Jequote:Op woensdag 27 november 2013 13:58 schreef Rezania het volgende:
Je Nederlands, dat kan pas echt niet.
ja natuurlijk teruggevenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wilde het teruggeven? Niet afrekenen?
Dat jouw verhaal erg goed is. "Ik werd betrapt bij diefstal en toen ik het wou teruggeven ben ik mishandeld." Je moet het niet al te moeilijk maken voor rechters om iets bewezen te verklaren.quote:
had nog terug kunnen lopenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef Postbus100 het volgende:
Dus als er geen poortjes waren, was je zo met de kleding naar buiten gelopen? Of had je het dan ook teurggegeven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom liet je ze niet gewoon liggen/ hangen?quote:
Ja ik heb fotos gemaakt van mijn wang is erg pijnlijk!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Is er iets zichtbaars te zien? D.w.z. blauwe plek of zo? Foto van maken voor later.
had ook gekunt...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom liet je ze niet gewoon liggen/ hangen?
Dat moet niet nodig zijn, ik zou een andere fotograaf zoeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef jata het volgende:
Ja ik heb fotos gemaakt van mijn wang is erg pijnlijk!
dom natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef maily het volgende:
[..]
Jamaar waarom wil je het dan in eerste instantie wel meenemen??
Jij mag ook niet jatten.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef jata het volgende:
Het gaat om t principe dit is iets wat een beveiliger NIET mag doen
Jezus kan het gezeik even kappen? Of was het je niet opgevallen dat het al een keer is gezegd?quote:
Oh boehoe, zelfs de regels aan je laars lappen en dan hypocriet gaan lopen zeuren dat iemand anders dat ook doet.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef jata het volgende:
Zoals ik al aangaf was hij bang dat jij een wapen uit jouw tas ging halen, doordat je niet meewerkte maar zelf besloot dingen te pakken liet je hun geen keus. In de VS was je waarschijnlijk doodgeschoten, mocht je daar ooit heengaan: als de politie zegt blijven staan zeker niet de handen in een tas of je zakken doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:59 schreef jata het volgende:
Nee niet wegmoffelen maar teruggeven is totaal wat anders en dit is de vs niet, kom op een wapen??quote:Op woensdag 27 november 2013 16:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf was hij bang dat jij een wapen uit jouw tas ging halen, doordat je niet meewerkte maar zelf besloot dingen te pakken liet je hun geen keus. In de VS was je waarschijnlijk doodgeschoten, mocht je daar ooit heengaan: als de politie zegt blijven staan zeker niet de handen in een tas of je zakken doen.
Overigens wou je dus ook het bewijs wegmoffelen.
mmmm dat is makkelijk gezegdquote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh boehoe, zelfs de regels aan je laars lappen en dan hypocriet gaan lopen zeuren dat iemand anders dat ook doet.
Teruggeven is ook wegmoffelen, hoe bedoel je heb ik dat gejat je hebt het zelf in handen....quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef jata het volgende:
[..]
Nee niet wegmoffelen maar teruggeven is totaal wat anders en dit is de vs niet, kom op een wapen??
je bent nog niet de winkel uit en terwijl je met hun meeloopt geef ik het terugquote:Op woensdag 27 november 2013 16:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Teruggeven is ook wegmoffelen, hoe bedoel je heb ik dat gejat je hebt het zelf in handen....
Daarnaast weten zij niet wat jij van plan bent maar wel dat je niet te vertrouwen bent. En wapen, ja helaas zijn die hier ook aanwezig.
En dus zat het niet meer in de tas waarin je het had verstopt toen je het wou jatten, bewijsmateriaal vernachelen heet dat.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef jata het volgende:
Je bent nog niet de winkel ui
[..]
je bent nog niet de winkel uit en terwijl je met hun meeloopt geef ik het terug
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dit is echt de meest treurige trollpoging die ik dit jaar gezien heb
Godver
Eigenlijk wilden wij ook wat anders, maar jammerquote:Op woensdag 27 november 2013 16:33 schreef jata het volgende:
Eigenlijk wilde ik advies maar krijg ook veel nutteloze reacties jammer
Spreek liever voor jezelfquote:Op woensdag 27 november 2013 16:37 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Eigenlijk wilden wij ook wat anders, maar jammer
Makkelijk gezegd? Je ging jatten man, flikker op.quote:
lees topic ben een vrouwquote:Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd? Je ging jatten man, flikker op.
Laat even weten hoe dat afliep nadat ze je weer vrij hebben gelaten.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:26 schreef jata het volgende:
Geeft niet ben gestraft door boet te gaan betalen maar recht is recht morgen heb ik een aangifte afspraak
Moest wel mee naar t bureauquote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef No.name.for.me het volgende:
1) Je bent niet aangehouden, want dan zat je op het bureau.
2) Je bent niet aangehouden omdat je de winkel nog niet uit was, dus geen reden tot aanhouding.
Aangiftequote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Laat even weten hoe dat afliep nadat ze je weer vrij hebben gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |