volgens mij is het tpyisch voor vrouwen om 'een relatie met iemand aangaan' te zien als 'concurreren met anderen'..quote:Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MangoLotion het volgende:
...en dus te concurreren met andere mannen?
Zou je het een pluspunt vinden als je potentiële date/lover erg in trek is?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef jatochneetoch het volgende:
Ligt eraan hoe dat meisje er mee omgaat en of ik haar daarin vertrouw.
En de gemiddelde man?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat zelfverzekerde mannen daar geen probleem mee zouden hebben. Welke man wil er nou niet een vrouw die dus blijkbaar knap en begeerlijk is?
Dat stukje houden we gewoon even openquote:Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap het probleem er niet van, het gaat toch ook om hoe de persoon er zelf mee om gaat.
Denk het wel jaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zou je het een pluspunt vinden als je potentiële date/lover erg in trek is?
Dat komt waarschijnlijk omdat je onzeker bent over jezelf.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MangoLotion het volgende:
Naar aanleiding van een topic op R&P vroeg ik mij het volgende af:
Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij het andere geslacht? Dus een meisje dat vaak veel aandacht krijgt van jongens etc. en die bovendien ook goed kan opschieten met mannen. Zouden jullie het de moeite waard vinden om voor zo'n meisje te gaan en dus te concurreren met andere mannen?
Ik persoonlijk zou een man die erg in trek is bij andere vrouwen niet als relatiemateriaal beschouwen. Het lijkt me gewoon vermoeiend om daarmee te dealen en uit mijn directe omgeving (vrouw dat een relatie heeft met een knappe piloot) weet ik hoe kut dat kan zijn.
Heb ik dan gezegd dat ik en lelijk asociaal exemplaar uitkies?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je onzeker bent over jezelf.
Je kiest toch geen lelijk asociaal exemplaar uit omdat de rest hem negeert?
Daar komt het wel op neer als je zo jaloers bent dat je niet met iemand een relatie kan hebben die er fatsoenlijk uit ziet en normaal uit zijn woorden kan komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ik en lelijk asociaal exemplaar uitkies?
Laat maarquote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer als je zo jaloers bent dat je niet met iemand een relatie kan hebben die er fatsoenlijk uit ziet en normaal uit zijn woorden kan komen.
De gemiddelde man is een deurmat zonder ballen dus die zou er niet mee om kunnen gaan en zwijgzaam toekijken.quote:
Dat is toch het alternatief? Mensen zijn populair bij het andere geslacht met een reden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ik en lelijk asociaal exemplaar uitkies?
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Aangezien ik met zo'n meid heb, ja.
lichaam 10/10, maar zij heeft alles wel meegemaakt qua mannen en relaties.
Die wil nu vastigheid en dan kom je dus uit bij een lieve beer als ik.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
volgens mij is het tpyisch voor vrouwen om 'een relatie met iemand aangaan' te zien als 'concurreren met anderen'..
De meeste mannen zullen gewo een relatie aangaan met een meisje zien als: Haar te overtuigen dat julie bij elkaar passen, dat je zelf een leuke vent bent en dat jullie samen lol kunnen hebben...
zonder dat daarbij je je bezig moet houden met derde personen.
quote:
Dan kom ik bij een volgende vraag:quote:
2equote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan kom ik bij een volgende vraag:
Wat is aantrekkelijker voor een relatie: een relatie aangaan met een mooie vrouw die veel aandacht krijgt van andere mannen of een relatie aangaan met een mooie vrouw enigszins aandacht krijgt van andere mannen (bijv iemand die gereserveerd overkomt, maar die jij wel heel aantrekkelijk vindt).
Weinigquote:Op woensdag 27 november 2013 13:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat stukje houden we gewoon even open
Dus bijv: je wilt met iemand op date en je kent die persoon verder niet goed, maar opeens merk je dat ze veel aandacht krijgt...wat doe/voel je dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |