volgens mij is het tpyisch voor vrouwen om 'een relatie met iemand aangaan' te zien als 'concurreren met anderen'..quote:Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MangoLotion het volgende:
...en dus te concurreren met andere mannen?
Zou je het een pluspunt vinden als je potentiële date/lover erg in trek is?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:31 schreef jatochneetoch het volgende:
Ligt eraan hoe dat meisje er mee omgaat en of ik haar daarin vertrouw.
En de gemiddelde man?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat zelfverzekerde mannen daar geen probleem mee zouden hebben. Welke man wil er nou niet een vrouw die dus blijkbaar knap en begeerlijk is?
Dat stukje houden we gewoon even openquote:Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap het probleem er niet van, het gaat toch ook om hoe de persoon er zelf mee om gaat.
Denk het wel jaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zou je het een pluspunt vinden als je potentiële date/lover erg in trek is?
Dat komt waarschijnlijk omdat je onzeker bent over jezelf.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MangoLotion het volgende:
Naar aanleiding van een topic op R&P vroeg ik mij het volgende af:
Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij het andere geslacht? Dus een meisje dat vaak veel aandacht krijgt van jongens etc. en die bovendien ook goed kan opschieten met mannen. Zouden jullie het de moeite waard vinden om voor zo'n meisje te gaan en dus te concurreren met andere mannen?
Ik persoonlijk zou een man die erg in trek is bij andere vrouwen niet als relatiemateriaal beschouwen. Het lijkt me gewoon vermoeiend om daarmee te dealen en uit mijn directe omgeving (vrouw dat een relatie heeft met een knappe piloot) weet ik hoe kut dat kan zijn.
Heb ik dan gezegd dat ik en lelijk asociaal exemplaar uitkies?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je onzeker bent over jezelf.
Je kiest toch geen lelijk asociaal exemplaar uit omdat de rest hem negeert?
Daar komt het wel op neer als je zo jaloers bent dat je niet met iemand een relatie kan hebben die er fatsoenlijk uit ziet en normaal uit zijn woorden kan komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ik en lelijk asociaal exemplaar uitkies?
Laat maarquote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer als je zo jaloers bent dat je niet met iemand een relatie kan hebben die er fatsoenlijk uit ziet en normaal uit zijn woorden kan komen.
De gemiddelde man is een deurmat zonder ballen dus die zou er niet mee om kunnen gaan en zwijgzaam toekijken.quote:
Dat is toch het alternatief? Mensen zijn populair bij het andere geslacht met een reden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ik en lelijk asociaal exemplaar uitkies?
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Aangezien ik met zo'n meid heb, ja.
lichaam 10/10, maar zij heeft alles wel meegemaakt qua mannen en relaties.
Die wil nu vastigheid en dan kom je dus uit bij een lieve beer als ik.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
volgens mij is het tpyisch voor vrouwen om 'een relatie met iemand aangaan' te zien als 'concurreren met anderen'..
De meeste mannen zullen gewo een relatie aangaan met een meisje zien als: Haar te overtuigen dat julie bij elkaar passen, dat je zelf een leuke vent bent en dat jullie samen lol kunnen hebben...
zonder dat daarbij je je bezig moet houden met derde personen.
quote:
Dan kom ik bij een volgende vraag:quote:
2equote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan kom ik bij een volgende vraag:
Wat is aantrekkelijker voor een relatie: een relatie aangaan met een mooie vrouw die veel aandacht krijgt van andere mannen of een relatie aangaan met een mooie vrouw enigszins aandacht krijgt van andere mannen (bijv iemand die gereserveerd overkomt, maar die jij wel heel aantrekkelijk vindt).
Weinigquote:Op woensdag 27 november 2013 13:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat stukje houden we gewoon even open
Dus bijv: je wilt met iemand op date en je kent die persoon verder niet goed, maar opeens merk je dat ze veel aandacht krijgt...wat doe/voel je dan?
Als ik een relatie aan wil met een vrouw moet ik die ook aantrekkelijk en leuk vinden. Dus de tweede.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is aantrekkelijker voor een relatie: een relatie aangaan met een mooie vrouw die veel aandacht krijgt van andere mannen of een relatie aangaan met een mooie vrouw enigszins aandacht krijgt van andere mannen (bijv iemand die gereserveerd overkomt, maar die jij wel heel aantrekkelijk vindt).
Ik kan dames heel erg waarderen, dus ik zou voor nummer 2 gaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen verschil.. Het gaat niet om de hoeveelheid aandacht maar hoe de persoon om gaat met de aandacht.. Iemand die weinig aandacht krijgt kan daar heel verkeerd mee om gaan..quote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:
Geen van beiden, het is helemaal niet relevant.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:
Ja, eigenlijk dit dus XDquote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Geen verschil.. Het gaat niet om de hoeveelheid aandacht maar hoe de persoon om gaat met de aandacht.. Iemand die weinig aandacht krijgt kan daar heel verkeerd mee om gaan..
Het leven is niet zo zwart/wit als dat jij het nu bedacht hebt.
Wat maakt dat uit? Als ze een rasechte aandachtshoer zou zijn zou ik het nogal een afknapper vinden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Inderdaad. Daar heb je trouwens ook mannelijke versies van, gadverdamme.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:18 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Als ze een rasechte aandachtshoer zou zijn zou ik het nogal een afknapper vinden.
Dus een knappe slet is een no-go maar een lelijke slet kan wel omdat ze toch niet genoeg kansen krijgt om vreemd te gaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hangt van de mate van sletterigheid af. Als je verwacht dat ze ook wel zo'n type is dat ermee in kan gaan in een dronken bui dan is het niet zo nuttig. Als ze knap is en leuk en aandacht krijgt maar gewoon wel het idee geeft dat ze trouw is dan waarom niet? Alleen maar beter, anders zou iedereen maar een lelijke meid nemen omdat ze vreemd zou kunnen gaan als ze knap was... Dat is niet echt een super reden imo lol
Ik denk dat je het niet goed hebt gelezen. En anders: voor mij kan een lelijke slet ook niet. En een knappe ook niet. Lelijk en voor een relatie ook niet. Knap en voor een relatie wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:32 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Dus een knappe slet is een no-go maar een lelijke slet kan wel omdat ze toch niet genoeg kansen krijgt om vreemd te gaan?
Jeetje, jij bent echt populair en hot. Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:37 schreef MaidensTower het volgende:
Haha hilarisch!
Ik was ooit verliefd op een nerd die geen relatie met mij aandurfde omdat ik in de 'spotlights' stond. Na een lange periode was hij overtuigd hoe verliefd ik op hem was, maar durfde hij het nog steeds niet. Zo jammer, want het was een exemplaar waar ik een moord voor zou doen. Ik zou ernaar uit kijken om steeds bij hem te zijn en alle mannen te vertellen hoe geweldig hij is (dat deed ik eigenlijk al). Populaire personen zijn ook maar mensen. Ze zijn juist kieskeuriger omdat ze veel mensen aantrekken die op hun uiterlijk afkomen. Bij mij geldt dat in ieder geval.
Epic post!quote:Op woensdag 27 november 2013 18:25 schreef flyguy het volgende:
Concurrenten zijn toch gewoon mensen die nog niet weten dat ze al verloren hebben?
"Die goed kan opschieten met mannen"quote:Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MangoLotion het volgende:
Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij het andere geslacht? Dus een meisje dat vaak veel aandacht krijgt van jongens etc. en die bovendien ook goed kan opschieten met mannen. Zouden jullie het de moeite waard vinden om voor zo'n meisje te gaan en dus te concurreren met andere mannen?
Dus bijv: je wilt met iemand op date en je kent die persoon verder niet goed, maar opeens merk je dat ze veel aandacht krijgt...wat doe/voel je dan?
Ik persoonlijk zou een man die erg in trek is bij andere vrouwen niet als relatiemateriaal beschouwen. Het lijkt me gewoon vermoeiend om daarmee te dealen en uit mijn directe omgeving (vrouw dat een relatie heeft met een knappe piloot) weet ik hoe kut dat kan zijn.
Wat een gekke vraag eigenlijk. Want vaak weet je dat toch nog helemaal niet, dat verschil, op het moment dat je iemand net kent en gaat daten? Dan weet je toch nog vaak/soms niet hoe de vrouw/man in kwestie reageert op de aandacht die zij/hij krijgt van anderen?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Droommanquote:Op woensdag 27 november 2013 18:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik hou daar juist van...als ik dan met m'n vriedin door de stad loop en zie andere gasten kijken naar d'r![]()
Enige wat kut is is met uitgaan als andere jongens haar steeds zitten te versieren. Maar voor de rest
Bedoel je dit sarcastisch of echt?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Droomman
Waren er maar meer mannen zelfverzekerder.
Ik zou dat niet accepteren (Van die jongen dan)quote:Op woensdag 27 november 2013 14:05 schreef CookieMafia het volgende:
Mijn vriendin is aardig populair bij de jongens en ik heb er niet echt problemen mee omdat ik haar vertrouw! Vindt het alleen wel vervelend als er jongens zijn die haar blijven proberen het bed in te krijgen. Laatst was er een jongen die steeds wou afspreken en liet doorschemeren dat hij wel met haar naar bed wou.. een paar dagen later vroeg hij of hij bij haar kon slapen omdat hij alleen niet goed kan slapen.. en weer een paar dagen later stelde hij een trio voor en daarna (dus na 3+ afwijzingen) bleef hij nog steeds contact opnemen en noemde haar schat en liefie enzo.. op dat soort momenten irriteert het me wel (gelukkig mijn vriendin ook). Maar vooral in de begin flirt en eerste date fase enzo maakt het mij echt niet uit, vindt vrouwen alleen maar aantrekkelijker als ze in een kroeg ofzo aandacht krijgt van veel mannen maar met mij blijft praten en mee naar huis/op date gaat.
Ach ja het gaat niet voor niets 3+ keer door.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik zou dat niet accepteren (Van die jongen dan)
Idd... net als van die gasten die de hele tijd rond hun vriedin hangen met uitgaan en haar soort van "beschermen" zogauw er ook maar iemand op af gaat/ d'r aanspreekt. Of dan de hele tijd boos kijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Ligt aan die persoon toch? Man/vrouw moet duidelijk voor jou kiezen en jij moet vertrouwen hebben. Dan is er niks aan de hand.
Ik meen dit heel serieus. Ik heb veel exen gehad die er totaal niet meer overweg konden dat ik makkelijk een gesprek kon aanknopen met iedereen. Ik heb gewoon een positieve uitstraling en ben toegankelijk voor de wereld. Niet op relationeel gebied als mijn relatie prima zit. Maar dat begrepen mjn exen niet. De laatste overigens wel. Die was heel trots op zichzelf dat hij mij had. Ik ben van Turks afkomst en dan is het heel wat als een Nederlandse mij heeft haha. Er zijn dan veel Turkse mannen die daar niet tegen kunnen. Het is mij vaak overkomen dat ze mij wilden overhalen de relatie te beëindigen. Dan was het alleen maar leuker om ze te vertellen dat zij niet kunnen koken e.d. en andere zaken waar ze in falen.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Bedoel je dit sarcastisch of echt?
(Zoals...zeg maar dat je een dure auto nodig hebt om jezelf goed te voelen? Alleen dan als in, een vriendin?)
Het gaat mij dan ook wel om het type meid...je hebt van die typejes die altijd op een bepaalde/flirterige/aandacht vragende manier met kerels omgaan en gewoon een oprecht spontane manier.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik meen dit heel serieus. Ik heb veel exen gehad die er totaal niet meer overweg konden dat ik makkelijk een gesprek kon aanknopen met iedereen. Ik heb gewoon een positieve uitstraling en ben toegankelijk voor de wereld. Niet op relationeel gebied als mijn relatie prima zit. Maar dat begrepen mjn exen niet. De laatste overigens wel. Die was heel trots op zichzelf dat hij mij had. Ik ben van Turks afkomst en dan is het heel wat als een Nederlandse mij heeft haha. Er zijn dan veel Turkse mannen die daar niet tegen kunnen. Het is mij vaak overkomen dat ze mij wilden overhalen de relatie te beëindigen. Dan was het alleen maar leuker om ze te vertellen dat zij niet kunnen koken e.d. en andere zaken waar ze in falen.
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook wel om het type meid...je hebt van die typejes die altijd op een bepaalde/flirterige/aandacht vragende manier met kerels omgaan en gewoon een oprecht spontane manier.
Dat eerste hoef ik sws niet als vriendin
Bijna ieder wijf valt goed in de smaak bij de mannen maar dat is 9 van de 10 keer omdat die mannen een gebrek aan kutje hebben en jij er toevallig een hebt. Je bent dus echt niet speciaal als vrouw als meerdere gasten je wel zouden willen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:49 schreef MaidensTower het volgende:
Nah, ik val doorgaans goed in de smaak bij mannen. Zou het erg jammer vinden dat die ene speciale mij om die reden niet wilt. Onzekere mannen zijn echt onaantrekkelijk.
Andersom zou ik wel gaan voor een populaire man. Hij verkiest mij boven de rest. Dat moet een goed teken zijn.
Hm, ok.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Bijna ieder wijf valt goed in de smaak bij de mannen maar dat is 9 van de 10 keer omdat die mannen een gebrek aan kutje hebben en jij er toevallig een hebt. Je bent dus echt niet speciaal als vrouw als meerdere gasten je wel zouden willen.
Natuurlijk veranderd dit zodra je 30+ wordt en gaat rimpelen etc.
Wacht even want ik ben man, jij vrouw, een vrouw vraagt een man of hij een vrouw leuk zou vinden die populair is bij ... het andere geslacht? Het andere geslacht, is dat nu een verwijzing naar man of vrouw? En waarom zeg je niet gewoon:quote:Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MangoLotion het volgende:
Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij het andere geslacht?
overdreven moeilijk doen met verwijzingen snap ik niet. Maar ik zou geen problemen hebben om met een vrouw te gaan die leuk gevonden wordt door andere mannen. Wat natuurlijk alleen in het begin zo kan zijn, als dan bekend wordt dat zij met mij is dat haken andere mannen nu eenmaal af, niet om mij natuurlijk maar gewoon omdat bezette mensen nu eenmaal bezet zijn en je er dan beter niet tussen kan komen vanwege allerlei mogelijke problemen. Tenzij ze een slecht mens is natuurlijk maar dan moet je maar goed kijken naar het innerlijk voor je verder gaat met haar.quote:Zouden jullie mannen een relatie aan willen gaan met een meisje dat (door haar uiterlijk/uitstraling) erg populair en in de trek is bij mannen?
Zonder deze attitude krijg je inderdaad een rottijdquote:
Schoonheid is subjectief.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In trek is dus bij andere mannen. zo ingewikkeld is het niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:08 schreef loop het volgende:
[..]
Wacht even want ik ben man, jij vrouw, een vrouw vraagt een man of hij een vrouw leuk zou vinden die populair is bij ... het andere geslacht? Het andere geslacht, is dat nu een verwijzing naar man of vrouw? En waarom zeg je niet gewoon:
[..]
overdreven moeilijk doen met verwijzingen snap ik niet. Maar ik zou geen problemen hebben om met een vrouw te gaan die leuk gevonden wordt door andere mannen. Wat natuurlijk alleen in het begin zo kan zijn, als dan bekend wordt dat zij met mij is dat haken andere mannen nu eenmaal af, niet om mij natuurlijk maar gewoon omdat bezette mensen nu eenmaal bezet zijn en je er dan beter niet tussen kan komen vanwege allerlei mogelijke problemen. Tenzij ze een slecht mens is natuurlijk maar dan moet je maar goed kijken naar het innerlijk voor je verder gaat met haar.
Gereserveerde meisjes vind ik niet echt snel leuk.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef MangoLotion het volgende:
Ik ben 30+ (bijna 33) en ik vind mezelf absoluut niet knap, maar toch blijken veel mannen mij leuk te vinden, ook jonge jongens overigens.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Bijna ieder wijf valt goed in de smaak bij de mannen maar dat is 9 van de 10 keer omdat die mannen een gebrek aan kutje hebben en jij er toevallig een hebt. Je bent dus echt niet speciaal als vrouw als meerdere gasten je wel zouden willen.
Natuurlijk veranderd dit zodra je 30+ wordt en gaat rimpelen etc.
Je bent met iemand in relatie die jij leuk vindt en niet anderen. Zo moet het zijn dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:34 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook
ik doelde op iemand die jij zelf mooi vindt
Nou daar heb je het, zelfs bij 30+ blijkt het nog te gelden.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben 30+ (bijna 33) en ik vind mezelf absoluut niet knap, maar toch blijken veel mannen mij leuk te vinden, ook jonge jongens overigens.
Als ik ga stappen met vriendinnen flirten er juist meer jonge gozers met me dan oudere mannen, die zijn ook wat subtieler.
Ik ben zelfs naar huis gevraagd door een jochie van 18.![]()
Niet gedaan natuurlijk, ik ga sowieso niet vreemd.
Ligt natuurlijk aan hoe je ouder wordt. Snakelady is natuurlijk een mooie vrouw, een mooie vrouw blijft een mooie vrouw los van leeftijdquote:Op donderdag 28 november 2013 12:02 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Nou daar heb je het, zelfs bij 30+ blijkt het nog te gelden.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan hoe je ouder wordt. Snakelady is natuurlijk een mooie vrouw, een mooie vrouw blijft een mooie vrouw los van leeftijd![]()
Zelf verwacht ik dat ik ook wel goed geconserveerd zal blijven, als ik de 30 ben gepasseerd.
Ik ken ook iemand die alles geneukt heeft wat los en vast zit toen ze 16-30 was, vervolgens overal schulden opgebouwd (vrienden, familie, duo) en nu heeft ze met een vent van 40 die manager is bij een groot bedrijfquote:Op woensdag 27 november 2013 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Aangezien ik met zo'n meid heb, ja.
lichaam 10/10, maar zij heeft alles wel meegemaakt qua mannen en relaties.
Die wil nu vastigheid en dan kom je dus uit bij een lieve beer als ik.
ook typisch van die wijven die je ook zo weer kwijt bent...livin in a bubble (haar eigen egotripje)quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:08 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die alles geneukt heeft wat los en vast zit toen ze 16-30 was, vervolgens overal schulden opgebouwd (vrienden, familie, duo) en nu heeft ze met een vent van 40 die manager is bij een groot bedrijf. Ik was altijd wel benieuwd hoe zij haar schulden zou aflossen, maar deze was bij mij nog niet voorbij gekomen
!
Indd. Hoewel ze nu voor de 2e keer zwanger is (vorige keer bij haar ex liet ze het weghalen), dus volgens mij is die gozer nu de lul (je gelooft het bijna niet - is echt zo).quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
ook typisch van die wijven die je ook zo weer kwijt bent...livin in a bubble (haar eigen egotripje)
Meh, mijn vriend heeft eigenlijk continu sjans van andere vrouwen en daar kan ik best wel mee leven, zie het als een compliment en ik weet toch wat hij allemaal uitvoert overdag. Wanneer hij een piloot zou zijn, dan was het denk ik wel een ander verhaal geweest want als je lang van elkaar weg bent is een slippertje een stuk sneller gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef MangoLotion het volgende:
Ik vindt dat ook echt super ja.. Lekker pronken met je meid prima toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik hou daar juist van...als ik dan met m'n vriedin door de stad loop en zie andere gasten kijken naar d'r![]()
Enige wat kut is is met uitgaan als andere jongens haar steeds zitten te versieren. Maar voor de rest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |