abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133679297
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik probeer het rustig te brengen, sssht!
Sorry :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_133679329
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Schokkend hoog. Maar geen reden om "neger" als eerste reden van afwijzing te vermelden.
En ik heb ook nergens gezegd dat deze medewerker juist heeft gehandeld. Sterker nog, het is een rare debiel die zn ontslag verdient. Laat dat vooral duidelijk zijn...
pi_133679398
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef De_uitblinker het volgende:

[..]

En ik heb ook nergens gezegd dat deze medewerker juist heeft gehandeld. Sterker nog, het is een rare debiel die zn ontslag verdient. Laat dat vooral duidelijk zijn...
Ik zie dus ook niet in wat de zin is van het gehuil over misdaadstatistieken in dit topic. De enige reden dat deze vermeldt worden is als rechtvaardiging van het genoemde racisme in de email. Wat ik net zo schokkend vind als die cijfers. Geef dan gewoon toe dat je een racist bent denk ik dan.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 27 november 2013 @ 16:50:20 #204
280073 Xingu
stingy and incredibly toxic
pi_133679414
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef De_uitblinker het volgende:

[..]

Waar blijf jij over doorklieren? :') Ook bij Marokkanen en Turken wordt de nationaliteit genoemd. Alsof dat ook maar iets relevantie heeft. :')
Ik probeer te zeggen dat je met de verwijzing naar negers, een heel ras aanduidt ipv bevolkingsgroepen binnen het ras die voor meer overlast zorgen dan andere groepen binnen dat ras.
Net zoiets als polen, bulgaren of roemenen wat hebben gedaan en dan zegt alle blanken (incl Nederlanders).
Like an assassin
pi_133679426
Het is gewoon een dikke faal bedrijf :')
pi_133679458
Ik ben het niet mee eens dat iemand uitsluitend op basis van ras wordt afgewezen, nee, maar dat het een meespelende factor is, ben ik er wel voor. Laten we wel eerlijk wezen, teveel rassen/culturen/achtergronden zorgt voor teveel conflicten en spanning, iets wat je vooral niet kunt hebben in een werkomgeving.

En ik ben niet per se tegen de multiculturele samenleving, maar er moet wel grenzen getrokken worden, ik zou bijvoorbeeld helemaal geen probleem hebben met een callcenter vol alleen maar Indonesiers of als een team van beveiligers enkel uit negers bestaat. Zorgt voor meer cohesie. :)

En helaas de realiteit gebiedt te melden, dat iemands ras wel degelijk een rol speelt in het acceptatieproces, al is het niet helemaal integer, en helemaal illegaal.
pi_133679489
Ach, wat een gezeik weer. Mensen met een handicap worden dagelijks door het bedrijfsleven uitgekotst. En daar hoor je niemand over.

:').
  woensdag 27 november 2013 @ 16:53:56 #208
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_133679499
Hahahaha
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_133679501
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:50 schreef Xingu het volgende:

[..]

Ik probeer te zeggen dat je met de verwijzing naar negers, een heel ras aanduidt ipv bevolkingsgroepen binnen het ras die voor meer overlast zorgen dan andere groepen binnen dat ras.
Net zoiets als polen, bulgaren of roemenen wat hebben gedaan en dan zegt alle blanken (incl Nederlanders).
Tja wil jij dan alle 47 (of wat ook het mag wezen) landen van de Afrikaanse Unie gaan opnoemen dan? :') Succes, je hebt mijn zegen...
  woensdag 27 november 2013 @ 16:55:07 #210
280073 Xingu
pi_133679538
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:53 schreef De_uitblinker het volgende:

[..]

Tja wil jij dan alle 47 (of wat ook het mag wezen) landen van de Afrikaanse Unie gaan opnoemen dan? :') Succes, je hebt mijn zegen...
Nee gewoon de achtergrond van degenen waarvan je vermoedt wat het zijn bijv somaliërs of Antillianen(mocht je enig verstand van bevolkingsgroepen en rassen hebben. Het begrip ras is erg ruim en niet altijd even duidelijk op het eerste gezicht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Xingu op 27-11-2013 17:02:16 ]
Like an assassin
pi_133679551
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is gewoon een dikke faal bedrijf :')
Ach, het gebeurt wrs dagelijks.

Bij de gratie dat het bedrijfsleven het voor het uitzoeken heeft. Arbeidsmarkt gaat nergens over.
  woensdag 27 november 2013 @ 16:56:08 #212
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133679567
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:53 schreef De_uitblinker het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat in Afrika uitsluitend negers wonen?
Ok stelletje hokboeren
pi_133679625
Maar leg mij nou eens uit waarom iemand afwijzen vanwege een handicap wel mag, maar niet om huidskleur? Wat ik overigens ook zeer afkeur.
pi_133679675
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:58 schreef Webschip het volgende:
Maar leg mij nou eens uit waarom iemand afwijzen vanwege een handicap wel mag, maar niet om huidskleur? Wat ik overigens ook zeer afkeur.
Dat mag toch ook helemaal niet? Tenzij de handicap normaal functioneren in de betreffende baan onmogelijk maakt.
  woensdag 27 november 2013 @ 17:00:06 #215
280073 Xingu
pi_133679685
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:58 schreef Webschip het volgende:
Een handicap "kan" een handicap voor het bedrijf worden kwa speciale voorwaarden en productiviteit.
Like an assassin
pi_133679715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vanwaar voel jij de noodzaak om enerzijds racisme goed te praten als het gericht is tegen negers en anderszijds de noodzaak om te klagen over racisme als het (eveneens kennelijk op basis van ervaringen) gericht is tegen blanken?
Het is jammer dat men deze kerel met zijn beste intenties om een stageplek te vinden, daarvoor misbruikt. Maar als men gaat beginnen dat alle blanken gewoon niet deugen en het als een vrijbrief zien om maar helemaal geen verantwoordelijkheid te nemen, dan voel ik de noodzaak om daar tegen te ageren.

Ik offer graag wat van mijn vrije tijd op om de nalatige criminelen van de establishmentpartijen en de media met de pen te bestrijden, die op geen enkele wijze hun verantwoordelijkheid willen of durven nemen. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de huidige en toekomstige multiculturele ellende waar West-Europa onder gebukt gaat.

Adios.
pi_133679729
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat mag toch ook helemaal niet? Tenzij de handicap normaal functioneren in de betreffende baan onmogelijk maakt.
Het gebeurt DAGELIJKS. En ja, het mag niet.
pi_133679803
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef justanothercustomer het volgende:

Het is jammer dat men deze kerel met zijn beste intenties om een stageplek te vinden, daarvoor misbruikt. Maar als men gaat beginnen dat alle blanken gewoon niet deugen en het als een vrijbrief zien om maar helemaal geen verantwoordelijkheid te nemen, dan voel ik de noodzaak om daar tegen te ageren.

Ik offer graag wat van mijn vrije tijd op om de nalatige criminelen van de establishmentpartijen en de media met de pen te bestrijden, die op geen enkele wijze hun verantwoordelijkheid willen of durven nemen. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de huidige en toekomstige multiculturele ellende waar West-Europa onder gebukt gaat.

Adios.
Maar goed, jij bent dus geen haar beter en daar nog trots op ook lees ik.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_133679867
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef justanothercustomer het volgende:

[..]

Adios.
Wie in dit topic heeft lopen beweren dat alle blanken niet deugen dan? De enige die dat loopt te melden ben je zelf met je suggestieve posts. En wat die "multiculturele ellende" betreft die jij noemt, je bent zelf meer onderdeel van het probleem dan van de oplossing met je wij-zij houding. Geef nou gewoon toe dat je het niet erg vind dat deze jongen is veroordeeld als eerste op basis van zijn huidskleur. :')
pi_133679933
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:52 schreef De_uitblinker het volgende:
Ik ben het niet mee eens dat iemand uitsluitend op basis van ras wordt afgewezen, nee, maar dat het een meespelende factor is, ben ik er wel voor. Laten we wel eerlijk wezen, teveel rassen/culturen/achtergronden zorgt voor teveel conflicten en spanning, iets wat je vooral niet kunt hebben in een werkomgeving.
Wat een onzin. Natuurlijk is er bij een groep met veel diversiteit meer kans op conflict, maar het is een feit dat een diverse groep zorgt voor een verhoogde productiviteit. Wel eens ergens gewerkt met een disbalans tussen het aantal mannen en vrouwen?

Je moet zorgen dat je één groepsidentiteit ontwikkelt en deze creëer je door elkaars verschillende achtergronden te respecteren en in te zien dat het gebruiken van elkaars talenten nuttig is. Helaas zijn er bepaalde mensen die niet verder kunnen kijken dan hun eigen situatie of perspectief. Daarom is het belangrijk in contact te komen met mensen met verschillende culturele en etnische, maar ook sociaaleconomische achtergronden, om zo vooroordelen ontkracht te zien worden en het nut van diversiteit in te zien.
pi_133679941
Een discriminatieverbod is trouwens ook niet zinvol en hypocriet.

Trouwens sociaal functioneren zonder te discrimineren zou niet eens mogelijk zijn.
pi_133679965
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar goed, jij bent dus geen haar beter en daar nog trots op ook lees ik.
Dat soort mensen doen me altijd denken aan de film Il Conformista....
pi_133680037
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
Er is dus aangifte gedaan? Wat voor een straf zou die kerel kunnen krijgen?
Verplicht plastisch chirurgie totdat ie blank is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133680048
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Wat een onzin. Natuurlijk is er bij een groep met veel diversiteit meer kans op conflict, maar het is een feit dat een diverse groep zorgt voor een verhoogde productiviteit. Wel eens ergens gewerkt met een disbalans tussen het aantal mannen en vrouwen?

Je moet zorgen dat je één groepsidentiteit ontwikkelt en deze creëer je door elkaars verschillende achtergronden te respecteren en in te zien dat het gebruiken van elkaars talenten nuttig is. Helaas zijn er bepaalde mensen die niet verder kunnen kijken dan hun eigen situatie of perspectief. Daarom is het belangrijk in contact te komen met mensen met verschillende culturele en etnische, maar ook sociaaleconomische achtergronden, om zo vooroordelen ontkracht te zien worden en het nut van diversiteit in te zien.
Ik hoop dat je gelijk hebt, mattie, ik hoop dat je gelijk hebt... in het belang van onze toekomst als multiculturele samenleving...
  woensdag 27 november 2013 @ 17:11:32 #225
280073 Xingu
pi_133680077
Voor een deel kan ik justanothercostumer wel begrijpen.
Politici hebben door hun softe nalatigheid veelal de verkeerde stromingen allochtonen binnengelaten.
Ik denk dat bij een zorgvuldige screening per individu (zoals dat nog in veel westerse landen gebeurd)het overgrote deel van criminele gelukszoekers en uitschot er niet in had gekomen.

Wat daarmee veel criminaliteit en spanningen in de samenleving had bespaard.
Nu wordt elk individu grofweg onder een groep geschaard die zich vaker misdraagt, terwijl bij een strenger beleidt met goede en hoogopgeleide individuen van elk ras of volk dit bij lange na niet zover had gekomen(denk ik).

[ Bericht 1% gewijzigd door Xingu op 27-11-2013 17:18:37 ]
Like an assassin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')