Jequote:Op woensdag 27 november 2013 13:58 schreef Rezania het volgende:
Je Nederlands, dat kan pas echt niet.
ja natuurlijk teruggevenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wilde het teruggeven? Niet afrekenen?
Dat jouw verhaal erg goed is. "Ik werd betrapt bij diefstal en toen ik het wou teruggeven ben ik mishandeld." Je moet het niet al te moeilijk maken voor rechters om iets bewezen te verklaren.quote:
had nog terug kunnen lopenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef Postbus100 het volgende:
Dus als er geen poortjes waren, was je zo met de kleding naar buiten gelopen? Of had je het dan ook teurggegeven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom liet je ze niet gewoon liggen/ hangen?quote:
Ja ik heb fotos gemaakt van mijn wang is erg pijnlijk!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Is er iets zichtbaars te zien? D.w.z. blauwe plek of zo? Foto van maken voor later.
had ook gekunt...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom liet je ze niet gewoon liggen/ hangen?
Dat moet niet nodig zijn, ik zou een andere fotograaf zoeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef jata het volgende:
Ja ik heb fotos gemaakt van mijn wang is erg pijnlijk!
dom natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef maily het volgende:
[..]
Jamaar waarom wil je het dan in eerste instantie wel meenemen??
Jij mag ook niet jatten.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef jata het volgende:
Het gaat om t principe dit is iets wat een beveiliger NIET mag doen
Jezus kan het gezeik even kappen? Of was het je niet opgevallen dat het al een keer is gezegd?quote:
Oh boehoe, zelfs de regels aan je laars lappen en dan hypocriet gaan lopen zeuren dat iemand anders dat ook doet.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef jata het volgende:
Zoals ik al aangaf was hij bang dat jij een wapen uit jouw tas ging halen, doordat je niet meewerkte maar zelf besloot dingen te pakken liet je hun geen keus. In de VS was je waarschijnlijk doodgeschoten, mocht je daar ooit heengaan: als de politie zegt blijven staan zeker niet de handen in een tas of je zakken doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef jata het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |