Patser!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef Djensen het volgende:
900 euro in de maand, gebaseerd op 40 urige werkweek (daadwerkelijk werkte ik vaak 36 uur)
Redelijk goed getroffen lijkt me zo, is was ook al de hoogste van mijn jaargenoten (Commerciële Economie)
Wel eerlijk. Als de rest niks krijgt krijg jij ook niksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:48 schreef BobRooney het volgende:
Ik kreeg niets...en als ik al wat kreeg, dan moest ik het inleveren bij mijn school , dat was verplicht.![]()
Dat zeiden ze bij mij op school ook.. Maar je gaat toch niet zeggen dat je dat echt had gedaan als je wel wat gekregen had. Ze kunnen lekker de !#@!# krijgen op die scholen je betaald er al zat voor!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:48 schreef BobRooney het volgende:
Ik kreeg niets...en als ik al wat kreeg, dan moest ik het inleveren bij mijn school , dat was verplicht.![]()
Waar slaat dat dan op?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:48 schreef BobRooney het volgende:
Keileweg?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:06 schreef nelisb het volgende:
kreeg 2,5 jaar terug 1000 euro netto per maand.heb 12 maand stage gelopen
Zeker goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef Djensen het volgende:
900 euro in de maand, gebaseerd op 40 urige werkweek (daadwerkelijk werkte ik vaak 36 uur)
Redelijk goed getroffen lijkt me zo, is was ook al de hoogste van mijn jaargenoten (Commerciële Economie)
hahahaha, gelukkig niet.quote:
Dus je hebt stage gelopen maar er geen hol van geleerd. Goed bezig!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
hahahaha, gelukkig niet.
stage bij het werk waar ik al parttime werkte. mijn werkgever zocht mensen, ik zocht een stageplek.ik wist alles al van het bedrijf. loon 1000 euro was voor hem niet megaveel en voor mij een perfecte stagevergoeding. hij hoefde niemand op te leiden en ik niet ingewerkt te worden. voor beide een win win situatie dus
Is niet iets van vroeger aangezien ik een half jaar geleden nog op stage ben geweest. Maar het zit zo:quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef Zweefvliegje het volgende:
Zeg Oliesjeik!
Hoe bedoel je 275 euro p/m kamervergoeding?
Van wie kreeg je dat?
Of is dat iets van "vroeger" ofzo?
..Ik bedoel, ik moet ook speciaal op kamers in een andere stad
'beter dan' iddquote:Op woensdag 2 oktober 2002 15:42 schreef gizmo4ever het volgende:
volgens mij niks meer, aangezien ZFW is afgeschaftquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
'beter dan' idd
ik ga stage lopen per september
als dit bij de jeugdzorg is zal het 250 euro bruto woorden
voor de opleiding die ik doe mag ik niet klagen, maar in de economische sector hebben mensen, denk ik, meer stagevergoeding.
hoeveel gaat er eigenlijk af bij zo'n brutobedrag?
xxx
Wat belachelijk dat je helemaal niks gekregen hebt! Ik kreeg 416 euro bruto per maand. Als afscheid kreeg ik van het bedrijf een parapluquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:20 schreef jschud het volgende:
Kreeg nada noppes, terwijl ik toch mooi een HBO-afstudeerstage deed en voor een multinational werkte. Was echt pissed of; met name omdat mijn scriptie genomineerd was voor beste afstudeerscriptie van dat jaar. Ze vonden het raar dat ik aan het eind klaagde dat ik niets kreeg; niet eens een bos bloemen of een merci. Uiteindelijk mocht ik samen met de afdelings chef een sandwich eten in de personeels kantine en kreeg ik een plaatjesboek van het bedrijf.
Kan er nog kwaad om worden al is het inmiddels 4 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |