abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_134392762
Goede seriefinale.
Oh wacht :{
Te debiel voor woorden dat Carrie trouwens die baan in Istanbul krijgt aangeboden. Ze juist totaal geen leiding volgen of geven of betrouwbaar zijn, of missiedoelen uitvoeren, of haar emoties in bedwang houden, of genadeloos zijn enz.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 01:34 schreef Pranjicc het volgende:
Q: I know you won’t say much, but give us the big-picture themes that you’re considering for season four. You’ve got a lot of re-inventing to do.

Gansa: Obviously Carrie is going to have to deal with the child. We never thought she was going to have a miscarriage or have an abortion. This child is how Brody spiritually remains in the show… The other idea running around our brains is that it will be really interesting to see Carrie do what she was trained to do — be a case officer in a foreign country. That seems to us like a really interesting place to start to reinvent the show.

http://variety.com/2013/t(...)-4-plans-1200966210/
:') Dan ga ik seizoen 4 niet kijken. Wat een onzin.

[ Bericht 65% gewijzigd door Seam op 18-12-2013 02:14:20 ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_134393009
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 02:08 schreef Seam het volgende:
:') Dan ga ik seizoen 4 niet kijken. Wat een onzin.
Houdoe he en tot nooit.

24 ga je zeker ook niet volgen?
  woensdag 18 december 2013 @ 10:29:58 #228
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_134396373
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 01:19 schreef Coelho het volgende:

[..]

Je gaat je bijna afvragen of deze aflevering al gefilmd was voordat bekend was dat er nog een seizoen 4 zou komen. Geen enkele cliffhanger!
o|O
!!! Go 49-ers !!!
pi_134399765
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 02:41 schreef editoor het volgende:

[..]

Houdoe he en tot nooit.

24 ga je zeker ook niet volgen?
Ach meisje het is wat he, mensen die kritiek hebben. Op zo'n debiele post en user die zelf niets toevoegt ga ik niet in.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 18 december 2013 @ 12:38:24 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134400100
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 02:08 schreef Seam het volgende:
Goede seriefinale.
Oh wacht :{
Te debiel voor woorden dat Carrie trouwens die baan in Istanbul krijgt aangeboden. Ze juist totaal geen leiding volgen of geven of betrouwbaar zijn, of missiedoelen uitvoeren, of haar emoties in bedwang houden, of genadeloos zijn enz.

[..]

:') Dan ga ik seizoen 4 niet kijken. Wat een onzin.
er zat 4 maanden tussen natuurlijk en haar instabiliteit was nooit een reden om haar echt te verwijderen, ze heeft er voor gezorgd dat de missie is geslaagd en had uiteindelijk vrede met de uitkomst.

Ik denk wel dat er nog wat skeletten in de kast zitten vanuit de vorige seizoenen, wie weet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134400765
Also also also. Homeland was niet alles maar laten we het niet met bocht zoals 24 vergelijken.
Conscience do cost.
pi_134401163
Ik vond het vreemd dat senator Lockhart opeens Carrie als station chief wil. Hij was altijd erg duidelijk over zijn afkeer van haar. Lijkt me niet dat een geslaagde missie al zijn (voor)oordelen direct als sneeuw voor de zon doen verdwijnen?

Het was een prachtig einde geweest van de serie. Ik denk niet dat seizoen 4 dit niveau gaat halen, maar we wachten af.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134402778
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef Phaidra het volgende:
Ik vond het vreemd dat senator Lockhart opeens Carrie als station chief wil. Hij was altijd erg duidelijk over zijn afkeer van haar. Lijkt me niet dat een geslaagde missie al zijn (voor)oordelen direct als sneeuw voor de zon doen verdwijnen?

Het was een prachtig einde geweest van de serie. Ik denk niet dat seizoen 4 dit niveau gaat halen, maar we wachten af.
of het realistisch is weet ik niet maar hij had eerder een afkeer voor Saul, ging Carrie ook in het ziekenhuis opzoeken etc. Ze krijgt iig wel dingen voor elkaar dus zo een slechte is ze uiteindelijk niet
pi_134403010
Brody is niet dood. Buisje in zijn luchtpijp waardoor hij wat lucht krijgt en dusdanig langzaam omhoog getrokken dat hij niet zijn nek brak :{w gewoon weer een volgend seizoen waar hij ergens opeens opduikt in Turkije.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_134403100
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef seasushi het volgende:
Brody is niet dood. Buisje in zijn luchtpijp waardoor hij wat lucht krijgt en dusdanig langzaam omhoog getrokken dat hij niet zijn nek brak :{w gewoon weer een volgend seizoen waar hij ergens opeens opduikt in Turkije.
Nee, dat zou echt te lame zijn. Plus het personage is redelijk op, nog een keer zo'n survivaltocht zou lachwekkend worden. Er is ook 0 meerwaarde voor alle partijen om hem in leven te houden.
  woensdag 18 december 2013 @ 14:38:43 #236
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_134404174
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, dat zou echt te lame zijn. Plus het personage is redelijk op, nog een keer zo'n survivaltocht zou lachwekkend worden. Er is ook 0 meerwaarde voor alle partijen om hem in leven te houden.
En daarnaast doet een buisje in de luchtpijp ook niks voor je halsslagader.
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 18 december 2013 @ 14:53:33 #237
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_134404648
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, dat zou echt te lame zijn. Plus het personage is redelijk op, nog een keer zo'n survivaltocht zou lachwekkend worden. Er is ook 0 meerwaarde voor alle partijen om hem in leven te houden.
Hij kan natuurlijk voor de liefdesbaby gaan zorgen terwijl Carrie op avontuur is en de ene na de andere krankzinnige actie uithaalt waar Quinn haar weer uit moet redden. Quinn en Carrie worden verliefd, Brody en de baby gaan wraak nemen op Quinn en hoppa we hebben weer een nieuw kat en muis spel verhaal om een seizoen mee te vullen. Met als slot dat Carrie er uiteindelijk vandoor gaat met Saul. :')
pi_134405303
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:06 schreef seasushi het volgende:
Brody is niet dood. Buisje in zijn luchtpijp waardoor hij wat lucht krijgt en dusdanig langzaam omhoog getrokken dat hij niet zijn nek brak :{w gewoon weer een volgend seizoen waar hij ergens opeens opduikt in Turkije.
de makers hebben gezegd dat hij zeker dood is en er geen kans is dat ie terug komt
pi_134405932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:53 schreef Starlie het volgende:

[..]

Hij kan natuurlijk voor de liefdesbaby gaan zorgen terwijl Carrie op avontuur is en de ene na de andere krankzinnige actie uithaalt waar Quinn haar weer uit moet redden. Quinn en Carrie worden verliefd, Brody en de baby gaan wraak nemen op Quinn en hoppa we hebben weer een nieuw kat en muis spel verhaal om een seizoen mee te vullen. Met als slot dat Carrie er uiteindelijk vandoor gaat met Saul. :')
_O_

Quinn zie ik overigens nog wel terugkomen in Istanbul ja, Carrie wilde toch haar eigen mensen kiezen.

Was die 'we've got a situation, Lockhart wants to talk to you in conference room 4' geen cliffhanger trouwens? Wát dan de situation was hebben we nooit gezien toch?
  woensdag 18 december 2013 @ 16:17:39 #240
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_134407605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef Phaidra het volgende:
Ik vond het vreemd dat senator Lockhart opeens Carrie als station chief wil. Hij was altijd erg duidelijk over zijn afkeer van haar. Lijkt me niet dat een geslaagde missie al zijn (voor)oordelen direct als sneeuw voor de zon doen verdwijnen?

Hij wil haar juist ver weg hebben.... wegpromoveren heet dat...
!!! Go 49-ers !!!
pi_134409700
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:25 schreef Seam het volgende:

[..]

Ach meisje het is wat he, mensen die kritiek hebben. Op zo'n debiele post en user die zelf niets toevoegt ga ik niet in.
Haha paupertje
pi_134410260
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:53 schreef Starlie het volgende:

[..]

Hij kan natuurlijk voor de liefdesbaby gaan zorgen terwijl Carrie op avontuur is en de ene na de andere krankzinnige actie uithaalt waar Quinn haar weer uit moet redden. Quinn en Carrie worden verliefd, Brody en de baby gaan wraak nemen op Quinn en hoppa we hebben weer een nieuw kat en muis spel verhaal om een seizoen mee te vullen. Met als slot dat Carrie er uiteindelijk vandoor gaat met Saul. :')
_O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_134410375
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:17 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Hij wil haar juist ver weg hebben.... wegpromoveren heet dat...
Wegpromoveren doe je naar Oezbekistan, niet Istanbul.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_134410836
Beter beginnen ze gewoon met een 2 jaar later ofzo, heb echt geen zin in een soapserie wat 50% over een baby gaat. :')
pi_134411232
Zijn we van Dana af, krijgen we dit
  donderdag 19 december 2013 @ 11:32:06 #246
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_134443810
Huh? Dus toch nog een seizoen? Na dit einde had ik het echt niet verwacht.
It's about being boss, not being the boss...
pi_134443937
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:32 schreef T3rr0r het volgende:
Huh? Dus toch nog een seizoen? Na dit einde had ik het echt niet verwacht.
Het seizoen is zo geeindigd dat ze nu allerlei nieuwe verhaallijnen kunnen starten, ik heb wel weer zin in S4.

En met goede kijkcijfers gaan ze er echt niet mee stoppen. :)

quote:
"HOMELAND" SEASON THREE FINALE DELIVERS SERIES' HIGHEST-RATED EPISODE AND NIGHT EVER

"HOMELAND" Becomes First SHOWTIME(R) Series Ever To Average Seven Million Weekly Viewers

The season three finale of HOMELAND now ranks as the series' highest-rated episode and night ever, with 2.4 million viewers at 9 p.m. and 2.9 million viewers for the night. (Prior highs were season 2 episode 11 at 9 p.m. and the season 2 finale for the night - vs. 2.7 million). The season three finale also outperformed the season three premiere by 27 percent at 9 p.m. (vs. 1.88 million) and by 12 percent for the night (vs. 2.6 million). The network's No. 1 show, HOMELAND continues to grow currently averaging seven million weekly viewers to-date, surpassing its second season by 18 percent, and ranking as the show's highest-rated season ever. A first for SHOWTIME, HOMELAND is the only network series ever to cross the seven million weekly viewership mark. HOMELAND has also outpaced Dexter season eight by 13 percent through the same time frame.
pi_134453005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:36 schreef Nic1 het volgende:

En met goede kijkcijfers gaan ze er echt niet mee stoppen. :)
Is niet altijd een argument natuurlijk. Soms is het gewoon over. Verschillende series met goede kijkcijfers die ermee opgehouden zijn....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 19 december 2013 @ 23:24:20 #249
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_134471445
Matig begin van s3, toch doorheen geworsteld en de laatste paar eps maakten het toch wel de moeite waard. Jammer dat er een s4 komt. Totaal overbodig, einde was perfect zo.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_134476120
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:02 schreef Kenju het volgende:

[..]

Is niet altijd een argument natuurlijk. Soms is het gewoon over. Verschillende series met goede kijkcijfers die ermee opgehouden zijn....
Dat klopt natuurlijk, maar zelden al na 3 seizoenen. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')