abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133673388
Naar aanleiding van een topic op R&P vroeg ik mij het volgende af:

Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij het andere geslacht? Dus een meisje dat vaak veel aandacht krijgt van jongens etc. en die bovendien ook goed kan opschieten met mannen. Zouden jullie het de moeite waard vinden om voor zo'n meisje te gaan en dus te concurreren met andere mannen?

Dus bijv: je wilt met iemand op date en je kent die persoon verder niet goed, maar opeens merk je dat ze veel aandacht krijgt...wat doe/voel je dan?

Ik persoonlijk zou een man die erg in trek is bij andere vrouwen niet als relatiemateriaal beschouwen. Het lijkt me gewoon vermoeiend om daarmee te dealen en uit mijn directe omgeving (vrouw dat een relatie heeft met een knappe piloot) weet ik hoe kut dat kan zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door MangoLotion op 27-11-2013 13:39:45 ]
pi_133673485
Ja. Ik ben toch de leukste.
pi_133673488
Denk dat zelfverzekerde mannen daar geen probleem mee zouden hebben. Welke man wil er nou niet een vrouw die dus blijkbaar knap en begeerlijk is?
pi_133673523
Ligt eraan hoe dat meisje er mee omgaat en of ik haar daarin vertrouw.
  Spellchecker woensdag 27 november 2013 @ 13:33:15 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_133673578
Heb net ook dat andere topic gezien en ik zou er ook voor bedanken .....
pi_133673639
Aangezien ik met zo'n meid heb, ja.

lichaam 10/10, maar zij heeft alles wel meegemaakt qua mannen en relaties.
Die wil nu vastigheid en dan kom je dus uit bij een lieve beer als ik.
pi_133673656
Ik snap het probleem er niet van, het gaat toch ook om hoe de persoon er zelf mee om gaat.
pi_133673663
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MangoLotion het volgende:
...en dus te concurreren met andere mannen?
volgens mij is het tpyisch voor vrouwen om 'een relatie met iemand aangaan' te zien als 'concurreren met anderen'..

De meeste mannen zullen gewo een relatie aangaan met een meisje zien als: Haar te overtuigen dat julie bij elkaar passen, dat je zelf een leuke vent bent en dat jullie samen lol kunnen hebben...
zonder dat daarbij je je bezig moet houden met derde personen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_133673665
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef jatochneetoch het volgende:
Ligt eraan hoe dat meisje er mee omgaat en of ik haar daarin vertrouw.
Zou je het een pluspunt vinden als je potentiële date/lover erg in trek is?
pi_133673669
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat zelfverzekerde mannen daar geen probleem mee zouden hebben. Welke man wil er nou niet een vrouw die dus blijkbaar knap en begeerlijk is?
En de gemiddelde man?
pi_133673673
Wat het gros aantrekkelijk acht begin ik steeds minder interessant te vinden. De afleesbare persoonlijkheid (via uitstraling, manier van praten, etc) is bepalend geworden. Een knappe vrouw op zich doet het 't voor mij dus niet zozeer meer. Misschien door een gekleurde ervaring met begeerde vrouwen.

In elk geval vind ik authenticiteit het meest belangrijk en dat is iets wat je vaak toch wel mist bij de 'meest begeerde'.

Verder trekt m'n ego het ook niet altijd even goed. Ik voel me iets te inwisselbaar bij zulke vrouwen.
pi_133673714
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap het probleem er niet van, het gaat toch ook om hoe de persoon er zelf mee om gaat.
Dat stukje houden we gewoon even open :)

Dus bijv: je wilt met iemand op date en je kent die persoon verder niet goed, maar opeens merk je dat ze veel aandacht krijgt...wat doe/voel je dan?
pi_133673745
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Zou je het een pluspunt vinden als je potentiële date/lover erg in trek is?
Denk het wel ja
pi_133673747
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MangoLotion het volgende:
Naar aanleiding van een topic op R&P vroeg ik mij het volgende af:

Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij het andere geslacht? Dus een meisje dat vaak veel aandacht krijgt van jongens etc. en die bovendien ook goed kan opschieten met mannen. Zouden jullie het de moeite waard vinden om voor zo'n meisje te gaan en dus te concurreren met andere mannen?

Ik persoonlijk zou een man die erg in trek is bij andere vrouwen niet als relatiemateriaal beschouwen. Het lijkt me gewoon vermoeiend om daarmee te dealen en uit mijn directe omgeving (vrouw dat een relatie heeft met een knappe piloot) weet ik hoe kut dat kan zijn.
Dat komt waarschijnlijk omdat je onzeker bent over jezelf.

Je kiest toch geen lelijk asociaal exemplaar uit omdat de rest hem negeert?
pi_133673766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk omdat je onzeker bent over jezelf.

Je kiest toch geen lelijk asociaal exemplaar uit omdat de rest hem negeert?
Heb ik dan gezegd dat ik en lelijk asociaal exemplaar uitkies?
pi_133673785
Ik zou niet weten waarom niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_133673802
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer als je zo jaloers bent dat je niet met iemand een relatie kan hebben die er fatsoenlijk uit ziet en normaal uit zijn woorden kan komen.
pi_133673823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer als je zo jaloers bent dat je niet met iemand een relatie kan hebben die er fatsoenlijk uit ziet en normaal uit zijn woorden kan komen.
Laat maar :')
pi_133673860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

En de gemiddelde man?
De gemiddelde man is een deurmat zonder ballen dus die zou er niet mee om kunnen gaan en zwijgzaam toekijken.
pi_133673867
Dat meisje kiest voor mij. Tevens heb ik daar geen problemen mee mits zij geen gekke dingen gaat doen. Maar ik ga er vanuit dat zij dat ook weet dat b.v. vreemdgaan not done is.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 27 november 2013 @ 13:44:46 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_133673883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat is toch het alternatief? Mensen zijn populair bij het andere geslacht met een reden.
pi_133673939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ja. Ik ben toch de leukste.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Aangezien ik met zo'n meid heb, ja.

lichaam 10/10, maar zij heeft alles wel meegemaakt qua mannen en relaties.
Die wil nu vastigheid en dan kom je dus uit bij een lieve beer als ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

volgens mij is het tpyisch voor vrouwen om 'een relatie met iemand aangaan' te zien als 'concurreren met anderen'..

De meeste mannen zullen gewo een relatie aangaan met een meisje zien als: Haar te overtuigen dat julie bij elkaar passen, dat je zelf een leuke vent bent en dat jullie samen lol kunnen hebben...
zonder dat daarbij je je bezig moet houden met derde personen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Denk het wel ja
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet.
Dan kom ik bij een volgende vraag:

Wat is aantrekkelijker voor een relatie: een relatie aangaan met een mooie vrouw die veel aandacht krijgt van andere mannen of een relatie aangaan met een mooie vrouw enigszins aandacht krijgt van andere mannen (bijv iemand die gereserveerd overkomt, maar die jij wel heel aantrekkelijk vindt).
pi_133673983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dan kom ik bij een volgende vraag:

Wat is aantrekkelijker voor een relatie: een relatie aangaan met een mooie vrouw die veel aandacht krijgt van andere mannen of een relatie aangaan met een mooie vrouw enigszins aandacht krijgt van andere mannen (bijv iemand die gereserveerd overkomt, maar die jij wel heel aantrekkelijk vindt).
2e
pi_133673996
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:38 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat stukje houden we gewoon even open :)

Weinig :D Kan mij er niet druk om maken.
pi_133674009
Nah, ik val doorgaans goed in de smaak bij mannen. Zou het erg jammer vinden dat die ene speciale mij om die reden niet wilt. Onzekere mannen zijn echt onaantrekkelijk.

Andersom zou ik wel gaan voor een populaire man. Hij verkiest mij boven de rest. Dat moet een goed teken zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')