abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133673388
Naar aanleiding van een topic op R&P vroeg ik mij het volgende af:

Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij het andere geslacht? Dus een meisje dat vaak veel aandacht krijgt van jongens etc. en die bovendien ook goed kan opschieten met mannen. Zouden jullie het de moeite waard vinden om voor zo'n meisje te gaan en dus te concurreren met andere mannen?

Dus bijv: je wilt met iemand op date en je kent die persoon verder niet goed, maar opeens merk je dat ze veel aandacht krijgt...wat doe/voel je dan?

Ik persoonlijk zou een man die erg in trek is bij andere vrouwen niet als relatiemateriaal beschouwen. Het lijkt me gewoon vermoeiend om daarmee te dealen en uit mijn directe omgeving (vrouw dat een relatie heeft met een knappe piloot) weet ik hoe kut dat kan zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door MangoLotion op 27-11-2013 13:39:45 ]
pi_133673485
Ja. Ik ben toch de leukste.
pi_133673488
Denk dat zelfverzekerde mannen daar geen probleem mee zouden hebben. Welke man wil er nou niet een vrouw die dus blijkbaar knap en begeerlijk is?
pi_133673523
Ligt eraan hoe dat meisje er mee omgaat en of ik haar daarin vertrouw.
  Spellchecker woensdag 27 november 2013 @ 13:33:15 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_133673578
Heb net ook dat andere topic gezien en ik zou er ook voor bedanken .....
pi_133673639
Aangezien ik met zo'n meid heb, ja.

lichaam 10/10, maar zij heeft alles wel meegemaakt qua mannen en relaties.
Die wil nu vastigheid en dan kom je dus uit bij een lieve beer als ik.
pi_133673656
Ik snap het probleem er niet van, het gaat toch ook om hoe de persoon er zelf mee om gaat.
pi_133673663
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MangoLotion het volgende:
...en dus te concurreren met andere mannen?
volgens mij is het tpyisch voor vrouwen om 'een relatie met iemand aangaan' te zien als 'concurreren met anderen'..

De meeste mannen zullen gewo een relatie aangaan met een meisje zien als: Haar te overtuigen dat julie bij elkaar passen, dat je zelf een leuke vent bent en dat jullie samen lol kunnen hebben...
zonder dat daarbij je je bezig moet houden met derde personen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_133673665
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef jatochneetoch het volgende:
Ligt eraan hoe dat meisje er mee omgaat en of ik haar daarin vertrouw.
Zou je het een pluspunt vinden als je potentiële date/lover erg in trek is?
pi_133673669
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat zelfverzekerde mannen daar geen probleem mee zouden hebben. Welke man wil er nou niet een vrouw die dus blijkbaar knap en begeerlijk is?
En de gemiddelde man?
pi_133673673
Wat het gros aantrekkelijk acht begin ik steeds minder interessant te vinden. De afleesbare persoonlijkheid (via uitstraling, manier van praten, etc) is bepalend geworden. Een knappe vrouw op zich doet het 't voor mij dus niet zozeer meer. Misschien door een gekleurde ervaring met begeerde vrouwen.

In elk geval vind ik authenticiteit het meest belangrijk en dat is iets wat je vaak toch wel mist bij de 'meest begeerde'.

Verder trekt m'n ego het ook niet altijd even goed. Ik voel me iets te inwisselbaar bij zulke vrouwen.
pi_133673714
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap het probleem er niet van, het gaat toch ook om hoe de persoon er zelf mee om gaat.
Dat stukje houden we gewoon even open :)

Dus bijv: je wilt met iemand op date en je kent die persoon verder niet goed, maar opeens merk je dat ze veel aandacht krijgt...wat doe/voel je dan?
pi_133673745
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Zou je het een pluspunt vinden als je potentiële date/lover erg in trek is?
Denk het wel ja
pi_133673747
quote:

Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij het andere geslacht? Dus een meisje dat vaak veel aandacht krijgt van jongens etc. en die bovendien ook goed kan opschieten met mannen. Zouden jullie het de moeite waard vinden om voor zo'n meisje te gaan en dus te concurreren met andere mannen?

Ik persoonlijk zou een man die erg in trek is bij andere vrouwen niet als relatiemateriaal beschouwen. Het lijkt me gewoon vermoeiend om daarmee te dealen en uit mijn directe omgeving (vrouw dat een relatie heeft met een knappe piloot) weet ik hoe kut dat kan zijn.
Dat komt waarschijnlijk omdat je onzeker bent over jezelf.

Je kiest toch geen lelijk asociaal exemplaar uit omdat de rest hem negeert?
pi_133673766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk omdat je onzeker bent over jezelf.

Je kiest toch geen lelijk asociaal exemplaar uit omdat de rest hem negeert?
Heb ik dan gezegd dat ik en lelijk asociaal exemplaar uitkies?
pi_133673785
Ik zou niet weten waarom niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_133673802
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer als je zo jaloers bent dat je niet met iemand een relatie kan hebben die er fatsoenlijk uit ziet en normaal uit zijn woorden kan komen.
pi_133673823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer als je zo jaloers bent dat je niet met iemand een relatie kan hebben die er fatsoenlijk uit ziet en normaal uit zijn woorden kan komen.
Laat maar :')
pi_133673860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

En de gemiddelde man?
De gemiddelde man is een deurmat zonder ballen dus die zou er niet mee om kunnen gaan en zwijgzaam toekijken.
pi_133673867
Dat meisje kiest voor mij. Tevens heb ik daar geen problemen mee mits zij geen gekke dingen gaat doen. Maar ik ga er vanuit dat zij dat ook weet dat b.v. vreemdgaan not done is.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 27 november 2013 @ 13:44:46 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_133673883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat is toch het alternatief? Mensen zijn populair bij het andere geslacht met een reden.
pi_133673939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

volgens mij is het tpyisch voor vrouwen om 'een relatie met iemand aangaan' te zien als 'concurreren met anderen'..

De meeste mannen zullen gewo een relatie aangaan met een meisje zien als: Haar te overtuigen dat julie bij elkaar passen, dat je zelf een leuke vent bent en dat jullie samen lol kunnen hebben...
zonder dat daarbij je je bezig moet houden met derde personen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Denk het wel ja
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet.
Dan kom ik bij een volgende vraag:

Wat is aantrekkelijker voor een relatie: een relatie aangaan met een mooie vrouw die veel aandacht krijgt van andere mannen of een relatie aangaan met een mooie vrouw enigszins aandacht krijgt van andere mannen (bijv iemand die gereserveerd overkomt, maar die jij wel heel aantrekkelijk vindt).
pi_133673983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat is aantrekkelijker voor een relatie: een relatie aangaan met een mooie vrouw die veel aandacht krijgt van andere mannen of een relatie aangaan met een mooie vrouw enigszins aandacht krijgt van andere mannen (bijv iemand die gereserveerd overkomt, maar die jij wel heel aantrekkelijk vindt).
2e
pi_133673996
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:38 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat stukje houden we gewoon even open :)

Weinig :D Kan mij er niet druk om maken.
pi_133674009
Nah, ik val doorgaans goed in de smaak bij mannen. Zou het erg jammer vinden dat die ene speciale mij om die reden niet wilt. Onzekere mannen zijn echt onaantrekkelijk.

Andersom zou ik wel gaan voor een populaire man. Hij verkiest mij boven de rest. Dat moet een goed teken zijn.
pi_133674015
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Als ik een relatie aan wil met een vrouw moet ik die ook aantrekkelijk en leuk vinden. Dus de tweede.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_133674023
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik kan dames heel erg waarderen, dus ik zou voor nummer 2 gaan.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_133674024
quote:
Geen verschil.. Het gaat niet om de hoeveelheid aandacht maar hoe de persoon om gaat met de aandacht.. Iemand die weinig aandacht krijgt kan daar heel verkeerd mee om gaan..

Het leven is niet zo zwart/wit als dat jij het nu bedacht hebt.
pi_133674045
quote:

Geen van beiden, het is helemaal niet relevant.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_133674046
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Geen verschil.. Het gaat niet om de hoeveelheid aandacht maar hoe de persoon om gaat met de aandacht.. Iemand die weinig aandacht krijgt kan daar heel verkeerd mee om gaan..

Het leven is niet zo zwart/wit als dat jij het nu bedacht hebt.
Ja, eigenlijk dit dus XD
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  woensdag 27 november 2013 @ 13:56:10 #31
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_133674169
wat is het alternatief? alleen lelijke daten? _O- !
  woensdag 27 november 2013 @ 13:58:52 #32
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_133674239
Weinig problemen mee zolang je elkaar kan vertrouwen. Dat is toch iets wat je los moet laten wil je een relatie opbouwen. Je kan (en moet niet willen) om iemand constant in de gaten te houden.
To doom or not to doom
pi_133674410
Mijn vriendin is aardig populair bij de jongens en ik heb er niet echt problemen mee omdat ik haar vertrouw! Vindt het alleen wel vervelend als er jongens zijn die haar blijven proberen het bed in te krijgen. Laatst was er een jongen die steeds wou afspreken en liet doorschemeren dat hij wel met haar naar bed wou.. een paar dagen later vroeg hij of hij bij haar kon slapen omdat hij alleen niet goed kan slapen.. en weer een paar dagen later stelde hij een trio voor en daarna (dus na 3+ afwijzingen) bleef hij nog steeds contact opnemen en noemde haar schat en liefie enzo.. op dat soort momenten irriteert het me wel (gelukkig mijn vriendin ook). Maar vooral in de begin flirt en eerste date fase enzo maakt het mij echt niet uit, vindt vrouwen alleen maar aantrekkelijker als ze in een kroeg ofzo aandacht krijgt van veel mannen maar met mij blijft praten en mee naar huis/op date gaat.
pi_133674804
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat maakt dat uit? Als ze een rasechte aandachtshoer zou zijn zou ik het nogal een afknapper vinden.
pi_133674844
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:18 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? Als ze een rasechte aandachtshoer zou zijn zou ik het nogal een afknapper vinden.
Inderdaad. Daar heb je trouwens ook mannelijke versies van, gadverdamme.
  woensdag 27 november 2013 @ 14:21:30 #36
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_133674873
Het hangt van je eigen houding af. Heb je als man geen zelfvertrouwen, dan maakt het je kapot want je denkt constant dat ze voor iemand gaat vallen die veel "leuker" is. Heb je dat wel, dan zie ik het probleem niet. Overigens is het wel zo dat vrouwen die heel erg knap zijn vaak een bijbehoorende grafarrogantie hebben die een ontzettende afknapper is. Dus daar moet je dan wel weer voor oppassen.

Maar ja, ik zou er wel voor gaan.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_133675359
Maar je hoeft er toch niet mee te dealen :?

Als veel vrouwen mijn vriend zouden willen is dat leuk voor hem, maar hij wil mij
dus dan maakt het tussen ons verder toch niets uit?
er is dan toch geen 'concurrentiestrijd' of zo? want hij vind niemand in aanmerking komen lijkt me
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_133676201
Uiteraard ga ik een relatie aan met een "populair" iemand als ik me tot haar aangetrokken voel. Je wilt toch gewoon een leuke man/vrouw voor je eigen geluk? Ik heb er geen moeite mee als veel mannen mijn vriendin leuk vinden; het is juist een pré. Dan weet ik dat ik mezelf gelukkig mag prijzen. :9
  Moderator woensdag 27 november 2013 @ 15:32:39 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133676906
Als jij die meid leuk vindt, en zij jou, dan ga je daar toch een relatie mee aan? Je denkt toch niet van 'nee zij wordt door teveel gasten interessant gevonden dus laat maar?'

Belangrijk is hoe zij met die aandacht om gaat. Als ze overal op in gaat zou ik dat niet tof vinden. Maar dat is hoe zij is, niet hoe die mannen zijn. Als zij mij leuk vindt, dan is dat logisch want ik bén leuk, dus smaak heeft ze dan in ieder geval :7

Als ik haar leuk vind, dan is dat zo ongeacht of er geen enkele of honderden andere gasten haar leuk vinden. Dat heeft voor mij linksom of rechtsom geen invloed.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133678151
Confidence is the key.

[ Bericht 80% gewijzigd door MaidensTower op 27-11-2013 16:21:16 ]
pi_133678215
Ja natuurlijk, wat dan? Een lelijkerd nemen zodat je niet jaloers hoeft te zijn? :') Mijn god, dan moet je wel heel erg onzeker zijn.
  woensdag 27 november 2013 @ 16:29:25 #42
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133678814
Hangt van de mate van sletterigheid af. Als je verwacht dat ze ook wel zo'n type is dat ermee in kan gaan in een dronken bui dan is het niet zo nuttig. Als ze knap is en leuk en aandacht krijgt maar gewoon wel het idee geeft dat ze trouw is dan waarom niet? Alleen maar beter, anders zou iedereen maar een lelijke meid nemen omdat ze vreemd zou kunnen gaan als ze knap was... Dat is niet echt een super reden imo lol
we dan
pi_133678915
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hangt van de mate van sletterigheid af. Als je verwacht dat ze ook wel zo'n type is dat ermee in kan gaan in een dronken bui dan is het niet zo nuttig. Als ze knap is en leuk en aandacht krijgt maar gewoon wel het idee geeft dat ze trouw is dan waarom niet? Alleen maar beter, anders zou iedereen maar een lelijke meid nemen omdat ze vreemd zou kunnen gaan als ze knap was... Dat is niet echt een super reden imo lol
Dus een knappe slet is een no-go maar een lelijke slet kan wel omdat ze toch niet genoeg kansen krijgt om vreemd te gaan?
pi_133678964
Is een vrouw automatisch populair als ze knap is? De meesten geven toch aan dat ze ook geen slet moet zijn, dezelfde waarden qua vreemdgaan moet aanhouden... maar wil je dan ook nog een vrouw die initiatieven neemt? uitgaand is? je ondersteund wanneer je daar behoefte aan hebt? je alleen laat als je daarom gevraagd hebt?
En zo ja, zijn die punten dan uiteindelijk meer doorslaggevend, of is uiterlijk toch een grote/belangrijke factor?
And the druids turn to stone...
pi_133679050
Haha hilarisch!

Ik was ooit verliefd op een nerd die geen relatie met mij aandurfde omdat ik in de 'spotlights' stond. Na een lange periode was hij overtuigd hoe verliefd ik op hem was, maar durfde hij het nog steeds niet. Zo jammer, want het was een exemplaar waar ik een moord voor zou doen. Ik zou ernaar uit kijken om steeds bij hem te zijn en alle mannen te vertellen hoe geweldig hij is (dat deed ik eigenlijk al). Populaire personen zijn ook maar mensen. Ze zijn juist kieskeuriger omdat ze veel mensen aantrekken die op hun uiterlijk afkomen. Bij mij geldt dat in ieder geval.
  woensdag 27 november 2013 @ 16:39:11 #46
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133679103
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:32 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

Dus een knappe slet is een no-go maar een lelijke slet kan wel omdat ze toch niet genoeg kansen krijgt om vreemd te gaan?
Ik denk dat je het niet goed hebt gelezen. En anders: voor mij kan een lelijke slet ook niet. En een knappe ook niet. Lelijk en voor een relatie ook niet. Knap en voor een relatie wel.
we dan
pi_133682221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:37 schreef MaidensTower het volgende:
Haha hilarisch!

Ik was ooit verliefd op een nerd die geen relatie met mij aandurfde omdat ik in de 'spotlights' stond. Na een lange periode was hij overtuigd hoe verliefd ik op hem was, maar durfde hij het nog steeds niet. Zo jammer, want het was een exemplaar waar ik een moord voor zou doen. Ik zou ernaar uit kijken om steeds bij hem te zijn en alle mannen te vertellen hoe geweldig hij is (dat deed ik eigenlijk al). Populaire personen zijn ook maar mensen. Ze zijn juist kieskeuriger omdat ze veel mensen aantrekken die op hun uiterlijk afkomen. Bij mij geldt dat in ieder geval.
Jeetje, jij bent echt populair en hot. Ik ben jaloers.
  woensdag 27 november 2013 @ 18:25:09 #48
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_133682408
Concurrenten zijn toch gewoon mensen die nog niet weten dat ze al verloren hebben? :)
The more debt, the better
pi_133682516
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:25 schreef flyguy het volgende:
Concurrenten zijn toch gewoon mensen die nog niet weten dat ze al verloren hebben? :)
Epic post!
pi_133682677
quote:

"Die goed kan opschieten met mannen"

die is tricky

die kan heel veel inhouden
pi_133682764
Iemand die veel aandacht krijgt is immuun voor aandacht en bestendig tegen verleidingen. Dat kan ik niet zeggen over personen die dat niet zijn en en daardoor vaak onzeker. Onzekere mensen gaan eerder vreemd om zichzelf beter te voelen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 november 2013 @ 18:39:48 #52
163650 Greys
pi_133682794
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat een gekke vraag eigenlijk. Want vaak weet je dat toch nog helemaal niet, dat verschil, op het moment dat je iemand net kent en gaat daten? Dan weet je toch nog vaak/soms niet hoe de vrouw/man in kwestie reageert op de aandacht die zij/hij krijgt van anderen?
Als diegene tijdens de eerste date de datepartner (of hoe omschrijf je dat :') ) negeert en alleen maar opgaat in de aandacht van anderen weet je genoeg. Zo niet, dan merk je de rest later pas...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133683199
Ik hou daar juist van...als ik dan met m'n vriedin door de stad loop en zie andere gasten kijken naar d'r O+

Enige wat kut is is met uitgaan als andere jongens haar steeds zitten te versieren. Maar voor de rest O+
pi_133683234
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik hou daar juist van...als ik dan met m'n vriedin door de stad loop en zie andere gasten kijken naar d'r O+

Enige wat kut is is met uitgaan als andere jongens haar steeds zitten te versieren. Maar voor de rest O+
Droomman :D

Waren er maar meer mannen zelfverzekerder.
pi_133683298
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Droomman :D

Waren er maar meer mannen zelfverzekerder.
Bedoel je dit sarcastisch of echt?

(Zoals...zeg maar dat je een dure auto nodig hebt om jezelf goed te voelen? Alleen dan als in, een vriendin?)
  woensdag 27 november 2013 @ 18:59:28 #56
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133683361
Echt
we dan
pi_133683365
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:05 schreef CookieMafia het volgende:
Mijn vriendin is aardig populair bij de jongens en ik heb er niet echt problemen mee omdat ik haar vertrouw! Vindt het alleen wel vervelend als er jongens zijn die haar blijven proberen het bed in te krijgen. Laatst was er een jongen die steeds wou afspreken en liet doorschemeren dat hij wel met haar naar bed wou.. een paar dagen later vroeg hij of hij bij haar kon slapen omdat hij alleen niet goed kan slapen.. en weer een paar dagen later stelde hij een trio voor en daarna (dus na 3+ afwijzingen) bleef hij nog steeds contact opnemen en noemde haar schat en liefie enzo.. op dat soort momenten irriteert het me wel (gelukkig mijn vriendin ook). Maar vooral in de begin flirt en eerste date fase enzo maakt het mij echt niet uit, vindt vrouwen alleen maar aantrekkelijker als ze in een kroeg ofzo aandacht krijgt van veel mannen maar met mij blijft praten en mee naar huis/op date gaat.
Ik zou dat niet accepteren (Van die jongen dan)
  woensdag 27 november 2013 @ 19:01:26 #58
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133683429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik zou dat niet accepteren (Van die jongen dan)
Ach ja het gaat niet voor niets 3+ keer door.
we dan
  woensdag 27 november 2013 @ 19:04:26 #59
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_133683493
Ligt aan die persoon toch? Man/vrouw moet duidelijk voor jou kiezen en jij moet vertrouwen hebben. Dan is er niks aan de hand.
En altijd het laatste woord.
pi_133683553
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Ligt aan die persoon toch? Man/vrouw moet duidelijk voor jou kiezen en jij moet vertrouwen hebben. Dan is er niks aan de hand.
Idd... net als van die gasten die de hele tijd rond hun vriedin hangen met uitgaan en haar soort van "beschermen" zogauw er ook maar iemand op af gaat/ d'r aanspreekt. Of dan de hele tijd boos kijken.

Met m'n ex had ik zoiets altijd van, zij moet zelf maar weten wat ze doet en wie ze wil praten maar ze moet haar eigen grenzen zelf kennen en niet ik. Als ik d'r de hele tijd als een politie agent omheen moet gaan hangen in de angst dat ze iets doet wat niet kan / ik niet wil dan hoef ik al geeneens relatie met zo'n meid. (ongeacht hoe knap ze is)
pi_133683649
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Bedoel je dit sarcastisch of echt?

(Zoals...zeg maar dat je een dure auto nodig hebt om jezelf goed te voelen? Alleen dan als in, een vriendin?)
Ik meen dit heel serieus. Ik heb veel exen gehad die er totaal niet meer overweg konden dat ik makkelijk een gesprek kon aanknopen met iedereen. Ik heb gewoon een positieve uitstraling en ben toegankelijk voor de wereld. Niet op relationeel gebied als mijn relatie prima zit. Maar dat begrepen mjn exen niet. De laatste overigens wel. Die was heel trots op zichzelf dat hij mij had. Ik ben van Turks afkomst en dan is het heel wat als een Nederlandse mij heeft haha. Er zijn dan veel Turkse mannen die daar niet tegen kunnen. Het is mij vaak overkomen dat ze mij wilden overhalen de relatie te beëindigen. Dan was het alleen maar leuker om ze te vertellen dat zij niet kunnen koken e.d. en andere zaken waar ze in falen.
pi_133683925
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik meen dit heel serieus. Ik heb veel exen gehad die er totaal niet meer overweg konden dat ik makkelijk een gesprek kon aanknopen met iedereen. Ik heb gewoon een positieve uitstraling en ben toegankelijk voor de wereld. Niet op relationeel gebied als mijn relatie prima zit. Maar dat begrepen mjn exen niet. De laatste overigens wel. Die was heel trots op zichzelf dat hij mij had. Ik ben van Turks afkomst en dan is het heel wat als een Nederlandse mij heeft haha. Er zijn dan veel Turkse mannen die daar niet tegen kunnen. Het is mij vaak overkomen dat ze mij wilden overhalen de relatie te beëindigen. Dan was het alleen maar leuker om ze te vertellen dat zij niet kunnen koken e.d. en andere zaken waar ze in falen.
Het gaat mij dan ook wel om het type meid...je hebt van die typejes die altijd op een bepaalde/flirterige/aandacht vragende manier met kerels omgaan en gewoon een oprecht spontane manier.

Dat eerste hoef ik sws niet als vriendin
pi_133684036
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Het gaat mij dan ook wel om het type meid...je hebt van die typejes die altijd op een bepaalde/flirterige/aandacht vragende manier met kerels omgaan en gewoon een oprecht spontane manier.

Dat eerste hoef ik sws niet als vriendin
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.

Ik heb niet altijd door wanneer ik flirt. In mijn ogen is dat gezellig zijn. Dat doe ik dan bij iedereen: ook vrouwen. Wanneer ik écht flirt, dan laat ik de man in kwestie wel weten dat ik hem zie zitten. Ik ben vrij direct.
pi_133693286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:49 schreef MaidensTower het volgende:
Nah, ik val doorgaans goed in de smaak bij mannen. Zou het erg jammer vinden dat die ene speciale mij om die reden niet wilt. Onzekere mannen zijn echt onaantrekkelijk.

Andersom zou ik wel gaan voor een populaire man. Hij verkiest mij boven de rest. Dat moet een goed teken zijn.
Bijna ieder wijf valt goed in de smaak bij de mannen maar dat is 9 van de 10 keer omdat die mannen een gebrek aan kutje hebben en jij er toevallig een hebt. Je bent dus echt niet speciaal als vrouw als meerdere gasten je wel zouden willen.

Natuurlijk veranderd dit zodra je 30+ wordt en gaat rimpelen etc.
Alles moet ROOD.
pi_133695786
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Bijna ieder wijf valt goed in de smaak bij de mannen maar dat is 9 van de 10 keer omdat die mannen een gebrek aan kutje hebben en jij er toevallig een hebt. Je bent dus echt niet speciaal als vrouw als meerdere gasten je wel zouden willen.

Hm, ok.
pi_133703405
quote:

Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij het andere geslacht?
Wacht even want ik ben man, jij vrouw, een vrouw vraagt een man of hij een vrouw leuk zou vinden die populair is bij ... het andere geslacht? Het andere geslacht, is dat nu een verwijzing naar man of vrouw? En waarom zeg je niet gewoon:

quote:
Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij mannen?
overdreven moeilijk doen met verwijzingen snap ik niet. Maar ik zou geen problemen hebben om met een vrouw te gaan die leuk gevonden wordt door andere mannen. Wat natuurlijk alleen in het begin zo kan zijn, als dan bekend wordt dat zij met mij is dat haken andere mannen nu eenmaal af, niet om mij natuurlijk maar gewoon omdat bezette mensen nu eenmaal bezet zijn en je er dan beter niet tussen kan komen vanwege allerlei mogelijke problemen. Tenzij ze een slecht mens is natuurlijk maar dan moet je maar goed kijken naar het innerlijk voor je verder gaat met haar.
pi_133703467
Oh wacht je bent Turkse en probeert mensen met opzet gek te maken door verkeerd taalgebruik, want je bent volgens mij duidelijk intelligent maar je zal wel wraak willen omdat de autochtone mensen je dingen zouden hebben misdaan en daarom met opzet zo raar praten net zo lang tot men het taalgebruik over gaat nemen en iedereen verkeerd gaat praten, behalve degenen met Turks en Marokkaans.

Waarvan de mensen je posts lezen en er verder geen aandacht aan besteden, terwijl hun taalgebruik ondertussen aan gort gaat en jullie gewoon verder kunnen praten in het Turks, met wel de juiste verwijzingen naar geslachten enzo. Of niet? En zo wel, hoe groot is jouw subgroep, hoeveel doen met jou mee of hebben jij en anderen een leider.

In ieder geval is het voor mij geen probleem waar je het over hebt, geleerd van mijn voorouders. En sorry als ik het helemaal mis heb met mijn vermoeden, ik vind het niet slecht verder, jij wil ook alleen maar dat jouw cultuur dominant wordt, net als iedereen.
  donderdag 28 november 2013 @ 10:15:02 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133703550
Wat relatie betreft maakt mij het in dat aspect niet uit hoe mijn vriendin eruit ziet. Als mijn vriendin redelijk is qua uiterlijk maar nogal labiel qua persoonlijkheid (aandacht behoevend/onzeker) maak ik me er drukker om dan wanneer ik een hele mooie vriendin heb die gewoon stevig in haar schoenen staat en weet wat en wie ze wil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 28 november 2013 @ 10:15:54 #69
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_133703571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Zonder deze attitude krijg je inderdaad een rottijd ^O^.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_133703671
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Schoonheid is subjectief.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_133703711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:08 schreef loop het volgende:

[..]

Wacht even want ik ben man, jij vrouw, een vrouw vraagt een man of hij een vrouw leuk zou vinden die populair is bij ... het andere geslacht? Het andere geslacht, is dat nu een verwijzing naar man of vrouw? En waarom zeg je niet gewoon:

[..]

overdreven moeilijk doen met verwijzingen snap ik niet. Maar ik zou geen problemen hebben om met een vrouw te gaan die leuk gevonden wordt door andere mannen. Wat natuurlijk alleen in het begin zo kan zijn, als dan bekend wordt dat zij met mij is dat haken andere mannen nu eenmaal af, niet om mij natuurlijk maar gewoon omdat bezette mensen nu eenmaal bezet zijn en je er dan beter niet tussen kan komen vanwege allerlei mogelijke problemen. Tenzij ze een slecht mens is natuurlijk maar dan moet je maar goed kijken naar het innerlijk voor je verder gaat met haar.
In trek is dus bij andere mannen. zo ingewikkeld is het niet.
- Henry de Jouvenel
pi_133703969
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:21 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Schoonheid is subjectief.
Zo ver was ik ook ;)

ik doelde op iemand die jij zelf mooi vindt
  donderdag 28 november 2013 @ 10:36:42 #73
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_133704015
quote:

Gereserveerde meisjes vind ik niet echt snel leuk.
Liever een spontane en open meid dan zo'n muurbloempje.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_133704614
Ik heb het gedaan, soms weet ik nog niet wat ik er mee aan moet.

Ze houd ook nog eens van zichzelf sexy kleden en met stappen de make-up redelijk aangezet. :9. I know veel FOK!-ers zullen hun oordeel al klaar hebben. Had ik ook ten zijne tijd. Maar er schuilt een lief zachtaardig soms bijna kwetsbaar meisje achter.

Maar de brutaliteit van sommige gozers is soms wel eens heel gewaagd. Drinken voor der kopen terwijl ik gewoon bij der ben, om nummer vragen etc.
pi_133705310
Ik heb er geen moeite mee, mijn vriend krijgt vrij veel aandacht van andere vrouwen met uitgaan, ook van mannen overigens. :P
Hij kletst gewoon gezellig met iedereen en mensen vinden hem vaak aardig, vrouwen vinden he vaak leuk en tonen interesse.

Ik krijg zelf ook vrij veel aandacht van mannen ( en ook vrouwen) met uitgaan, dat was hi niet echt gewend met exen maar hij heeft er geen moeite mee, hij weet toch dat ik met hem naar huis ga.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133705497
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ik ben 30+ (bijna 33) en ik vind mezelf absoluut niet knap, maar toch blijken veel mannen mij leuk te vinden, ook jonge jongens overigens.
Als ik ga stappen met vriendinnen flirten er juist meer jonge gozers met me dan oudere mannen, die zijn ook wat subtieler.
Ik ben zelfs naar huis gevraagd door een jochie van 18. :')
Niet gedaan natuurlijk, ik ga sowieso niet vreemd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133705856
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:34 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Zo ver was ik ook ;)

ik doelde op iemand die jij zelf mooi vindt
Je bent met iemand in relatie die jij leuk vindt en niet anderen. Zo moet het zijn dan.
- Henry de Jouvenel
pi_133706033
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben 30+ (bijna 33) en ik vind mezelf absoluut niet knap, maar toch blijken veel mannen mij leuk te vinden, ook jonge jongens overigens.
Als ik ga stappen met vriendinnen flirten er juist meer jonge gozers met me dan oudere mannen, die zijn ook wat subtieler.
Ik ben zelfs naar huis gevraagd door een jochie van 18. :')
Niet gedaan natuurlijk, ik ga sowieso niet vreemd.

Nou daar heb je het, zelfs bij 30+ blijkt het nog te gelden. :)
Alles moet ROOD.
pi_133706806
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:02 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Nou daar heb je het, zelfs bij 30+ blijkt het nog te gelden. :)
Ligt natuurlijk aan hoe je ouder wordt. Snakelady is natuurlijk een mooie vrouw, een mooie vrouw blijft een mooie vrouw los van leeftijd :)

Zelf verwacht ik dat ik ook wel goed geconserveerd zal blijven, als ik de 30 ben gepasseerd.
pi_133707104
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk aan hoe je ouder wordt. Snakelady is natuurlijk een mooie vrouw, een mooie vrouw blijft een mooie vrouw los van leeftijd :)

Zelf verwacht ik dat ik ook wel goed geconserveerd zal blijven, als ik de 30 ben gepasseerd.
:o :@ Dank je! :*
pi_133707871
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

:o :@ Dank je! :*
:)
pi_133713553
Ja natuurlijk, zo niet dan heb je blijkbaar liever een waggelende draak ofzo? :{

Ik vind het eerder een compliment, legio mannen die maar wat graag zouden willen ruilen. :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133748515
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ik ken ook iemand die alles geneukt heeft wat los en vast zit toen ze 16-30 was, vervolgens overal schulden opgebouwd (vrienden, familie, duo) en nu heeft ze met een vent van 40 die manager is bij een groot bedrijf :P. Ik was altijd wel benieuwd hoe zij haar schulden zou aflossen, maar deze was bij mij nog niet voorbij gekomen :D!
pi_133748815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:08 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Ik ken ook iemand die alles geneukt heeft wat los en vast zit toen ze 16-30 was, vervolgens overal schulden opgebouwd (vrienden, familie, duo) en nu heeft ze met een vent van 40 die manager is bij een groot bedrijf :P. Ik was altijd wel benieuwd hoe zij haar schulden zou aflossen, maar deze was bij mij nog niet voorbij gekomen :D!
ook typisch van die wijven die je ook zo weer kwijt bent...livin in a bubble (haar eigen egotripje)
pi_133748841
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

ook typisch van die wijven die je ook zo weer kwijt bent...livin in a bubble (haar eigen egotripje)
Indd. Hoewel ze nu voor de 2e keer zwanger is (vorige keer bij haar ex liet ze het weghalen), dus volgens mij is die gozer nu de lul (je gelooft het bijna niet - is echt zo).
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:59:30 #86
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_133771922
Ik zou supertrots zijn! Al die blikken van mannen die ook wel eens een ritje in mijn auto zouden willen maken, om het maar zo te zeggen. Geweldig toch. Ik val zelf ook goed in de smaak bij de vrouwen en moet er niet aan denken dat mijn toekomstige vriendin jaloers ofzo wordt. Daar kan je heerlijk om lachen met z'n tweeën lijkt me. Nee doe mij maar zo'n auto _O_
  zaterdag 30 november 2013 @ 14:31:55 #87
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133774044
quote:

Meh, mijn vriend heeft eigenlijk continu sjans van andere vrouwen en daar kan ik best wel mee leven, zie het als een compliment en ik weet toch wat hij allemaal uitvoert overdag. Wanneer hij een piloot zou zijn, dan was het denk ik wel een ander verhaal geweest want als je lang van elkaar weg bent is een slippertje een stuk sneller gemaakt.

Als je heel jaloers bent, tsja dan moet je genoegen nemen met een minder aantrekkelijke man, maar zelfs die hebben sjans dus kun je beter met een lelijke dwerg nemen als je zo onzeker bent over jezelf.
Bay of Plenty
pi_133871148
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

Ik vindt dat ook echt super ja.. Lekker pronken met je meid prima toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')