zou de medewerker nooit zo een bericht naar hem sturen.
Als dat de heersende bedrijfscultuur is dan kan ik er geen medelijden mee hebben dat het op een gegeven moment fout gaat.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar dat houd je binnenskamers.
Wie wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als dat de heersende bedrijfscultuur is dan kan ik er geen medelijden mee hebben dat het op een gegeven moment fout gaat.
Je wacht op het goede moment, tot Hitler 2.0 aan de macht komt, dan mag je openlijk racistisch zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Dat is logisch, maar dat houd je binnenskamers.
Maar negers hadden in Nazi Duitsland een grotere kans om te overleven dan een ariër, ze hoefden zich niet eens aan het front te melden.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je wacht op het goede moment, tot Hitler 2.0 aan de macht komt, dan mag je openlijk racistisch zijn.
Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de baas van het bedrijf ook niets van donkere mensen moet hebben, anders zou de medewerker nooit zo een bericht naar hem sturen.
Nee hoor, alle stimuleringsprojecten, fondsen voor minderheden, reclamecampagnes, enz gaan gewoon rustig door. We vragen alleen ook een stapje extra van de gemeenschappen waar bepaalde problemen zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe meer verantwoordelijkheid we bij een ander leggen hoe minder we zelf hoeven te ondernemen. Lekker achterover leunen en dat gepolariseer lost zich vanzelf wel op. Toch?
Als binnen mijn gemeenschap rottugheid gebeurt, dan doe ik dat ja. Ik spreek me er ten minste over uit en als ik er achter kom dat iemand in mijn vriendengroep aan zijn geld komt door overal in te breken dan weet ik niet of hij nog welkom is op mijn verjaardag. Ik zou in ieder geval uitspreken dat ik het er niet mee eens ben met wat hij doet. En hoe jammer ook, maar als ik hem kan linken aan allerlei overvallen dan zal ik dat waarschijnlijk melden bij Meld Misdaad Anoniem.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jij spreekt zelf ook de blanke criminelen aan op hun gedrag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |