abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133671379
Hoi allen...
Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar foto’s, voor mijn opleiding aan de kunstacademie.
Ik maak een eenmalig boek, met een verzameling foto’s van mensen in hun hotelkamer. Voor dit boek heb ik al wat kunnen verzamelen, maar ik zoek er nog meer...

Heb jij foto’s van een hotelkamer waar je ooit eens was? Sta je er zelf op, of anderen? Gaf je er een feest en zijn daar foto’s van?! Alleen een volle koffer volstaat ook, het gaat er om dat ik je ziet dat de kamer in gebruik is.
Je zou me erg blij maken als je de foto met me wilt delen! Ik weet niet precies hoe dit werkt, maar dat weten jullie vast wel..!
Bij voorbaat heel erg bedankt!
Je bent zelf een signature
  woensdag 27 november 2013 @ 12:03:39 #2
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_133671417
Ik sluit deze, omdat die in V&A niet op de juiste plek staat. Ik ga even overleggen waar we deze het beste kunnen plaatsen. Je hoort z.s.m meer.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  woensdag 27 november 2013 @ 12:49:01 #3
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_133672424
In overleg met Uncle in FOT geplaatst :)
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_133674116
quote:
4s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:49 schreef Lt.Surge het volgende:
In overleg met Uncle in FOT geplaatst :)
Lijkt mij meer iets voor travel.
pi_133674638
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:02 schreef ilse_1987 het volgende:
Hoi allen...
Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar foto’s, voor mijn opleiding aan de kunstacademie.
Ik maak een eenmalig boek, met een verzameling foto’s van mensen in hun hotelkamer. Voor dit boek heb ik al wat kunnen verzamelen, maar ik zoek er nog meer...

Heb jij foto’s van een hotelkamer waar je ooit eens was? Sta je er zelf op, of anderen? Gaf je er een feest en zijn daar foto’s van?! Alleen een volle koffer volstaat ook, het gaat er om dat ik je ziet dat de kamer in gebruik is.
Je zou me erg blij maken als je de foto met me wilt delen! Ik weet niet precies hoe dit werkt, maar dat weten jullie vast wel..!
Bij voorbaat heel erg bedankt!
Ik heb een mooie HDR gemaakt van een hotelkamer afgelopen zomer. Stuur me even een PM met je mailadres als je interesse hebt.
blub blub
  Redactie Frontpage donderdag 28 november 2013 @ 03:04:25 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133700858
Wat is een eenmalig boek, maak je 1 boek of maar een keer een boek in n oplage
pi_133749797
Ik neem aan dat dit tegen een marktconforme prijs word betaald, of moet het, zoals tegenwoordig schijnbaar de norm is, "liefdadigheidswerk" zijn van de desbetreffende fotografen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Shaggy8675 op 29-11-2013 19:06:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')