Sorryquote:Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik probeer het rustig te brengen, sssht!
En ik heb ook nergens gezegd dat deze medewerker juist heeft gehandeld. Sterker nog, het is een rare debiel die zn ontslag verdient. Laat dat vooral duidelijk zijn...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schokkend hoog. Maar geen reden om "neger" als eerste reden van afwijzing te vermelden.
Ik zie dus ook niet in wat de zin is van het gehuil over misdaadstatistieken in dit topic. De enige reden dat deze vermeldt worden is als rechtvaardiging van het genoemde racisme in de email. Wat ik net zo schokkend vind als die cijfers. Geef dan gewoon toe dat je een racist bent denk ik dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
En ik heb ook nergens gezegd dat deze medewerker juist heeft gehandeld. Sterker nog, het is een rare debiel die zn ontslag verdient. Laat dat vooral duidelijk zijn...
Ik probeer te zeggen dat je met de verwijzing naar negers, een heel ras aanduidt ipv bevolkingsgroepen binnen het ras die voor meer overlast zorgen dan andere groepen binnen dat ras.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Waar blijf jij over doorklieren?Ook bij Marokkanen en Turken wordt de nationaliteit genoemd. Alsof dat ook maar iets relevantie heeft.
Tja wil jij dan alle 47 (of wat ook het mag wezen) landen van de Afrikaanse Unie gaan opnoemen dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:50 schreef Xingu het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat je met de verwijzing naar negers, een heel ras aanduidt ipv bevolkingsgroepen binnen het ras die voor meer overlast zorgen dan andere groepen binnen dat ras.
Net zoiets als polen, bulgaren of roemenen wat hebben gedaan en dan zegt alle blanken (incl Nederlanders).
Nee gewoon de achtergrond van degenen waarvan je vermoedt wat het zijn bijv somaliërs of Antillianen(mocht je enig verstand van bevolkingsgroepen en rassen hebben. Het begrip ras is erg ruim en niet altijd even duidelijk op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:53 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Tja wil jij dan alle 47 (of wat ook het mag wezen) landen van de Afrikaanse Unie gaan opnoemen dan?Succes, je hebt mijn zegen...
Ach, het gebeurt wrs dagelijks.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is gewoon een dikke faal bedrijf
Suggereer je nu dat in Afrika uitsluitend negers wonen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:53 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Tja wil jij dan alle 47 (of wat ook het mag wezen) landen van de Afrikaanse Unie gaan opnoemen dan?Succes, je hebt mijn zegen...
Dat mag toch ook helemaal niet? Tenzij de handicap normaal functioneren in de betreffende baan onmogelijk maakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:58 schreef Webschip het volgende:
Maar leg mij nou eens uit waarom iemand afwijzen vanwege een handicap wel mag, maar niet om huidskleur? Wat ik overigens ook zeer afkeur.
Een handicap "kan" een handicap voor het bedrijf worden kwa speciale voorwaarden en productiviteit.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:58 schreef Webschip het volgende:
Maar leg mij nou eens uit waarom iemand afwijzen vanwege een handicap wel mag, maar niet om huidskleur? Wat ik overigens ook zeer afkeur.
Het is jammer dat men deze kerel met zijn beste intenties om een stageplek te vinden, daarvoor misbruikt. Maar als men gaat beginnen dat alle blanken gewoon niet deugen en het als een vrijbrief zien om maar helemaal geen verantwoordelijkheid te nemen, dan voel ik de noodzaak om daar tegen te ageren.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vanwaar voel jij de noodzaak om enerzijds racisme goed te praten als het gericht is tegen negers en anderszijds de noodzaak om te klagen over racisme als het (eveneens kennelijk op basis van ervaringen) gericht is tegen blanken?
Het gebeurt DAGELIJKS. En ja, het mag niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag toch ook helemaal niet? Tenzij de handicap normaal functioneren in de betreffende baan onmogelijk maakt.
Maar goed, jij bent dus geen haar beter en daar nog trots op ook lees ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef justanothercustomer het volgende:
Het is jammer dat men deze kerel met zijn beste intenties om een stageplek te vinden, daarvoor misbruikt. Maar als men gaat beginnen dat alle blanken gewoon niet deugen en het als een vrijbrief zien om maar helemaal geen verantwoordelijkheid te nemen, dan voel ik de noodzaak om daar tegen te ageren.
Ik offer graag wat van mijn vrije tijd op om de nalatige criminelen van de establishmentpartijen en de media met de pen te bestrijden, die op geen enkele wijze hun verantwoordelijkheid willen of durven nemen. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de huidige en toekomstige multiculturele ellende waar West-Europa onder gebukt gaat.
Adios.
Wie in dit topic heeft lopen beweren dat alle blanken niet deugen dan? De enige die dat loopt te melden ben je zelf met je suggestieve posts. En wat die "multiculturele ellende" betreft die jij noemt, je bent zelf meer onderdeel van het probleem dan van de oplossing met je wij-zij houding. Geef nou gewoon toe dat je het niet erg vind dat deze jongen is veroordeeld als eerste op basis van zijn huidskleur.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Het is jammer dat men deze kerel met zijn beste intenties om een stageplek te vinden, daarvoor misbruikt. Maar als men gaat beginnen dat alle blanken gewoon niet deugen en het als een vrijbrief zien om maar helemaal geen verantwoordelijkheid te nemen, dan voel ik de noodzaak om daar tegen te ageren.
Ik offer graag wat van mijn vrije tijd op om de nalatige criminelen van de establishmentpartijen en de media met de pen te bestrijden, die op geen enkele wijze hun verantwoordelijkheid willen of durven nemen. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de huidige en toekomstige multiculturele ellende waar West-Europa onder gebukt gaat.
Adios.
Wat een onzin. Natuurlijk is er bij een groep met veel diversiteit meer kans op conflict, maar het is een feit dat een diverse groep zorgt voor een verhoogde productiviteit. Wel eens ergens gewerkt met een disbalans tussen het aantal mannen en vrouwen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:52 schreef De_uitblinker het volgende:
Ik ben het niet mee eens dat iemand uitsluitend op basis van ras wordt afgewezen, nee, maar dat het een meespelende factor is, ben ik er wel voor. Laten we wel eerlijk wezen, teveel rassen/culturen/achtergronden zorgt voor teveel conflicten en spanning, iets wat je vooral niet kunt hebben in een werkomgeving.
Dat soort mensen doen me altijd denken aan de film Il Conformista....quote:Op woensdag 27 november 2013 17:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar goed, jij bent dus geen haar beter en daar nog trots op ook lees ik.
Verplicht plastisch chirurgie totdat ie blank is.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
Er is dus aangifte gedaan? Wat voor een straf zou die kerel kunnen krijgen?
Ik hoop dat je gelijk hebt, mattie, ik hoop dat je gelijk hebt... in het belang van onze toekomst als multiculturele samenleving...quote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk is er bij een groep met veel diversiteit meer kans op conflict, maar het is een feit dat een diverse groep zorgt voor een verhoogde productiviteit. Wel eens ergens gewerkt met een disbalans tussen het aantal mannen en vrouwen?
Je moet zorgen dat je één groepsidentiteit ontwikkelt en deze creëer je door elkaars verschillende achtergronden te respecteren en in te zien dat het gebruiken van elkaars talenten nuttig is. Helaas zijn er bepaalde mensen die niet verder kunnen kijken dan hun eigen situatie of perspectief. Daarom is het belangrijk in contact te komen met mensen met verschillende culturele en etnische, maar ook sociaaleconomische achtergronden, om zo vooroordelen ontkracht te zien worden en het nut van diversiteit in te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |